کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

تاجگردون در جمع ورزشکاران و بانوان: 66 زمین چمن استاندارد در دو شهرستان احداث شد / خودم را به اندازه ۱۶ سال پیر کردم فقط به خاطر شما / پنجره‌های قطارمان را باز می‌گذاریم، هر کسی خواست می‌تواند، سوار شود

27 بهمن 1398 ساعت 12:03

تاجگردون بیان کرد: از زمان فعالیت من به عنوان نماینده تاکنون در دو شهرستان گچساران و باشت ۶۶ زمین چمن خوب و استاندار احداث شده است.


«غلامرضا تاجگردون» نامزد حوزه انتخابیه انتخابات گچسارن و باشت با جمعی از ورزشکاران، جوانان و بانوان شهرستان‌های گچساران و باشت همایش انتخاباتی برگزار کرد.
تاجگردون در جمعی از جوانان و ورزشکاران روز شنبه (26 بهمن ماه 98)، اظهار داشت: آمدن جوانان و ورزشکارانی که آمده‌اند و می‌خواهند به سرنوشتشان اهمیت دهند به من امید می‌دهد.
وی افزود: نشست‌های این مدت اقشار، طوایف و جامعه نشان می‌دهد به فکر شهرشان افتاده‌اند.
تاجگردون بیان کرد: از زمان فعالیت من به عنوان نماینده تاکنون در دو شهرستان گچساران و باشت ۶۶ زمین چمن خوب و استاندارد احداث شده است.
نماینده فعلی شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این سال‌ها در هر روستایی که می‌روی همه پیشرفت را می‌خواهند.
تاجگردون افزود: دیشب طایفه نارگ موسی که در این مکان حضور داشتند از خواسته‌های شخصی خود حرفی به میان نیاوردند و به من گفتند ۳ زمین چمن مصنوعی در مناطق مختلف نارگ موسی می‌خواهیم.
وی افزود: من ۸ سال با رای شما بر روی صندلی مجلس نشستم و خودم را به اندازه ۱۶ سال پیر کردم فقط به خاطر شما، وقتی شما پشتم باشید، می‌توانم با افتخار برای شما کار کنم.
تاجگردون افزود: اگر ورزشکاری از هر کسی ناراحت است اول با خودش و بعد با من قهر نکند مگر اینکه عمداً از من ناراحت شده باشد.
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت خطاب به ورزشکاران، گفت: از شما می‌خواهم به صندوق‌های رأی پشت نکنید، درست انتخاب کنیم و به انتخابمان افتخار کنیم.
تاجگردون افزود: روز ۲ «اسفند» همه پای صندوق‌های رای بیاید تا یک صدا چیزی که لازم است را طی کنیم.
 وی ادامه داد: درست است هر کاری می‌کنیم رقیبانمان تقلید می‌کنند، من خسته شدم از بس این‌ها می گویند فلان صنف و گروه با ما هستند.
تاجگردون گفت: اخیراً هم بعضی ترانه شلال ما را تقلید کرده‌اند و بر تصاویر خود گذاشته‌اند، این کار را باید کسی انجام دهد که صدا و دارش مانند برنو بلند باشد.
وی افزود: ما کسانی هستیم که با هم هستیم و یک صدا پای اعتلای وطن، استان و این شهر سوخته می‌ایستیم.
نماینده فعلی مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یک صدا ورزشکاران و دوست داران ورزش در ۳ اسفندماه با هم سرود سوم پیروزی را سر می‌دهیم.
وی در پایان گفت: آهنگ زیبای بلبلان خوش صدا را بر این شهر طنین انداز می‌کنیم و هتریک کنید که آینده اذعان شماست.
غلام رضا تاجگردون در ادامه فعالیت‌های خود عصر شنبه ۲۷ بهمن ماه در محل ستاد مرکزی خود با بانوان دیدار کرد و ضمن تبریک میلاد دخت نبی اکرم (ص)، اظهار داشت: از اینکه در این ایام بانوان عزیز با حضور گرم و با نشاط خود در صحنه‌های مختلف حاضر می‌شوند و نقش آفرینی می‌کنند سپاسگزارم.
