تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۸
کد مطلب : ۴۱۷۶۴۰
در جمعی از مردم «سادات محمودی» مطرح شد

منتظریان: استان کهگیلویه و بویراحمد برای آبادانی روز افزون نیاز به نقشه راه دقیق دارد / دلایل درخشنده‌پور برای حمایت از «منتظریان»

۰
کبنا ؛«نادر منتظریان» نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا به منطقه سادات محمودی سفر کرد.
به گزارش کبنا از سادات محمودی، صبح امروز (دوشنبه 21 بهمن ماه 98) نادر منتظریان نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا به منطقه سادات محمودی سفر کرد. در این سفر «نستور درخشنده پور» منتظریان را همراهی می‌کرد.
بنا بر این گزارش، در این مسیر زن، مرد، پیر و جوان به استقبال «نادر منتظریان» و درخشنده پور می‌آمدند. پیرمرد درب کلاتی وقتی به «نادر منتظریان» رسید، صدای خسته‌اش را کمی صاف کرد و گفت: امیدوارم که شاهد باشیم در این منطقه بی عدالتی نباشد، یکی سیر بخورد و یکی هم نداشته باشد.
این پیرمرد با بیان اینکه همه ما سرباز رهبرمان و نظام اسلامی هستیم، اظهار داشت: ما باید در انتخابات شرکت کنیم و افرادی را انتخاب کنیم که به درد همه مردم بخورد.
کمی جلوتر رفتیم، زنی با دود کردن اسپند و دیگر بانوان روستایی با کِل زدن به استقبال منتظریان آمدند. جمعیت رفته رفته شلوغ می‌شد، به طوریکه «منتظریان» در گرمای محبت مردم گم شد.
مسیر که ادامه پیدا می‌کرد، مردان و زنان روستایی به استقبال می‌آمدند و صلوات می‌فرستادند، زنان هم کِل می‌زدند، مردان جوان و جوانان هم «لُرکه» می‌زدند. بزرگ‌تر هم با خوش آمدگویی به استقبال «منتظریان» می‌رفتند.
 «حجت الاسلام سید علی‌رحم ایمان‌خواه» با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب ثمره خون هزاران شهید است و مردم این منطقه در تمام صحنه‌ها مدافع نظام بوده‌اند.
وی گفت: درب کلات به منتظریان افتخار می‌کند.
این روحانی منطقه گفت: رقبای جریان نیروهای انقلاب باعث شناخت بیشتر منتخب نهایی جریان انقلاب شده‌اند و عملکرد انها نشان می‌دهد مسیر حق کدام و گزینه اصلح چه کسی است.
 وی افزود: در این راه برای شناخت و نشان دادن مسیر حق دکتر درخشنده پور بهترین راهنمای مسیر بوده و به او افتخار می‌کنیم.
نادر منتظریان هم با بیان اینکه خدای را شاکر هستم، که به این منطقه سفر کردم و با مردم آن آشنا شدم، گفت: یکی از اهداف نظام اسلامی برقراری عدالت اجتماعی است و الحمدالله به برکت این نظام شاهد خدمات زیادی در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی و زیرساخت‌ها در مناطق مختلف هستیم. و باید قدردان باشیم. در زمان گذشته استان ما از کمترین امکانات برخوردار بود و در واقع هیچ چیز خاصی نداشت. اما الان شما می‌بینید که در حوزه راه، مسکن، بهداشت و ... خدمات خوبی داده شد. اما ما یک حرف دیگری هم داریم و آن هم این است، استان کهگیلویه و بویراحمد با این همه پتانسیل‌های خدادادی، نفت، گاز، منابع طبیعی، گردشگری و ... چرا باید رونق اقتصادی در آن به نحو مطلوبی وجود نداشته باشد. چرا باید درصد بیکاری بالا باشد. اینجا هست که می گوئیم به دلیل برخی مدیران ناکارآمد مشکلاتی برای ما به وجود آمده. در بعضی جاها تبعیض وجود دارد، گاهی در جایی فسادی هست که ما باید با همدلی و وحدت این مشکلات را برطرف کنیم. و فرصت برابر در همه زمینه‌ها برای مردم ایجاد کنیم. خدمات باید بر اساس شاخص‌ها و عدالت توزیع شود. استخدام‌ها باید بر اساس آزمون باشد.
وی افزود: باید زمینه سرمایه گذاری را تسهیل دهیم و فراهم کنیم. سرمایه گذار ما نباید در ادارات سرگردان باشد. باید قوانین متناسب با نیازهای جامعه مصوب کنیم تا از قِبل آن مردم در آسایش باشند.
منتظریان گفت: باید نخبگان، دانشگاهیان و فرهنگیان ما در تصمیمات مهم استان نقش آفرینی کنند. آن‌ها باید کمک کنند که استان ما بر مدار توسعه واقعی قرار بگیرد. همه ما در مقابل کشور، استان و شهرستان مان مسئولیت داریم. ما حتماً نیاز به برنامه ریزی و نقشه راه دقیق و حساب شده داریم. بدون نقشه راه نمی‌توان این شهرستان‌ها را از وضعیت فعلی خارج کنیم. ما قطعاً قدردان خدمات نظام هستیم، مردم هم می‌بینند خدمات را، اما می‌توان خدمات بسیار بهتری را ارائه داد. شرایط کار و شغل‌های پایدار را می‌توان فراهم کرد. و استان کهگیلویه و بویراحمد باید در شأن مردم فهیم آن ساخته شود.
وی افزود: توجه بیشتر به مناطقی همچون سادات محمودی مدنظر ما هست. این کشور عزیز منابع عظیمی دارد، لذا مدیریت می‌خواهد، توانایی و کارآمدی لازم دارد. ما به دنبال رفع تبعیض، محرومیت، بی عدالتی و مبارزه با فساد هستیم. با تلاش و کوشش حق‌مان را از منابع مالی و دولتی می‌گیریم و دیگر اجازه نمی‌دهیم که مناطقی همچون سادات محمودی چوب سهل‌انگاری مسئولانش را برخورد.

