تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب : ۴۱۷۹۳۲
زینل زاده در نطق انتخاباتی خود در گچساران گفت؛

اولین کارم در مجلس این است که جیب کت و شلوارم را به هم می‌دوزم / سوگند یاد می کنم که انتخابات را ابزاری برای کسب قدرت ندانم

۰
کبنا ؛نطق انتخاباتی اردلان زینل زاده نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت، در گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا از گچساران، بعد از ظهر امروز (یکشنبه 27 بهمن ماه 98) نطق انتخاباتی اردلان زینل زاده نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت برگزار شد.
اردلان زینل زاده نامزد انتخابات مجلس در جمع مردم گچساران، اظهار کرد: «آمدید تا با حضورتان در انظار عمومی بگوئید ما می‌خواهیم تغییر کنیم. با رانت و تبعیض خداحافظی می‌کنیم، که دغدغه شما بزرگواران است، تفکری ایجاد شده، که تنها مختص به زینل زاده نیست، در تمام ایران و استان به این نکته رسیده‌اند، و در کلام رهبری عزیز رویکرد انقلابی وجود دارد.
زینل زاده بیان کرد: فراتر از نگاه اصولگرایی و اصلاح طلبی که متاسفانه مشکلات مردم زیر چکمه سیاه سیاسی کاری و ندانم کاری فراگیر شده،چرا در آغاز دهه پنجم رهبری فرموده‌اند رویکرد انقلابی، این جای تفکر دارد. ما سال ۵۷ انقلاب کردیم، ولی چرا الان هم می گویند، انقلابی باشید، چون برخی از مسئولان و دست اندرکاران راه را اشتباه رفته‌اند. وقتی خوب دقت می‌کنیم، می‌بینیم که بعضی از جاها نظام اداری ما فامیل گرا شده، در خیلی از حوزه‌ها و جاها خانواده گرا شدیم، نه فقط در گچساران.
زینل زاده تصریح کرد: در اقتصاد ما ریل گذاری درستی نشده، هدف از این ریل گذاری این است که مشکلات مردم را برطرف کنیم، همه می‌خواهند لوکوموتیو ران شوند، و خودشان هم اظهار می‌کنند، ما در اقتصاد به سمت باطل می‌رویم،. وقتی می دانیم کاری می‌کنیم که به جایی نمی‌رسد ونتیجه ای نمی‌دهد، باید جای خود را به دیگری بدهیم، حداقل یک گام به جلو برداریم و لی در اقتصاد این را نمی‌بینیم.
وی اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که ما با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم، این است که ما در اجرای برنامه‌ها مشکل داریم، ما نیاز به بحران مدیریت داریم، ما به مدیران خوب و عالی نیاز داریم، اما گاهی مدیران ما توام با منفعت طلبی شده‌اند، منافع هست که اجازه نمی‌دهد رویکرد جهادی داشته باشیم،
زینل زاده بیان کرد: بنیانگذار انقلاب در بدو انقلاب فرمودند ما می‌توانیم. ما می‌توانیم، تفسیر دارد، می‌توانیم، اگر خودمحور نباشیم، اگر واقعاً بخواهیم تغییر ایجاد کنیم. در صورتی که از منافع قومیت و خانواده بگذریم.
وی در ادامه به تبین شعار خود پرداخت و گفت: «عبور» یعنی ما از خود عبور کنیم. و به همدلی، برنامه ریزی و کار کارشناسی دقیق از شرایط امروز عبور و به جایگاه والایی برسیم و همانند اقتداری که در امنیت داریم، در اقتصاد هم اقتدار داشته باشیم، در اقتصاد می‌بینیم، عروس و داماد برای خرید به لوازم دست دوم هم قانع هستند، عروس و دامادی هم هستند ک وسایلشان را باز نکرده می‌فروشند برای کرایه خانه، عروس و دامادهایی هم هستند که وسایلشان را برای خرج درمان می‌فروشند.
زینل زاده گفت: اگر کسی بتواند کار انجام دهد، فقط یک دوره هم کافی است. امیرکبیر فقط سه سال صدراعظم نادرشاه بود، ولی اقدامات او ماندگار شد، چون چیزی نداشت که از او بگیرند و چیزی ه‍م برای خود نمی‌خواست و نگرفت. امیرکبیر اولین کاری که کرد، هزینه‌های مادر شاه را پایین آورد. بله اگر الان چنین اقداماتی انجام گرفت یعنی فرد اصلاح طلب است، ولی اصلاح طلب واقعی نیست که چنین کارهایی کند.
زینل زاده گفت: اگر من اصولگرا و اصلاح طلب واقعی هستم، مردم را تحت فشار برای رأی قرار نمی‌دهم، ارزش انسان به رأی نیست، هرچند رای دادن محترم است. اصولگرایی و اصلاح طلبی که در این چهار دهه شعارش داده می‌شود، ولی تعداد کمی فقط راه را درست رفتند. امثال آقای نبی زاده حضور دارند.
زینل زاده یادآور شد: متاسفانه کلیدداران ما برعکس کار می‌کنند، هر جا منافع باشد، قفل می‌کند، به جای اینکه باز کند، چرا نباید قانون شفافیت مالی داشته باشیم.
