تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب : ۴۱۸۰۱۹
کبنا گزارش می‌دهد

نطق انتخاباتی «سید قدرت حسینی» در گچساران/ سیدقدرت درباره پتروشیمی، خیابان بلادیان، دریاچه مصنوعی چه گفت؟

۲
کبنا ؛نطق انتخاباتی سید قدرت حسینی بحرینی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت در شهر دوگنبدان برگزار شد.
به گزارش کبنا از دوگنبدان، عصر امروز سه شنبه (29 بهمن ماه 98) نطق انتخاباتی سیدقدرت حسینی بحرینی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت با حضور اقشار مختلف مردم در شهر دوگنبدان برگزار شد.
سید قدرت حسینی پور در نطق انتخاباتی خود، با بیان اینکه حکومت جمهوری اسلامی یک حکومت منحصر به فردی است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی سرنوشت ملت ایران را با برگزاری انتخابات به دست خودش داده است، و مردم باید خودشان مجلس را برای آیندگان تشکیل دهند.
وی با بیان اینکه کشورهای اطراف ما، اکثراً نظام پادشاهی دارند، افزود: اکثر نظام‌های سیاسی کشورهای اطراف ما تفکرشان، تفکر نظام شاهنشاهی است که در ایران نیز قبل از انقلاب وجود داشت.
سید قدرت حسینی در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس، اظهار داشت: مجلسی که با هیاهو و پول بخواهد خدای نکرده بنا شود، تکلیفش روشن است. مجلسی که با تبلیغات میلیاردی تشکیل شود، یقیناً نمی‌تواند درد مردم مستضعف با دستان پینه بسته را درک کند.
حسینی بیان کرد: ما اعتقاد داریم که باید جوانان ما به سطح لیسانس اکتفا نکنند و باید در مقاطع بالاتر رشد کنند و نخبه پروری را در نظام سیاسی و اداری گسترش دهیم، ما اعتقاد به تکثر داریم ولی به زیاده خواهی ها نه می گوییم.
حسینی بحرینی به موضوع بیکاری جوانان گریزی زد و گفت: «ما باید در صنعت به خودکفایی برسیم، خودکفایی در صنعت یکی از راه‌های برون رفت از معضل بیکاری و رونق اقتصادی است و برای جوانان و مسائل مربوط به آنان از جمله ورزش و سایر امور، برنامه‌های مختلف داریم.»
وی در ادامه گفت: من نمی‌دانم که بعضی افکار این مردم فهیم و آگاه را چطور تحلیل می‌کنید، باید بر زندگی برده داری خط بطلان کشیده شود، برده داری فقط این نیست که کسی را، جسمش را استثمار کنند، همینکه فکر و ذهن افراد را استثمار کنند، نوعی برده داری است که با آن مخالفیم.
وی گفت: اخلاق نیک و حسن خلق، لازمه جامعه متعالی اسلامی است، ما و شما دنبال چنین جامعه‌ای هستیم. نه فقط در ایران بلکه در تمام دنیا ما به دنبال یک جامعه متعالی هستیم.
وی با اشاره به شکل گیری بیداری اسلامی در منطقه، اظهار داشت: جمهوری اسلامی با اهداف بلند قدرتمندانه خود ایستاد و نگذاشت سوریه، لبنان و یمن را تفکرات استعماری اداره کند، و این کشورهای اسلامی را به دست مردمشان سپرد، تا آنها خودشان تصمیم بگیرند. این‌ها از برکات نظام جمهوری اسلامی است.
حسینی بحرینی افزود: انقلاب ما وقتی شکل گرفت هنجارها و معیارها را دگرگون کرد، رژیم ستم شاهی مضمحل گردید، اما بعضی‌ها هنوز دنبال این افکار پوسیده هستند، که صدای خیلی‌ها به همین دلیل بلند شده است.
حسینی بحرینی در مورد وضعیت اقتصادی و معضل بیکاری در کشور و دو شهرستان باشت و گچساران سخنانی را بیان کرد و گفت: در سال‌های گذشته به دلیل سیاستگذاری های نامطلوب، هم افزایش تورم و هم گرانی و هم رکود چشمگیری را در واحدهای تولیدی شاهد بودیم.
این نامزد انتخابات مجلس در ادامه گفت: این دولت و مجلس متأسفانه کمترین توجهی را به توده مردم داشتند، و سیاست‌ها و برنامه‌های آنها بیشتر سرمایه داران را مورد حمایت قرار می‌داد.
حسینی بحرینی در ادامه افزود: شهرک  صنعتی خان احمد در زمان بنده مجوزش صادر شد و قرار بود، طرح‌هایی در آن اجرا شود، دریغ از اینکه واحد صنعتی در این 8 سال فعال باشد، متاسفانه شعار می‌دهند، سرمایه‌ها سرازیر شده، اما کجا؟ آنگونه که باید برسد، سودی به مردم نرسیده. 80 درصد واحدهای صنعتی الان تعطیل هستند.
وی گفت: ما با کسی دشمنی نداریم، ما عملکردها را بررسی کرده‌ایم و مردم نیز عملکردها را بررسی می‌کنند، مردم نگران هستند و سفره‌شان هر روز کوچک‌تر می‌شود.
نامزد انتخابات مجلس در ادامه افزود: خدا زیباست و زیبایی‌ها را دوست دارند، مردم وقتی می‌خواهند کسی را احترام کنند شاخه گل به او هدیه می‌دهند، زیبایی وجوه دارد، این خیابان بلادیان که زیبا شد، به چه قیمتی این طرح در آن اجرا شد؟ مغازه داران و بازاریان ناراضی هستند، قیمت مغازه‌ها پایین آمده، اما ما قول می‌دهیم دو طرف خیابان را باز کنیم تا قیمت مغازه‌ها به جای خود برگردد، تا بازار رونق بیشتری بگیرد.
حسینی به موضوع پتروشیمی گریزی زد و گفت: «پتروشیمی گچساران در زمان مرحوم نبی زاده احداثش مطرح شد، زمانی که هیئت دولت احمدی نژاد به استان آمد، جلسه‌ای گذاشتیم در تهران و 300 میلیون یورو برای پتروشیمی تخصیص داده شد، قرار بود، 20 درصد سهام آن به مردم تعلق بگیرد، اما بعداً فهمیدیم که سهامی عام پتروشیمی به سهامی خاص تبدیل شده است. چرا سهامی عام که به مردم تعلق داشت تبدیل به سهامی خاص شده؟ سهم مردم کجا رفت؟»
وی افزود: در صحبت‌ها بیان شده گچساران جزو ۵ شهرستان برتر کشور است، ولی نمی‌بینیم باشیم، اگر هستیم این لشکر بیکار دیپلمه و لیسانس و دکترا چرا مشغول بیکار هستند؟
حسینی به احداث دریاچه مصنوعی گچساران اشاره کرده و گفت: گفتیم ابن دریاچه مصنوعی کدام مشکل مردم را می‌خواهد حل کند، اگر معضلاتی مثل طلاق و بیکاری و اعتیاد نداشتیم، و مشکلات ما حل بود، بله آن زمان یک دریاچه که هیچ، باید تفریحات بیشتری می‌داشتیم. چه منافعی پشت این قضیه وجود دارد که دریاچه مصنوعی که اولویت دهم هم نیست، در اولویت اول قرار می‌گیرد و بیکاری و اشتغال جوانان در میان اولویت‌ها گم می‌شود.
وی به کارکنان شرکت نفت اشاره‌ای کرد و گفت: در هیچ دوره‌ای انقدر به کارمندان نفت به لحاظ سیاسی فشار نیامده است، عده‌ای از نردبان مردم بالا رفته‌اند و با سرمایه داران بیشتر حشر و نشر دارند، ما آمده‌ایم این نفوذ را در پایتخت و در سطح مملکت قطع کنیم تا مردم راحت شوند.
وی به افزوده شدن طرفداران خود اشاره کرد و گفت: شما فقط همین تعدادی نیستید که هر روز بیشتر می‌شود، من دیشب با تعدادی جلسه داشتم، و امشب هم جلسات زیادی دارم که به شما افزوده خواهد شد. اقای پاکدل، اقای براتی، آقای نجفی و اقایان دیگر از ما حمایت کرده‌اند و اقای پاکدل آراء زیادی را از بویراحمد گرمسیر به سمت ما گسیل کرده است.
حسینی گفت: آقایان نجفی و پاکدل گفتند اگر ما بخواهیم به قومیت فکر کنیم نباید به سمت شما میامدیم، ولی گفتند ما به معیارهای غیر از قومیت و به معیارها و ملاک‌های مطلوب برای معیشت مردم فکر کردیم و شما را انتخاب کردیم.
حسینی گفت: حاج یدالله اسدی بر بنده منت گذاشت و به ما پیوست، مردم گچساران، بهبهانی‌ها و بختیاری‌ها، بندری‌ها، چرامی، اصفهانی‌ها ما به قومیت رأی نمی‌دهیم، ما به اخلاق و درستی و عدالت رأی می‌دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