نستور درخشنده پور نیز در جمع مردم سادات محمودی با اشاره به اینکه خدا را شاهد می‌گیرم و شهادت می‌دهم، آمدنم در صحنه انتخابات بویراحمد و دنا از سر تکلیف بود، گفت: خیلی‌ها از من بهتر بودند اما وارد این صحنه نشدند اما من ۲۰ سال تجربه و سابقه دارم و تحصیلاتم در این زمینه است. الفبای اقتصاد را می‌فهمم شما بروید از برخی فلان کاندیدا بپرسید فرق میان شورای برنامه‌ریزی و توسعه را نمی‌داند بعد، می‌خواهد برود در مجلس برای تو چه کاری انجام دهد.
فعال سیاسی بویراحمد و دنا ادامه داد: شرایط انتخابات به گونه ای شد که من از کورس رقابت جا ماندم و نتوانستم رقابت را ادامه دهم اگر در خانه می‌نشستم با عهدی که با امام (ره)، رهبر فرزانه انقلاب و انقلاب اسلامی بسته بودم سازگار نبود و حالا آمده‌ام حقم را ادا کنم.
وی بیان کرد: ضمن احترام به همه داوطلبان که زحمت کشیدند اما خواهش می‌کنم انتخابات سالم و رقابت‌های برادرانه داشته باشند، قرار نیست، نظراتمان را به دیگران تحمیل کنیم در همین سادات محمودی دوستانی داریم که با ما همراه نیستند اما به نظرات آن‌ها احترام می‌گذاریم.
 درخشنده‌پور ادامه داد: در میان همه داوطلبان کسی که به نظرم با ویژگی و معیار علمی و فنی که دارد می‌تواند مردم را یاری برساند و فرد مومنی هست، و می‌تواند خدمت کند حاج نادر منتظریان است و من و دوستانم وی را اصلاح تشخیص می‌دهیم.
این فعال سیاسی ادامه داد: به چند دلیل وی را اصلح می‌دانم نخست اینکه با مقایسه شرایط روز نیازمند این هستیم که از نظر ملی و در بعد جهانی کسی را انتخاب کنیم که خصلت‌های او مطابق با فرمایش‌های رهبری عزیز باشد که این عزیز را در این خصوص مقتدر و همراه امام، رهبری و انقلاب دیدم.
درخشنده‌پور بیان کرد: دومین ویژگی منتظریان این است که وی یک مدیر بسیار قوی است وظیفه و کار او تحلیل مسائل اقتصادی و استراتژیک است که در این حوزه هم وی را مفید دیدم.
فعال سیاسی با مسموم دانستن نگاه‌های قومی و قبیله‌ای در انتخابات گفت: در این مدتی که جناب منتظریان وارد عرصه سیاسی انتخابات شده، ندیدم یک کلمه از اصول عبور کند و یک کلمه بگوید که خدای نکرده بوی اختلاف بین مردم بدهد اگر کسی در میان صحبت‌های وی چنین چیزی مشاهده کرد بگوید تا ما برویم.
وی تصریح کرد: کسی که چنین رفتاری دارد می‌تواند وحدت واقعی را در جامعه ایجاد کند همه دیدند اولین فردی بود که جریان‌ها و گروه‌های سیاسی مختلف را با خود همراه کرد.
درخشنده‌پور ادامه داد: گروه‌ها و جریان‌های مختلفی حمایت خود را از وی اعلام کردند لذا از همه کسانی که در حق من لطف دارند انتظار دارم از نادر منتظریان حمایت کنند.
وی در پایان خطاب به کاندیدای ائتلافی جریان انقلابی بویراحمد و دنا گفت: آقای منتظریان شما قدم به جای گذاشتید که سرزمین پاک‌ترین انسان‌هاست.
نام شما

