کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

روشنفکر در سپیدار: فقط حزب مردم را به رسمیت می‌شناسم / بیاید همه با هم برادر باشیم

22 بهمن 1398 ساعت 13:43

مهدی روشنفکر نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا (روز گذشته دوشنبه 21 بهمن ماه 98) با جمعی از مردم بخش سپیدار و روستاهای حومه دیدار و با آنها گفت‌وگو کرد.
​​​​​​​​​​​​​​


مهدی روشنفکر نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا (روز گذشته دوشنبه 21 بهمن ماه 98) با جمعی از مردم بخش سپیدار دشتروم و روستاهای حومه این مناطق دیدار و با آنها گفت‌وگو کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، مهدی روشنفکر نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با جمعی از مردم بخش سپیدار، دشتروم و روستاهای اطراف آن (جلیل، سادات، قاید گیوی و .... ) دیدار کرد.
مهدی روشنفکر عضو هیئت علمی دانشگاه گفت: از من می‌پرسند چپ هستی و یا راست؟  این حزبی یا آن حزب؟ اما امروز اینجا اعلام می‌کنم فقط حزب «مردم» را به رسمت می‌شناسم و حزب مردم همان حزب اسلام، انقلاب، امام و رهبری است.
وی با بیان اینکه تفرقه‌افکنی مورد نکوهش ائمه اطهار و مبانی اسلام است، لذا از همه می‌خواهیم که با هم برادر باشیم، افزود: ما باید بر اساس مبانی اسلام و فرمایش بزرگان دین و رهنمودهای رهبر انقلاب، از حزب بازی، سیاست بازی و انحصار طلبی دوری کنیم و نوکری مردم را انجام دهیم نه اینکه با رفتارمان مردم را نگران کنیم.
 


کد مطلب: 417665

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417665/2/روشنفکر-سپیدار-فقط-حزب-مردم-رسمیت-می-شناسم-بیاید-همه-هم-برادر-باشیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1