کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمعی از دانشجویان و دانشگاهیان مطرح شد

زارعی: برای من مطالبات مردم ارجحیت داشت، تا خواست طمع‌کاران سیاسی ( تصاویر )

24 بهمن 1398 ساعت 4:10

جمعی از دانشجویان، دانشگاهیان، فعالین اقتصادی حوزه انتخابیه شهرستان‌های بویراحمد و دنا با غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا نشست همفکری برگزار کرد.


جمعی از دانشجویان، دانشگاهیان، فعالین اقتصادی حوزه انتخابیه شهرستان‌های بویراحمد و دنا با غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا نشست همفکری برگزار کرد.
به گزارش کبنا، شامگاه (چهارشنبه 23 بهمن ماه 98) نشست همفکری جمعی از دانشجویان، دانشگاهیان، فعالین اقتصادی حوزه انتخابیه شهرستان‌های بویراحمد و دنا با غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا برگزار شد.
در این نشست بعد از اینکه برخی از حاضرین از جمله «چنگیز هاشمی» قائم مقام ستاد انتخاباتی حسن روحانی، روزبهی و امیریان به ایراد سخنرانی پرداختند. چنگیز هاشمی در این نشست، گفت: «بنا به پیش بینی‌های احتمالی به نظر می‌رسد، در دو حوزه دیگر استان کهگیلویه و بویراحمد، کاندیداهایی قبول می‌شوند که تجربه نمایندگی دارند، بهتر است کسی را انتخاب کنیم که همانند آنان و حتی با تجربه تر، دغدغه شهرستان و حوزه انتخابیه را داشته باشد.»
غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در این نشست به سخنرانی پرداخت و با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: نظام اسلامی ایران فرصتی را فراهم کرد تا مردم خودشان برای آینده شان تصمیم بگیرند. مردم فهیم و با تدبیر مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در 8 ساله گذشته به یک جریان مردمی متبرک به نام بی بی دو عالم حضرت زهرا (سلام الله علیها) رأی دادند و در این بین، همواره نظر و خواست مردم مدنظرم بود و برای تحقق نظر مردم البته در چارچوب قانون و دیدگاه‌های کارشناسی شده از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کردم و گاهی در جلسات کشوری و استانی مبارزه می‌کردم.
وی با بیان اینکه در این 8 سال گذشته و قبل از آن، افرادی انحصار طلب که می‌خواهند همیشه بر قدرت‌ها تکیه بزنند، تلاش داشتند که با انواع تخریب‌ها و حرف‌ها حرکت ما را در این مسیر به نظر خودشان کند کنند و مردم را ناامید. اما الحمدالله الان شما شاهد هستید که در شهرستان‌های بویراحمد و دنا روزانه فعالیت عمرانی و آبادانی وجود دارد.
وی افزود: علی رغم مشکلات مالی کشور و تحریم‌ها، در بعد سرمایه‌گذاری و بخش خصوصی اقدامات خوبی انجام گرفت.
نماینده بویراحمد و دنا با بیان اینکه بدون تخریب و نفی دیگران راه خودمان را با جدیت رفتیم، اظهار کرد: به دلیل نبود بودجه کافی، اما برای آبادانی و عمرانی مناطق مختلف این استان از بابکان و سپیدار تا سادات محمودی خواب و آرامش نداشتم.
زاعی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: دانشجو و دانشگاه‌ها پایه و اساس نظام است و باید از ظرفیت آنها در تمام میادین مختلف استفاده کرد. چرا که آنها آینده کشور را به دست می‌گیرند.
وی گفت: گازرسانی به روستاهای دور این شهرستان‌ها دال بر همین است که نتیجه رأی مردم در دو دوره گذشته محصول داده، البته این خدمات متعلق به نظام است و باید با جدیت پیگیر باشیم.
زارعی در ادامه گفت: برای توسعه روستا به روستا تا رشد و بزرگداشت جوانان و سرمایه‌های انسانی جای جای بویراحمد، دریغ نکردم.
نماینده بویراحمد و دنا در ادامه گفت: برای بنده، مردم و مطالبات آنها اولویت داشت و دارد و هیچ وقت به طمع‌کاران سیاسی هم بها ندادم.


کد مطلب: 417761

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417761/2/زارعی-مطالبات-مردم-ارجحیت-خواست-طمع-کاران-سیاسی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1