وی افزود: با حمایت شما قطار توسعه ای که در حرکت است متوقف نمی‌شود.
تاجگردون ادامه داد: این قطاری که راه افتاده سنگ می‌اندازند، سنگ‌هایش هم متفاوت است.
وی گفت: فکر می‌کنند قطاری که با سرعت در حال حرکت است با پرتاب سنگ متوقف خواهد شد.
تاجگردون اذعان داشت: پنجره‌های قطارمان را باز می‌گذاریم، هر کسی خواست می‌تواند، سوار شود.
وی گفت: ما به کسی کار نداریم و با سرعت به پیش می‌رویم.
تاجگردون خاطرنشان کرد: با تلاش و زحمت مسیر هموار شده و این سنگ‌ها به مانند ریزگرد صورتمان را نوازش می‌کند.
تاجگردون تصریح کرد: امروز روز زن هست نمی‌خواهم شعار دهم می‌خوام بگویم بانوان عزیز آنچه که ماتلاش می‌کنیم به ان برسیم ایجاد شهری امن است برای خود و فرزندانتان است.
وی اضافه کرد: شهری که ما در آن زندگی می‌کنیم مملو از مردان و زنان با اصالت است. سال‌ها پیش شهر ما دارای مشکلات متعدد فرهنگی بود و الحمدالله با تلاش، بهتر شده و امیدواریم از این بهتر هم شود.
نماینده فعلی شهرستان‌های گچساران و باشت ادامه داد: محله سادات یک نماد است برای فرزندان ما که بفهمند از کجا آمده‌اند و بزرگ شده‌اند.
وی تصریح کرد: همه با هم برای ساخت شهری ایده آل باید مشارکت داشته باشیم.
تاجگردون تاکید کرد: این شهر متعلق به همه ماست لر و ترک فرقی ندارد، حقوق شهروندی حق همگان است و باید به‌طور یکسان بین همه رعایت شود.
 وی ادامه داد: اگر محلات سادات، رادک، لبنان و کیامرثی را درست می‌کنیم، برای همگان است اما برخی اینگونه فکر نمی‌کنند، برخی فکر می‌کنند نمایندگی را برای من ساخته‌اند که تنها برای خودم و باندم کار کنم.
 تاجگردون افزود: حقوق کسانی که در شهر زندگی می‌کنند بیش از تصور ماست.
 وی افزود: درست است معضلات ما فرهنگی است ولی نماینده منتخب ما باید بداند حق شهروندی کجاست.
تاجگردون خاطرنشان کرد: زندگی سالم‌تر را باید به را فرزندان خود تعریف کنید.
وی در ادامه گفت: من راحت با ۳۰ درصد آرا به مجلس می‌روم ولی مفهوم این درصد به معنای این است که نماینده شما با این درصد آرا نمی‌تواند، کارآمد باشد.
تاجگردون اظهار داشت: نماینده شما باید ۸۰ درصد آرا را کسب کند تا بتواند موفق شود.
وی گفت: راه کسب ۸۰ درصدی رای مشارکت همه اعضای خانواده‌تان است.
تاجگردون گفت: پیرمردی گفته بود تاجگردون برایم هیچ کار نکرده ولی به هیچ وجه میرشکارم را رها نمی‌کنم.
وی تاکید کرد: همه تا روز موعود تلاش کنید و مثل همه همایش‌ها وریسید و سوم سرود را با هم سر دهید.






تاجگردون در جمع عشایر حضور یافت و با آنها دیدار و گفت و گو کرد.



 «تاجگردون» در جمع اهالی بی بی حکیمه حضور یافت و با آنها دیدار و گفت و گو کرد.


کد مطلب: 417908

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417908/2/تاجگردون-جمع-ورزشکاران-بانوان-66-زمین-چمن-استاندارد-دو-شهرستان-احداث-خودم-اندازه-۱۶-سال-پیر-کردم-فقط-خاطر-پنجره-های-قطارمان-باز-می-گذاریم-کسی-خواست-می-تواند-سوار-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1