کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمعی از مردم لوداب مطرح شد

منتظریان: باید از نخبگان لوداب استفاده شود / رأی قومی و قبیله‌ای دردی از مردم دوا نمی‌کند / لزوم توجه به توسعه زیرساخت‌های لوداب

23 بهمن 1398 ساعت 11:09

«نادر منتظریان» نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا به بخش لوداب سفر و از روستاهای آن بخش بازدید کرد.


«نادر منتظریان» نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا به بخش لوداب سفر و از روستاهای آن بخش بازدید کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، «نادر منتظریان» نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 22 بهمن ماه 98) به منطقه لوداب سفر و از روستاهای آن بخش بازدید کرد.
«منتظریان» با جمعی از مردم روستاهای (ساران، آبمورد، بهارستان، آباده و ...) متعلق به بخش لوداب دیدار کرد. 
منتظریان در این دیدارها، گفت: نظام اسلامی خدمات خوبی ارائه کرده البته هنوز جای کار وجود دارد که اگر مردم ما را شایسته نمایندگی مجلس بدانند نقاط دوردست از جمله مناطق لوداب در اولویت عمران و آبادانی قرار دارند.

 وی با بیان اینکه انتخابات آزاد یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است تا مردم وضعیت کاندیدا را بررسی و فرد اصلح را انتخاب کنند، افزود: رفع بیکاری و ایجاد اشتغال اولویت دیگر ما است که این مهم با سرمایه‌گذاری و توجه به حوزه صنعت میسر می‌شود.
 نامزد جریان انقلابی بویراحمد و دنا با بیان اینکه انتخابات نباید منشا اختلاف شود، خطاب به مردم گفت: شما و بستگان با صفا و صمیمیت در انتخابات حاضر شوید انتخابات نباید منشأ اختلاف و نفاق شود و کسی حق ندارد چیزی را به کسی تحمیل کند، همه در این شهرستان یکی هستیم سفلی و علیا نداریم.
 منتظریان با بیان اینکه از تنگ سرخ تا آخرین نقطه زیلایی همه یکی هستند و صفا و صمیمیت در بین همه مردم و طوایف وجود دارد و افزود: همه ما دوست و برادر هستیم باید فرزندان ما در مناطق پست‌ها و مسئولیت ها را عهده دار شوند این روزها نیاز به وحدت و انسجام داریم تا مشکلت حل شود. 

منتظریان در ادامه در جمعی از مردم روستای «بهارستان» لوداب، گفت: جاده لوداب باید به کهگیلویه متصل شود، همچنین در بخش زیرساخت‌ها نیازمند توجه بیشتر به این مکان‌ها هستیم. 
وی عنوان کرد: دولت نهم و دهم که به استان سفری داشت هر کدام از نمایندگان درخواست داشتند که دکتر هدایتخواه که آن زمان نماینده شما مردم بود گازرسانی به کاکان و لوداب را مطرح کرد که بخشی کار شده و بخش دیگری مانده است.
 نامزد انتخابات بویراحمد و دنا عنوان کرد: معیشت و بیکاری گرفتاری‌های مردم است لذا جریان انقلابی که کاندیدایی معرفی کرده شعار نجات اقتصاد، حل مشکلات معیشتی و مبارزه با فساد را دارد و تا این سه مورد درست نشود این موارد هم حل نمی‌شود.
 وی بار دیگر بر انسجام میان مردم تاکید کرد و گفت: رأی قومی و قبیله ای و نگاه این چنینی دردی از بویراحمد و دنا دوا نمی‌کند
به را همه احترام قائل هستم اما در حوزه اجرایی و رفع مشکلات مردم حرف دارم.

 منتظریان در بخش پایانی برنامه‌های خود در لوداب در جمعی از مردم روستای آباده گفت: مردم مستحقق بهترین خدمات هستند جاده ای که از لوداب می‌گذرم ملی است نماینده مردم باید تلاش کند جاده به خوزستان وصل شود.
 نامزد جریان بویراحمد و دنا با بیان اینکه گاز رسانی و طرح هادی از ضروریات لوداب است، افزود: باید به خوبی از فرزندان تحصیلکرده این مناطق که نخبگان استان هستند استفاده شود.
 منتظریان تصریح کرد: مطالبات زنان و جوانان انباشته شده و به آن‌ها پاسخی داده نشده چرا که خدمات متوقف شده است. اگر خدمات را فراهم کنیم می‌توانیم مهاجرت معکوس داشته باشیم.
 معاون اسبق استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از دلایل حضورم در صحنه انتخابات اقتصاد، معیشت و گرفتاری مردم است نظام سرمایه‌های قوی و نیروی انسانی خوبی دارد و اگر اکثریت نیروهای انقلابی بتوانند اکثریت مجلس را بگیرند مشکلات به مرور زمان حل می‌شود. کشور توانمندی‌های زیادی دارد لذا نیاز است مدیران درستکار و پاک دست در راس امور باشد.

 منتظریان در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز رسمی تبلیغات انتخابات ظرف روزهای آینده اشاره کرد و گفت: به هوادارانم توصیه می‌کنم در فضای تبلیغاتی بهترین اخلاق را داشته باشند، دین‌دار باشند و نسبت به سایر کاندیدا و هوارانشان حق اخلاق را رعایت کنند.
 وی عنوان کرد: دومین خواسته من این است که مردم نگرانی و کدورتی به فامیل و آشناهای خود برای انتخابات نداشته باشند.
 نامزد انتخابات مجلس بویراحمد و دنا گفت: آرای مردم حق الناس است و به فرموده رهبری باید از آرای مردم صیانت شود. در لوداب ضمن احترام به سایر کاندیدا خواستار صیانت از آرای مردم در این منطقه هستم.

 منتظریان عنوان کرد: مسئولان بیایند از مردم یاد بگیرند مردمی که در سرما و گرما حضور دارند تا توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند، باید تلاش کنیم که همه ماها مثل برادر کنار هم باشیم و کاملاً آزادانه و در سلامت کامل در انتخابات شرکت کنند و مسئولان هم همت بگمارند.
 وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم لوداب عزتمند هستند و همیشه ما در این منطقه داری ارای خوبی بودیم.


کد مطلب: 417720

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417720/2/منتظریان-باید-نخبگان-لوداب-استفاده-شود-رأی-قومی-قبیله-ای-دردی-مردم-دوا-نمی-کند-لزوم-توجه-توسعه-زیرساخت-های

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1