کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمعی از مردم جلیل و موردراز مطرح شد

بهرامی: یک حرکت آبرومندانه و خوشنامی را پایه‌گذاری می‌کنیم / زدن حرف‌های بی‌اساس نوعی کلاهبرداری است

22 بهمن 1398 ساعت 2:35

 نشست هم اندیشی جمعی از مردم جلیل و موردراز با حضور «محمد بهرامی» روز (دوشنبه 21 بهمن ماه 98) برگزار شد.


 نشست هم اندیشی جمعی از مردم جلیل و موردراز با حضور «محمد بهرامی» روز (دوشنبه 21 بهمن ماه 98) برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، (دوشنبه 21 بهمن ماه 98) نشست هم اندیشی جمعی از مردم جلیل و موردراز با حضور «محمد بهرامی» روز (دوشنبه 21 بهمن ماه 98) برگزار شد. در این نشست محمد بهرامی با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: «نماینده باید با مردم صادق باشد و به مردم قول استخدام ندهد.»
بهرامی در ادامه گفت:  هرچه داریم از گذشتگان هست اما امروز چه حرفی برای آیندگان داریم؟ وظیفه ما در قبال همنوعانمان و آیندگان خودمان چیست! آیا با این رفتار، نگرش‌ها و نگاه‌هایی که داریم مورد نکوهش آیندگان نخواهیم گرفت؟
نگران آیندگان هستیم، انتخابات حق همه مردمانی است که می‌خواهند در زندگی و سرنوشت خود و آیندگانشان تأثیرگذار باشند.
 رزومه، کارنامه‌ها و عملکردهای کاندیداها را مقایسه کنید و نمره دهید کسانی که از نمره بالاتری برخوردار هستند انتخاب کنید. به تخصص‌ها، تجربه، تدبیر و شجاعت‌ها حتماً توجه کنید.
چه کسانی باید برای شما تصمیم بگیرند؟ مشکلات شما چیست! در چه زمینه‌هایی باید توان، تخصص، تجربه و تسلط داشته باشند.
 باید در انتخاب‌های کلان توجه ویژه‌ای داشته باشید، چه کسانی در مسائل کلان کشور در حوزه‌های برنامه‌ریزی، اقتصاد، صنعت، عمران و آبادانی باید تصمیم بگیرند. مخالفین و رقبا نمی‌توانند از عملکرد ما خرده بگیرند چون ما کوتاهی نکردیم و به اشتغال جوانان اهمیت دادیم.
حرمت و عزت مردم و رعایت آن‌ها بر ما واجب هست و در عرصه بالاتر، آن چیزی که در شان و حق مردم است باید ادا شود. نماینده باید با مردم صادق باشد و به مردم قول استخدام ندهد. زدن حرف‌های بی اساس به مردم یعنی بی‌احترامی و بی‌حرمتی به مردم و نوعی کلاه‌برداری است.
بهرامی افزود: فوتبال یک مدل مدیریتی بود که با حداقل زمان توانستیم یک تیم نوپا و بدون امکانات به دو لیگ سنگین بفرستیم و در هردو لیگ موفق بود.
کار بزرگی در حوزه‌های شهرداری انجام شد و مردم باید امیدوار باشند که این فرصت فراهم شود و دوست داریم آدمی باشیم که اگر هر قولی می‌دهیم آن را انجام دهیم.
امیدوار باشید که باز باهم یک جریان آبرومندانه و خوش‌نامی خواهیم داشت.


کد مطلب: 417647

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417647/2/بهرامی-یک-حرکت-آبرومندانه-خوشنامی-پایه-گذاری-می-کنیم-زدن-حرف-های-بی-اساس-نوعی-کلاهبرداری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1