کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

روشنفکر در کبگیان: از مجلس انقلابی مورد نظر فرزندان انقلاب فاصله گرفته‌ایم / من انقلابی هستم، دو چهره نیستم، دروغ نمی‌گویم

25 بهمن 1398 ساعت 18:23

 روشنفکر تصریح کرد: مرا همه به تواضع می‌شناسند. من اهل کبر و غرور و ریا نیستم؛ امّا این مانع نمی‌شود که با افتخار بگویم من یک انقلابی‌ام و دو چهره نیستم و دروغ نمی‌گویم و مردم را فریب نمی‌دهم و تزویر نمی‌کنم.


 اولین نطق مهدی روشنفکر نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در بخش کبگیان برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز (جمعه 25 بهمن ماه 98) اولین نطق مهدی روشنفکر نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در بخش کبگیان برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، مهدی روشنفکر در کبگیان گفت: سلام و درود خدا بر شما مردم پرتلاش، شهید پرور، ولایتمدار و سخت‌کوش بخش کبگیان، برای همه‌ی شما عزیزان آرزوی سلامت، سعادت و عاقبت به خیری دارم.
 وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ، این سرزمین، دیاری مردخیز و زرخیز بوده است، تصریح کرد: زرخیز بوده، چون سرشار است از دشت‌ها، اراضی حاصل خیز و رودهای خروشان و چشمه‌های جوشان و کوههای پرهیبت چون مردم کوهوارش، و مرد خیز بوده است چون تک تیراندازان دشمن شکن و رشیدی، چون شهید مدافع حرم، شهید سرافراز، ستار اورنگ و دیگر شهیدان والا مقام را در دامان خود پرورش داد و به انقلاب تقدیم کرد.
 روشنفکر ادامه داد: ان شاء الله که این منابع عظیم طبیعی و ذخایر شریف انسانی را بیش از پیش پاس بداریم و قدر بدانیم، امیدواریم که بتوانیم در آینده از این گنجینه‌ها بهره بهینه را ببریم. عرض و سخن کوتاه امروز، درباره یکی از شعارهای جریان ندای وحدت خواهد بود «فرزند انقلاب مجلس انقلابی».
 وی با تبیین یکی از شعارهای انتخاباتی خود با عنوان «فرزند انقلاب، مجلس انقلابی»، اظهار داشت: من فرزند انقلابم، عزت، آبرو و امکان رقابت امروز خود را مدیون و مرهون انقلاب اسلامی هستم. 
روشنفکر عنوان کرد: انقلابی که در سال 57 با رهبری امام خمینی (ره)، بر پیشانی تاریخ جدید جهان نشست، امامی که عزت از دست رفته مسلمانان را به آنان برگرداند و به ما آموخت که می‌توانیم عزیز بوده و آقای خودمان باشیم.
 روشنفکر ابراز کرد: این انقلاب در کوران تقابل جریان‌های چپ (مارکسیست) و راست (لیبرال) جهان متولد شد و انقلابی معطوف به معنویت و عزت بود، یکی از متفکران غیر مذهبی غربی، انقلاب اسلامی را روح یک جهان بی روح نامیده است.
 این عضو هیئت علمی دانشگاه با اشاره به اینکه جهان با دفن معنویت دچار خمودگی و تهی وارگی شده بود، ادامه داد: انقلاب اسلامی روح تازه‌ای بود که در کالبد مادی جهان مدرن دمیده شد، همان متفکر غربی امام را اسطوره انقلاب نامید، چنین انقلابی می‌بایست سخنی جدید و سخنی جدی می‌گفت.
 روشنفکر خاطرنشان کرد: امام می‌خواست جمهوری اسلامی ایران، راه سومی باشد که ذیل هیچ کدام از دو فرا گفتمان چپ و راست نگنجد، لذا انقلاب اسلامی ما معطوف به رهایی از، مکتب‌های مادی چپ و راست بود و ستون‌های چهارگانه این انقلاب بر اساس آن شعار بنیادین، استقلال، آزادی، جمهوری و اسلامی بود.
 وی با اشاره به اینکه فرزندان این انقلاب با افق نگاهی تازه و فارغ از هیبت و هیمنه ابر قدرت‌ها به دنبال راه سومی می‌گشتند، ادامه داد: به همین دلیل مجلس انقلابی برای تحقق خواست‌ها و شعارهای انقلاب اسلامی تشکیل و تشکل یافت.
 روشنفکر تصریح کرد: فرزندان انقلاب و مجلس انقلابی ویژگی‌های متمایزی داشتند، در این چارچوب، شهید روشنفکر برادر من، و برادران و فرزندان شما برای این انقلاب خون دادند تا راه سوم جان بگیرد و فرزندان انقلابی، مجلس انقلابی را بنیان نهند، پس فرزندان انقلاب همان راهروان راه شهیدان کربلا هستند که حاضرند برای آبیاری درخت انقلاب ایثار کنند و هستی خود را نثار کنند.
 وی با تاکید بر اینکه مجلس انقلابی مجلسی است که در راه و ریلِ نه شرقی نه غربی قدم بگذارد و آن ستون اربعه را نصب‌العین خود قرار دهد، خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم ما امروز نیازمند فرزندانی از آن جنس و مجلسی با این ویژگیها هستیم.
 روشنفکر یادآور شد: امروز با تأمل و تدبر در وضعیت موجود این حوزه انتخابیه و با مراجعه به آمار و ارقام و با مرور رفتارها و عملکردها به این نتیجه رسیدم که از مجلس انقلابی مورد نظر فرزندان انقلاب فاصله گرفته‌ایم.
 وی افزود: بر خود فرض می‌دانم و می‌دانستم که خود را و شعارهای خود را در معرض داوری و رای شما مردم فهیم و رنج دیده قرار دهم، و چون فکر می‌کنم مردم ما «انقلابی‌اند»‌ و با و برخی مسئولان ناکارآمد میانه‌ای ندارند و در تشییع پیکر پاک شهید سپهبد سلیمانی خود را دوباره ثابت کردند، باز هم اگر گفتمان اصیل انقلابی و انسان‌های خادم و پاکدست خود را در معرض آزمون آن‌ها قرار دهند حتماً مورد اقبال و استقبال قرار خواهند گرفت.
 روشنفکر تصریح کرد: مرا همه به تواضع می‌شناسند. من اهل کبر و غرور و ریا نیستم؛ امّا این مانع نمی‌شود که با افتخار بگویم من یک انقلابی‌ام و دو چهره نیستم و دروغ نمی‌گویم و مردم را فریب نمی‌دهم و تزویر نمی‌کنم.


کد مطلب: 417831

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417831/2/روشنفکر-کبگیان-مجلس-انقلابی-مورد-نظر-فرزندان-انقلاب-فاصله-گرفته-ایم-هستم-دو-چهره-نیستم-دروغ-نمی-گویم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1