تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۲
کد مطلب : ۴۱۷۷۰۱
در بین جمعی از مردم طایفه طاس احمدی؛

دهدشت/ موحد؛ مردم و سبزپوشان سپاه هیمنه آمریکا را متزلزل کردند/ آوازه نام کهگیلویه به خدمات مردمِ «طاس احمدی» گره خورده است (+تصاویر)

۴
کبنا ؛
نشست همبستگی جمعی از مردم «طایفه طاس احمدی» با سید محمد موحد کاندیدای یازدهمین دوره مجلس کهگیلویه امروز سه شنبه (22بهمن ماه) در شهر دهدشت برگزار شد.
یکی از حضار در این همایش با اشاره به اینکه طایفه طاس احمدی گسترده است به گونه ای که می بینیم پدری در یک کارزار و پسرش در کارزار دیگر است، تصریح کرد: ما نمی خواهیم عقده گشایی کنیم و یا چیزی را از کسی بگیریم، به تغییر، رای میدهیم و رعایت اخلاق انتخاباتی برای همه ما مهمتر است.
رقابت ما تا ۲ اسفند است و بعداز آن رفیق و شفیق هستیم، چرا بد اخلاقی های انتخاباتی باید گفت «از کوزه همان برون تراود که در اوست» لذا از عزیزان می خواهم حرمت همدیگر را نگه داریم.
هر کسی در حد توان خود زحمت کشید و خدمت کرد اما می دانیم شرایط بد اقتصادی  موجود، کسی را می خواهد که بر سیاست و قانون اشراف کامل داشته باشد و چه کسی بهتر از سید محمد موحد که انتخاب و اختیار ماست.
سید محمد موحد نیز ضمن تبریک دهه مبارک فجر و روز انفجار نور اظهار کرد: شرایط کشور و انقلاب ما را از روز قبل از پیروزی انقلاب و دوران مبارزه از سال 41 تا روز پیروزی انقلاب اگر یک بررسی مختصری داشته باشیم، میتوانیم  ابعاد بعد از پیروزی انقلاب را متوجه شویم.
خوب به یاد دارید که شرایط کشور در ابعاد مختلف قبل از انقلاب چه بود، در عمران، فرهنگ، سیاست و... ما کجا بودیم الان کجاییم.
فردوست در کتاب خاطراتش نکته ای را میگوید که به دیدن شاه رفتم تا نگران و مضطرب است، علت را جویا شد و شاه ابتدا نمی خواست بگوید ولی در نهایت گفت که سفیر آمریکا پاهای خود را در مقابل من روی هم انداخت و با ادبی نشست که تحمل آن برای من سخت بود!
هیمنه آمریکا و استکبار به گونه ای بود که در کشورهای همسایه امکان اینکه یک سنگریزه ای به تشکیلات آمریکا انداخت وجود نداشت، کسی که توانست هیمنه آمریکا را متزلزل کند، شما مردم ایران و فرزندان سبز پوش شما بودند که بزرگترین جایگاه آمریکا را با موشک زدند.
مهم این است که چه پشتوانه ای توانست آن هیمنه ای که از کنارش مگس نمیتوانست عبور کند امروز متزلزل و شکست داد.
شما از آن قعر چاه و بی ادبی سفیر آمریکا رسیدید به اینکه شعار هر سال روز انقلاب شما مرگ بر آمریکاست، رسیدید به جایی که سردار دلها شهید سپهبد سلیمانی فریاد میزد و میگفت: من سلیمانی به تنهایی برای مبارزه با تو بس است .
آیا گمان می کنید که ترور سردار دلها به سادگی بود، برای ترور ایشان هزینه ها شد و پس از آنکه نتوانستند در داخل ایشان را از پای در بیاورند به ناجوانمردانه ترین شکل او را در خارج از ایران به شهادت رساندند.
همانگونه که آمریکا در حیات سلیمانی آرامش نداشت، اکنون نیز شهادت ایشان آرامش چند برابری را از آمریکا گرفته است و به حول و قوه الهی انتخاب سختی که رهبر عزیز فرمودند اجرایی و عملی خواهد شد..
روی سخنم با مردم شریف و کهن طاس احمدی است، این محفل با همت عزیزانم از طایفه سترگ طاس احمدی شکل گرفته است، دست عزیزان درد نکند و جای  تشکر از رجال شخصیت های علمی، سیاسی، اجتماعی، جوانان شایسته و پای کار که هر کدام در یک میدان صاحب نام و ارزش است هست.
سوابق این طایفه کهن که در معادلات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی در جای جای این استان درخشیدند کاملا روشن است.
گره خوردن طایفه طاس احمدی با شهر جدید دهدشت یک واقعیت است، آوازه نام کهگیلویه به خدمات و سوابق این طایفه بزرگوار گره خورده است.
خطاب به مسولین عرض می کنم، شهر دهدشت قدمتش بر میگردد به هزاره و چندین دهه یک نمود فرهنگی و دینی استثنایی داشت که  باید فکر اساسی برای آن شود.
باید بنای شهر جدید دهدشت را مدیون طایفه طاس احمدی دانست، تلاش هایی که در این منطقه شد، عمران و خدماتی که در این شهر انجام گرفت، اگر دبیرستان، بیمارستان، بهداشت و...در این شهر می بینید مدیون این مردم طاس احمدی است.
ریش سفیدان به یاد دارند زمانیکه در این منطقه زندگی می کردند تنها یک چاه آبی بود که به زحمت از آن آب تهیه می شد.
اگر میگوییم این مردم طاس احمدی باعث عمران و آبادی و توسعه شهر شدند دلیلش همراه آن است.
دوران نمایندگی بنده در سال71، برای یک عمل آپاندیس باید به استان های همجوار می رفتند، وارد مجلس شدم  و دیدم اولین مسوولیتی که در برابر موکلینم دارم، نجاتشان از این وضعیت بدهم.
آمدیم برای زمین، با تمام شهامت مردم طاس احمدی همکاری کردند تا جایی ک توانستیم پروژه بیمارستان دهدشت را قبل از بیمارستان کازرون که نماینده قدری داشت ببریم و اعتبار برایش بگیریم و نبود جز همکاری مردم طاس احمدی که درود بر این مردم.
کسانی که به دنبال توسعه این شهر بودند سردمدارانش از طایفه طاس احمدی بود، در طول دوران مسولیتم شاهد این مسایل بودم و هیچ گاه دنبال نفع شخصی نبودند، هر چه بود برای برون رفت از معضلات بود و برای شکل گیری شهری ارزشمندی به نام دهدشت بود .
در یک سال ۲۷ مدرسه خیرساز ساختیم  بدون هیاهوی رسانه ای.
شخصیت های فرهنگی، اجتماعی و...هم از این طایفه که جایگاه داشتند بسیار داریم و خوشحالیم که از همکاری چنین مردمی بهره می بریم و مدیون عنایتشان هستم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

