کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

روشنفکر در سی‌سخت: سی‌سخت آلپ خاورمیانه است / ندای وحدت یعنی شایسته‌سالاری و بازگشت به مردم / دوم اسفند به تبعیض و بی‌عدالتی‌ها سیلی محکمی زده می‌شود / برای همیشه بساط معادلات باندی جمع می‌شود

26 بهمن 1398 ساعت 13:23

دومین نطق انتخاباتی مهدی روشنفکر نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (26 بهمن ماه 98) در شهر سی سخت برگزار شد.


دومین نطق انتخاباتی مهدی روشنفکر نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (26 بهمن ماه 98) در شهر سی سخت برگزار شد.
به گزارش کبنا از سی سخت، مهدی روشنفکر در دومین نطق انتخاباتی خود، اظهار کرد: «ندای وحدت، یعنی مردم، یعنی خسته شدگان از تبعیض و بی عدالتی، یعنی رفتن به سمت شایسته سالاری و در یک کلام بازگشت به مردم و آرمان‌های اصیل انقلاب بزرگ اسلامی.»
متن صحبت‌های روشنفکر به شرح زیر است؛
سلام بر دنای سرافراز، درود بر سی سختی‌های دانشمند پرور، سی سخت مهد فرهنگ و ادب، مهد علم و عمل، گهواره دانشمندانی افتخارآفرین برای بویراحمد ودنا وچهره‌های ماندگار علمی و پزشکی استان و افتخار تمام استان ماست.
 سی‌سخت گهواره سردار شهید امنیت و شهیدان شاهدی چون گودر نجفی و ده‌ها شهید دیگر است.
 سی سخت آلپ خاورمیانه و ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری خاورمیانه و مخزن بخش اعظمی از گیاهان دارویی و بهشتی است.
 ظرفیت‌های عظیم انسانی، فرهنگی، علمی، گردشگری، کشاورزی و باغداری را دارد.
نبود سردخانه، صنایع تبدیلی، عدم فراهم شدن زیر ساختهای صنعت گردشگری بزرگ‌ترین مشکل سیسخت است.
 صنعت گردشگری در سی سخت به شرط فراهم شدن زیر ساخت‌ها می‌تواند مشکل بیکاری را برای همیشه از سی سخت حل و فصل نماید.
 لزوم جدی تسریع در پروژه محور مواصلاتی یاسوج وسی سخت اولویت دوم ماست، سیسخت هیچ چیز از آلپ در اروپا کم ندارد، باید بستر را برای پذیرایی از گردشگران داخلی وخارجی در سی سخت فراهم کرد.
وی در ادامه به برخی رقبای خود، گفت: دست از تخریب بردارید، مردم کار را تمام می‌کنند. و دیگر به شما آری نخواهند گفت. و با این تخریب‌ها روز به روز، منفورتر می‌شوید.
روشنفکر در ادامه اضافه کرد: از هوادارانم می‌خواهم تا پاسخ بدی‌ها و تخریب‌های این روزها را به نیکی جواب دهند، گفت: امیدوارم در این روزهای باقی مانده، رقبای انتخاباتی مردانگی به خرج داده، و با روان و آرامش مردمی بازی نکنند و دست بردارند.
روشنفکر با بیان اینکه ما نباید به نام شهدا خلاف مسیر شهدا عمل کنیم، اظهار داشت: «بعضی به نام انقلاب، علیه انقلاب، به نام ولایت، علیه ولایت به نام شهدا خلاف مسیر شهدا حرکت می‌کنند و چه بلاهایی بر سر مردم نیامد.» این افراد در جوانی مسئولیت‌های داشتند. که باید امروز و در سن پیری توسط مردم مواخذه شوند. بعضی سال‌ها جایگاه‌های مدیریتی را قرق کردند و هم اکنون خود را فرشته آسمانی و مردم را زمینی می‌پندارند. سخنم با 10 و 12 نفری است که سال‌ها باندی به نام جریان تشکیل داده و خود را خواص معرفی کردند. امروز به این ا بی خاصیت می گوئیم. دست از سر بویراحمد و دنا بردارید. دیگر مردم شما را نمی‌خواهد.
بزرگ‌ترین ارمغان مدیریت‌های شماها برای این دیار زرخیز و مردخیز محرومیت، نداری و افزایش روز افزون آسیب‌های اجتماعی است.
مردم عزیز، این افراد صندلی، نام و نانشان در خطر افتاده و با تخریب و تضعیف، به میدان آمده‌اند. اما هنوز مردم را نشناخته‌اند. و دوم اسفند چنان سیلی از مردم، بابت تمام تبعیض و بی عدالتی‌ها خواهند خورد. و برای همیشه بساط معادلات باندی در بویراحمد و دنا جمع خواهد شد.
ندای وحدت، یعنی مردم، یعنی خسته شدگان از تبعیض و بی عدالتی، یعنی رفتن به سمت شایسته سالاری و در یک کلام بازگشت به مردم و آرمان‌های اصیل انقلاب بزرگ اسلامی.

این خبر تکمیل می‌شود ...


کد مطلب: 417871

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417871/2/روشنفکر-سی-سخت-آلپ-خاورمیانه-ندای-وحدت-یعنی-شایسته-سالاری-بازگشت-مردم-دوم-اسفند-تبعیض-بی-عدالتی-ها-سیلی-محکمی-زده-می-شود-همیشه-بساط-معادلات-باندی-جمع

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1