هتریک
Iran, Islamic Republic of
لشکرت فقط همین بود!!!خخخخخخ
یاسوج
United Kingdom
سلام ، نطق سید قدرت حسینی در دهدشت؟؟؟
سایت اشتباه نوشته یافرستنده گزارش اشتباه کرده؟
Iran, Islamic Republic of
خدایا سید قدرت برنامه ای نداره فقط کارش شده. کار خدا را ببین روز سوم اسفند وقبولی دکتر تاجگردون را
سلام
Iran, Islamic Republic of
یکی نی بگه سی قدرت اون چهار سال کجا بودی
Iran, Islamic Republic of
روز شنبه که آرای بویراحمد گرمسیر رو دیدید ، متوجه خواهید شد که آرای حامیان شما و پاکدل به 1000 نفر هم نخواهد رسید !!!
مطمئن باشید اگه پاکدل می دونست حتی 1000 رأی هم داره ، خودش کاندیدا می شد !!!1
United Arab Emirates
اون دوتاسخصیت مهم که اقای بیعت گفته بودقراره ازاقای حسینی حمایت کنندچی شد؟
Iran, Islamic Republic of
در صحبت‌ها بیان شده گچساران جزو ۵ شهرستان برتر کشور است، ولی نمی‌بینیم باشیم، اگر هستیم این لشکر بیکار دیپلمه و لیسانس و دکترا چرا مشغول بیکار هستند؟
جناب حسینی شما که صبحتی به این سادگی را تفسیر اشتباه می کنی چطور فردا میخواهی قوانین وضع کنی ؟ جناب تاجگردون فرمودند سعی می کنم گچساران جز ۵ شهرستان برتر کشور باشه .
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1