کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمعی از مردم معصوم آباد مطرح شد

منتظریان: آنهایی که در ۴۰ سال انقلاب خنثی بودند چطور درمجلس از مردم حمایت می‌کنند؟

24 بهمن 1398 ساعت 12:59

نادر منتظریان صبح امروز ( پنجشنبه 24 بهمن 98) با جمعی از مردم سادات امامزاده علی (ع) معصوم آباد دیدار و با آنها گفت‌‍وگو کرد.


نادر منتظریان صبح امروز ( پنجشنبه 24 بهمن 98) با جمعی از مردم سادات امامزاده علی (ع) معصوم آباد دیدار و با آنها گفت‌‍وگو کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، نادر منتظریان در این دیدار، اظهار کرد: آنهایی که در ۴۰ سال انقلاب خنثی بودند حالا چطور می‌خواهند ما را در مجلس حمایت کنند.
کاندیدای جریان انقلابی بویراحمد و دنا ادامه داد: برخی‌ها می‌خواهند از پلکان مردم بالا بروند به مجلس برسند بعد آنها را فراموش کند مردم چگونه این‌ها را حمایت می‌کنند و چرا مردم ما درس نمی‌گیرند؟
وی با بیان اینکه ما می‌خواهیم تغییر و تحول ایجاد کنیم، افزود: نیازمند تحول برای توسعه استان هستیم بنا نیست ده‌ها خودکشی صورت گیرد و ما به خودمان نیاییم همه این حوادث و اتفاقات به انتخابات‌های بد و اشتباه خودمان باز می‌گردد.
وی با بیان اینکه نمی‌دانم عده‌ای با چه رویی از مردم رای طلب می‌کنند، افزود: کسانی که این افراد را همراهی می کنند چرا تفکر نمی‌کنند اگر یک رای برای کاندیدایی به صندوق بیاندازیم و بعد آن فرد به مردم خیانت کند در خیانت او سهیم هستیم.
کاندیدای جریان انقلابی بویراحمد و دنا گفت: عده دیگری هم ۲۰ سال مسوولیت داشتند و کاری نکردند، الان بلند شدند و دنبال رای می‌گردند مگر سرنوشت مردم تعارف دارد، نباید سرنوشت مردم بازیچه شود، باید با فسادهای که گاهاً وجود دارد، مبارزه کنیم و در فرمایشات رهبر انقلاب مبارزه با فساد وجود دارد.
منتظریان ادامه داد: «نمی‌شود سرنوشت مردم را دست کسانی بدهیم که معلوم نبود در بحران‌ها و روزهای حساس انقلاب کجا بودند، سرنوشت کشور و استان را نباید به دست برخی مدیران و افراد فشل و ناکارآمدی سپرد که می‌خواهند از این شرایط برای خودشان کلاه نمدی بدوزند.»
وی در بخش دیگری از سخنان خود شرایط کنونی کشور را نتیجه اشرافی‌گری مسوولان دانست و عنوان کرد: دلیل آنکه به اینجا رسیدیم اشرافی‌گری مسوولان است مسوولی که چندین ماشین دارد و از وضع بازار اطلاعی ندارد چگونه مردم را درک می‌کند، اصلا نمی‌داند بنزین لیتری ۳ هزارتومان چیست، این مسوولان چرا این پست‌ها  را رها کنند لذا ما موظف به عدم همراهی این افراد هستیم.
معاون اسبق سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد انتخابات را یکی از فرصت‌های ارزشمند نظام و انقلاب دانست و گفت:امیدوارم شرایطی که نظام ایجاد کرده به بازیچه گرفته نشود، انتظار می‌رود مسوولان دین خود را برای دنیای دیگران نفروشند و به خود بیایند.
منتظریان در پایان خاطرنشان کرد:  تلاش کنیم انتخابات به سمت و سوی درست برود تا اصلاحات در اقتصاد سیاست و فرهنگ ایجاد شود.


کد مطلب: 417775

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417775/2/منتظریان-آنهایی-۴۰-سال-انقلاب-خنثی-بودند-چطور-درمجلس-مردم-حمایت-می-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1