الهام
Iran, Islamic Republic of
درود بر سناتور بزرگ
قهرمانی
Iran, Islamic Republic of
ماشاءالله به این جمعیت، با اختلاف 30 هزارنفر نسبت به دکتر دهبانی اولی نفر سوم هم عدله شک نکنید
طاس احمدی
Iran, Islamic Republic of
نصف اینا هم طاس احمدی نیستن اون ۵۰ درصد ک حامیان همیشگیتن. اگه میخوای تا تک تک اسم ببرم ادمایی ک تو جلسه نشسته بود و از بقیه طوایف بودن و همش .
رسا
Iran, Islamic Republic of
ردیف وستون طاس احمدی مشخص هستند.کلیپش هم حتما دستتون رسیده
جمال
Iran, Islamic Republic of
عمرا بری تو مجلس. بخدا یعنی هیشکی باهات نیست تمومی دیگه
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
اخی و بخت مردم ما ک از گذشته درس نمیگیرن
تیفونی
Iran, Islamic Republic of
عزت و آبروی کهگیلویه را عدل
Iran, Islamic Republic of
موحد این دفعه هم کاری از پیش نخواهد برد چرا که لیدرهای اصلی خودشو از دست داد...مگر اینکه با اصلاح طلبان آنها را مجاب به همراهی کند
پرسپولیس
Iran, Islamic Republic of
شما که این حرفا و جانب داری میکنید عدل چه کار کرد؟
مطمئن باش هرکسی باشه بهتر از عدل هست...
که متآسفانه عزت مردم کهگیلویه را از بین میبرد...
اشوری
Iran, Islamic Republic of
اینهاکه طاس احمدی نیستند فقط ریف اول
اشوری
Iran, Islamic Republic of
اینهاکه طاس احمدی نیستند فقط ریف اول
اشوری
Iran, Islamic Republic of
اینهاکه طاس احمدی نیستند فقط ریف اول
اشوری
Iran, Islamic Republic of
اینهاکه طاس احمدی نیستند فقط ریف اول
اوای گهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
ای مردم کهگیلویه وبهمئی ایا از 16سال حضور بی فایده موحد درس عبرت نگرفته اید؟ اگر ایشان کاربلد بودندنمی بایست کهگیلویه وبهمئی اینهمه فقر وبیکاری داشته باشد.
امید
Romania
عدل هاشمی چه کاری که سی مردم....هر که پیش عدل با اون قول های که میده ....فقط حرف ........موحد قبول هست
Iran, Islamic Republic of
قبولی انشااله
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1