کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

ستاد انتخاباتی سید قدرت حسینی افتتاح شد / حسینی: ریل‌گذاری جدیدی را بنا می‌نهیم که مردم به آسایش اقتصادی و اجتماعی برسند / 2 اسفند به استخدام‌ نورچشمی‌ها نه می‌گوئیم

24 بهمن 1398 ساعت 21:02

ستاد انتخاباتی سیدقدرت حسینی بحرینی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس حوزه انتخابیه گچساران و باشت افتتاح شد.


ستاد انتخاباتی سیدقدرت حسینی بحرینی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت افتتاح شد.
به گزارش کبنا از دوگنبدان، عصر امروز پنجشنبه ( 24 بهمن ماه 98) ستاد انتخاباتی سید قدرت حسینی بحرینی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس حوزه انتخابیه گچساران و باشت افتتاح شد.
حسینی در این آئین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، اظهار کرد: یک ریل گذاری جدیدی بنا می‌نهیم.
وی در ادامه افزود: فرامین رهبری را در خصوص حل مشکلات اقتصادی و غیره که سال‌هاست معظم له بر روی آن تأکید دارند، ان‌شاء‌الله جهادی به آن عمل می‌کنیم.
وی در ادامه بیان کرد: اگر مسئولان به صورت جهادی برای رفع مشکلات اقتصادی عمل نکنند، مشکلات ما برطرف نخواهد شد.
حسینی اضافه کرد: دلسوزان نظام مصمم هستند از این دوره طوری زیر مجموعه‌ها کار کنند که دیگر مشکلاتی که در شأن و زیبنده مملکت نیست، به وجود نیاید. و مردم شاهد یک اقتصاد پویا و شکوفا باشند. نه اقتصادی که 4 درصدی‌ها را فربه‌تر و قشر مستضعف را ضعیف‌تر کنند. این چه وضعی است که فردی بتواند با رانت میلیاردها تومان تسهیلات بگیرد، اما جوانی برای یک وام ازدواج باید شبانه روز بدود. این خوبیت ندارند و ما همچنین چیزی را نمی‌خواهیم.
این نامزد انتخابات مجلس تأکید کرد: ملت ما شأن و جایگاه‌هاشان بالاتر از این است که به دلیل سهل انگاری برخی در مشکلات اقتصادی غرق شوند. این نظام در بحث امنیت ملی از اقتدار بی نظیری برخوردار است و باید در بحث اقتصادی، شغل‌های پایدار و رونق اقتصادی هم از اقتدار برخوردار باشد. باید با طراحی بسته‌های اقتصادی کارشناسی شده، نگرانی مردم را در بحث اقتصادی کاهش دهیم.
وی با بیان اینکه مجلس آدم‌هایی را می‌خواهد از جنس مردم که درد مردم را بفهمد، خطاب به مردم، اظهار کرد: با شور و شعورتان و با فضل خدا در این انتخابات موفق حواهیم شد، بنده هم به عنوان فرمانبر شما، به عنوان نوکر ملت ان‌شاء‌الله فرمان شما را خواهم برد.
حسینی تاکید کرد: ما در روز رأی گیری به بی‌عدالتی، تبعیض‌های ناروا، استخدام نورچشمی‌ها نه می‌گوئیم.
وی در پایان از حضور مردم تشکر کرد و گفت: دست همه شما برادران را می‌بوسم و قدم‌های بانوان عزیر را گرامی می‌دارم.  ان شالله سوم اسفند موقع غروب صدای شادی و خوشحالی‌تان همینجا شنیده می‌شود.


کد مطلب: 417794

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417794/2/ستاد-انتخاباتی-سید-قدرت-حسینی-افتتاح-ریل-گذاری-جدیدی-بنا-می-نهیم-مردم-آسایش-اقتصادی-اجتماعی-برسند-2-اسفند-استخدام-نورچشمی-ها-نه-می-گوئیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1