آدرس ايميل شما

شورم
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر درخشنده پور
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا و به لطف مردم عزیزمون شعار یا حسین در تمام نقاط شهرستان های بویر احمد و دنا طنین انداز میشود .((یاحسین)).
وود
Iran, Islamic Republic of
واویلا
کود
Iran, Islamic Republic of
ادم یاد احمدی نژاد می افتد
Iran, Islamic Republic of
حضور امیدوار کننده ای بود. امید است در صورت راهیابی آقای منتظریان به مجلس، شاهد پیشرفت متوازن همه حوزه انتخابیه و از جمله منطقه سادات محمودی باشیم.
Jamshide
Iran, Islamic Republic of
درودخداوند بر منتظریان عزیز به امید پیروزی حضرتعالی
Iran, Islamic Republic of
درود بر بویراحمد درود بر مندنی پور درود بر غریب پور درود بر سید باقر سلام بر حاج نادر
بویر
Iran, Islamic Republic of
خروش سادات محمودی امروز نشان داد که مردم از بی عدالتی به ستوه آمده اند.
Iran, Islamic Republic of
منتظريان ٣٥ سال خدمت كرده ٣٠. چه رزومه داره كه ايخا نماينده وابو
.....
Germany
نماینده کنونی چه رزمه ای داشت؟؟؟؟تو این چن سال یه استخدامی سالم داشتیم ایااا
Iran, Islamic Republic of
قیام امروز سپیدار رو پوشش ندادید برای ندای وحدت
اقای کمایی رسانه بی طرف باشید نه جهت دار
Iran, Islamic Republic of
پول همه کارمیکنه
Iran, Islamic Republic of
احسنت
درود بر روشنفکر
جاوید
Iran, Islamic Republic of
جون خوم باختیمش .فک نکنم روشنفکرپیروزوابوفک نیکردم منتطریان اینقدربتونه رای جمع کند
Iran, Islamic Republic of
جاويد جان تَو اولا طرفدار منتظريان هستي ثانيا خوب نگاه كن ببين اين همه ادم كت وشلواري اهل كجا هستند😂😂😂
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
در سادات محمودی روشنفکر با اختلاف اول هست و در منطقه پاتاوه که سادات محمودی بخشی از آن هست دگر رقبا حرفی برای گفتن ندارند و آقای منتظریان در این یک هفته اخیر ۲ تا ۳ بار به این خطه رفت و آمد داشته است و تغییری در ارا ایشان ایجاد نشده است و همه طرفداران آقای منتظریان در منطقه پاتاوه همین افراد هستند که از عکس ها مشخص هست که تقریبا اغلب این افراد اهل سادات محمودی نیستند و همراه ایشان به این روستاها آمده اند و چهار سال پیش دکتر روشنفکر در سادات محمودی رای پنجم بود که این بار با اختلاف آرا اول هست که در هر صورت رشد داشته است و دگر رقبا مطمئنا با ریزش آرا روبرو شده اند و در مورد آقای درخشنده هم الان متوجه نمی شوی که گروه آقای / اگر زرنگ باشی تا انتخابات متوجه میشوی ولی با این وجود تا دو سال آینده درکش می کنی و آن وقت هست که می گویی ای وای بر من
Iran, Islamic Republic of
ما اهالی سادات محمودی نماینده مونو با بصیرت انتخاب کرده ایم و خواهیم کرد کسیکه به فرمایشات رهبری نزدیک است منتظریان است و ایشان نماینده ماست .پس خواهشم از ما برای خودتون مایه نزارید
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
لبیک یا حسین. ان شاءالله پیروزی حاج منتظریان
Iran, Islamic Republic of
درود بر منتظریان
Iran, Islamic Republic of
به جون همه تون من کیسه وش نیکنیت دکتر روشنفکر با اختلاف 20 هزار رای اول هست خودتونو خسته نکنید
اصولگرا ي فدايي
Iran, Islamic Republic of
اقاي درخشنده كاري به بقيه حرفات ندارم فقط ميشه بفرماييد منتظريان از كدوم توانايي علمي وفني ،تحصيلات علمي وفني مديريتي بالا ومرتبط با توسعه، ومعيارهاي علمي وفني🤔🤔🤔😳 برخوردار هستند؟اصلا ايشون يك. وَز سابقه اجرايي دارند؟؟؟؟؟ خير يكروز هم سابقه اجرايي وفني ندارند چون اصلا فاقد تخصص وتوانابي در اين حوزه ها هستند وضعيف ترين رزومه را بعد از زارعي ايشان دارند
مارگون
Iran, Islamic Republic of