وی گفت: سئوالی از من پرسیدند و گفتند اولین کاری که در مجلس می‌کنی چیست!؟ و من گفتم اولین کارم این است که جیب کت و شلوارم را به هم می‌دوزم، مدیران باید جیب‌هایشان را بدوزند، که اگر بدوزند من نگرانم که دیگر مدیری نداشته باشیم و این ولع برای مدیر شدن وجود نداشته باشد.
وی افزود: چرا شهرک‌های صنعتی خوابیده، دو کارگاه در شهرک داریم که کار می‌کند و مورد نیاز اقلام اساسی نان و غیره برای مردم است، بقیه چرا کار نمی‌کنند؟
وی گفت: همانطوری که می گوییم جریان عبور فقط مربوط به زینل زاده نیست و در کل کشور تسری یافته، ما نمی‌گوییم مشکلات فقط تقصیر یک نفر است، اگر کسی اینطور فکر کند کاری از پیش نمی‌برد.
زینل زاده تشریح کرد: در عرصه‌های اقتصادی افرادی داریم که روز به روز بزرگ می‌شوند و اقتصاد مردم نحیف تر می‌شود،اما مشکل از اقتصاد نیست، مشکل از صاحبان اقتصاد است. وزیری که یک پایش داخل و یک پایش بیرون است، کاری نمی‌تواند بکند، وزیر باید درد آشنا باشد. این وظیفه مجلس است که رسیدگی کند.
وی گفت: ما خانواده هایی داریم که در تمام ساعات در حال کار هستند، کار کارگری می‌کنند، پس تفریح کجای زندگی این‌ها است؟ در رادک زنانی را می‌شناسیم که لباس مردانه می‌پوشد و در سطل‌های زباله خوراکی جمع می‌کند.
وی اظهار کرد: اگر مسئولی نمی‌تواند کار کند بگوید. وزیر نعره می زند که میدان نفتی پیدا شده، پیدا کردی که کردی، این مال مردم بوده و هست، هنر نکردی، اما چه کاری می‌خواهید بکنید؟
زینل زاده گفت: همه می دانید اقتصاد موجبات بی انضباطی، اجتماعی، طلاق، خودکشی را ایجاد کرده، آمده‌ایم خدمت کنیم و از مشکلات عبور کنیم و از این معیشت فلح عبور کنیم. از تمام مدیران و مدیران کل تجربه‌های بیشتری داریم، از جوانان و بانوان و مردم خواهش داریم که دقت کنند و انتخاب کنند.
پشیمانی هفته آینده فایده ای ندارد،
وی گفت: برای کاندیداها احترام قایلم، آقای حسینی را احترام قائلم و ایشان را عادل تر دیدم، ولی ما باید عبور کنیم. اگر مشکلات وجود نداشت و می‌توانستند حل کنند بنده کاندیدا نمی‌شدم، اگر تاجگردون می‌توانست کاندیدا نمی‌شدم. بنده دست دوستی بلند می‌کنم، برای خودم به ولله نه، شاید من اگر نمی‌آمدم برای خودم بهتر بود، چون در مسوولیت های قبلی هم جیبی برای خود پر نکردیم و ندوختیم.
زینل زاده ابراز کرد: اگر فکر می کردم کسی می تواند حرکت نویی و عبوری بکند، هیچ گاه به انتخابات ورود نمی کردم.
سوگند به امانت داری و پاکی ام یاد می کنم که وکیلی بهانه جو نخواهم بود و کسی نخواهم بود که بخواهم منافع کسان خود را جایی تسویه کنیم.
وی افزود: سوگند یاد می کنیم که انتخابات را ابزاری برای کسب قدرت ندانیم و قدرت را برای جلب ارا حساب نکیم .و سوگند یاد می کنم که خانواده محور نباشیم. سوگند یاد می کنم که مدیران ما آزاد باشند ، و بنر چسپان ما نباشند،
سوگند یاد می کنم که قدرت و صندلی بهارستان را برای خود و منافع خود نخواهم.
زینل زاده گفت: اگر زینل زاده کاربلد باشد چهارسال کافی است. برخی نمی دانند مدیریت چیست، فکر می کنند مدیر کسی است که امضا می کند. خیر، مدیر باید کسی باشد که خون دل می خورد، از خود هزینه می کند.بنده از این گروه ها نبوده و نیستم و به همین دلیل است در جلسات عنوان کردیم که حرف همه کاندیداها را بشنوید،
وی در انتها گفت: توصیه به همه می کنیم بشناسید و بعد انتخاب کنید، من قولی داده ام، و الان هم می گویم قول می دهیم شما مردمان را پشیمان نکنیم.امیدوارم صحبت های بنده در راستای همدلی بوده باشد، همدلی یعنی انکه شما بدانید برای چه به زینل زاده رای داه اید و ده دلیل بیاورید که به این دلایل رای داده اید.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Russian Federation
زنده باد مهندس زینل زاده
عماد
Iran, Islamic Republic of
امیرکبیر صدراعظم نادرشاه !!!!!!!!!!!
همشهری
Iran, Islamic Republic of
مهندس جان اگر جیب کت وشلوار ت را بدوزی به هم اگر سردت شد چکار میکنی دست را نمیتونی بکنی توجیبت
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1