کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

اولین گزینه اصولگرایان به جریان انقلابی ندای وحدت پیوست/ طعنه‌های فرخیانی به اصولگرایان

22 بهمن 1398 ساعت 17:07

 کریم فرخیانی اولین گزینه اصولگرایان برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از مهدی روشنفکر حمایت کرد.


 کریم فرخیانی اولین گزینه اصولگرایان برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از مهدی روشنفکر حمایت کرد.
 
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز ( سه شنبه 22 بهمن ماه 98) در نشستی «کریم فرخیانی» اولین گزینه اصولگرایان برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از مهدی روشنفکر حمایت کرد.
 دکتر بهروز یزدانپناه عضو هیئت علمی دانشگاه در این نشست ضمن خیر مقدم به حاضران گفت: جریان ندای وحدت برای یکپار شدن بویراحمد و دنا و همچنین عبور از مرزبندی‌های کاذب و ضد توسعه آمده است.
 وی با اشاره به اینکه برخی از تخریبگران می‌گویند آقای روشنفکر با اعداد میلیاردی آشنایی ندارند که باید به این دوستان، گفت دلیل این است که روشنفکر شناختی از اختلاس ندارد.
 کریم فرخیانی در این نشست با بیان اینکه مردم از طریق وحدت می‌توانند به خواسته‌های مشروع و قانونی خود برسند، افزود: سال‌ها پیش قائمی سمنانی را به یاسوج آوردند تا در دایره تنگ قدرت کسی را راه ندهند.
 وی با تاکید بر اینکه از آشنایی‌ام با مهدی روشنفکر بیش از 30 سال می‌گذرد و در این مدت جز خوبی و پاکی چیزی از وی ندیده‌ام، ادامه داد: مهدی روشنفکر با ندای وحدت آمده است تا خط کشی‌های بین طوایف، ایلات و مناطق را بردارد و بگوید تمام بویراحمد و دنا از یک ایل بنام وحدت هستند.
 فرخیانی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم عده‌ای قیم مآبانه آنچه را می‌خواهند، حق جلوه دهند، افزود: تخریب‌گران دست از بی اخلاقی بر نمی‌دارند تا جایی که می‌گویند روشنفکر بین نیروهای انقلابی تشتت ایجاد کرد در حالی باید پاسخ دهند نیروهای انقلاب چه کسانی هستند مگر انقلابی بودن همین افرادی که به ندای وحدت لبیک گفته‌اند، نیست.
 وی با اشاره به اینکه برای فکر و اندیشه‌های بیمار باید تاسف خورد، ادامه داد: بیایند و برای کریم فرخیانی تبیین کنند که روشنفکر فاقد کدام معیار انقلاب نیست که شماها از آن بهره‌مند هستید.


کد مطلب: 417683

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417683/2/اولین-گزینه-اصولگرایان-جریان-انقلابی-ندای-وحدت-پیوست-طعنه-های-فرخیانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1