طرفدار روشنفکر بودم ولی حقیقتش اقای منتطریان را امروز تو سادات محمودی سخنانش شندیم به این نتیجه رسیدم که ایشون اصلح تر وانسان مقتدر وقوی هست پس ایشان را همراهی ورای بهش می دهم اگر ابن کار نکنم مدیون هستم
Iran, Islamic Republic of
عجب !!!!كسي كه تفاوت اصلح وغير اصلح را در دادن شعارها ميبيند واقعا تاسف اور هست
Iran, Islamic Republic of
پس شما طبق چه ملاکی رای میدهید، حتما تدریس دو واحد در دانشگاه فرهنگیان که اگه اینطور بود حداقل باید یک میلیون نفر تو مجلس باشند
راه روشن
Iran, Islamic Republic of
. محترمتون صلاحيت علمي وتوان تخصصي تدريس در كسوت يك استاد ومعلم كه بالاتربن جايگاه شغلي را در تمام دنيا داره هم نداره ،كار هركسي نيست كه در فضاي علمي حضور يابد توان ميخواد علم ودانش ميطلبه و....در ضمن مال شما كه مردم هم به اين شغل نظر خوبي ندارند وليسانس الهيات...خداوكيلي چه رزومه اي در زمينه اجرا ،فني عمراني ،دانشگا هي سياسي اجتماعي داره؟؟به چه پشتوانه اي ورزومه اي ؟؟؟؟؟بجز هدايت خواه وحسبني أگه ولش كنند ١٠٠٠راي نخواهد داشت واين نشان از چه داره....
Iran, Islamic Republic of
جون خودت
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
درخشنده پور من طرفدار ت بودم ولی اگه زمانی تایید بشی با این کارت دیگه تخریب می کنم . من بخاطر غیرت و قومی که باهات داشتم روزی با چند نفر بحث می کردم بامردم بخاطر تو ولی الان متوجه شدم اشتباه کردم
علی
Iran, Islamic Republic of
مردم از رسانه ها انتظار دارن در این موقعیت حساس بیطرف عمل کنند لطف بفرمایید هر چهار نماینده رو به یک اندازه پوشش بدهید. خداوند ناظر اعمال ما هست
حسني
Iran, Islamic Republic of
این خروش انقلابی در این ایام مبارک نشان از اعتراض مردم به بی مدیریتی و بی عدالتی در دوره نمایندگی حاج زارع و دفاع جانانه و حمایت بی نظیر از حاج منتظریان که مردی با ایمان و پیرو سر سخت امام و رهبری است.
درود بر حاج منتظریان که مرد ایمان و عمل است.
Iran, Islamic Republic of
درودبر دکتر درخشنده انقلابی
دنا
Iran, Islamic Republic of
اگر تایید صلاحیت می شود .
Iran, Islamic Republic of
انقلابی😂😂😂
اره مشخصه .اون از حاج حسینی ک داره خونه به خونه میگرده ... و اینکه روشنفکر چ جور ....
بابا بس کنین. خودم تا دور قبل طرفدارشون بودم ولی الان دیگه نیستم
تخریب دیگران کجا ما سفارش شده ک ما ندیدیم!!!! هر جایی هست بگین ما هم بخونیم!!!! من هیچ نسبتی با روشنفکر ندارم و دهدشتی هم هستم ولی تو این مدت ک تحقیق کردم دیدم پاکتر از ایشون کسی نیست.... حالا دیگه خوتون میدونید سرنوشت شهرتون که بدست کی بسپارین... وسلاممممممم
Iran, Islamic Republic of
ایا انقلابی ها ؟؟؟
سید حسن
Iran, Islamic Republic of
جناب منتظریان برا چهارمی تلاش کن
Saeed
Iran, Islamic Republic of
جای تعجب داره از کسانی که حتی نمی دونند سادات محمودی کجاست اما نظرمیدن.
پاتاوه ،مارگون ، لوداب نزدیک به ۹۰درصد حامی روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
من بچه لودابم ولی فکر نکنم ۹۰ درصد مردم طرفدار روشنفکر باشن منتظران اکثر آرای انقلابی های لوداب را به خود اختصاص داده و کسانی دیگران را به عنوان نمایند خود انتخاب کردن من به عنوان یک جوان لودابی با توجه به نگرانی که برای آینده شهرستان و بخش لوداب دارم حاج نادر منتظریان را به عنوان نماینده اصلح خود انتخاب کرده و از ایشان حمایت خواهم کرد .....

ما مأمور به انجام وظیفه هستم نه نتیجه


فقط حاج نادر منتظریان
Iran, Islamic Republic of
درخشنده توسیچه خوت تاییدنوابی
Iran, Islamic Republic of
به نظرم حاجی رای اول را میاره
ملا
Iran, Islamic Republic of
از آخر
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1