کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمعی از بانوان، فرهنگیان و کارکنان ادارات با «محمد بهرامی»مطرح شد

بهرامی: خودمان را هزینه منافع اشخاص نمی‌کنیم / برخی از تصمیمات مسئولین مطابق با نیازهای مردم نیست

21 بهمن 1398 ساعت 12:14

جمعی از بانوان، فرهنگیان و کارکنان ادارات با «محمد بهرامی» نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا روز (یکشنبه 20 بهمن ماه 98) دیدار کرد.


جمعی از بانوان، فرهنگیان و کارکنان ادارات با «محمد بهرامی» نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا روز (یکشنبه 20 بهمن ماه 98) دیدار کرد.
«محمد بهرامی» در این دیدار با تبریک دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: «ما سعی کردیم که به همه‌ی نیازها، جنسیت‌ها، تفکرها و حوزه‌های مختلف جغرافیایی به همه توجه کنیم و نگاه ما به جامعه یکسان باشد، کسانی که شایستگی و توانایی داشتند، استفاده کردیم.»
متن صحبت‌های بهرامی به شرح زیر است؛
مسئولین باید در راستای نیازهای واقعی جامعه بتوانند، تصمیمات مناسب و تاثیرگذار داشته باشند، شاهد هستیم که بارها تصمیماتی که از سوی مسئولین گرفته شده با نیازهای واقعی و منطق مردم  مطابقت ندارد و برخی از تصمیمات ایده‌آل هست که قابلیت اجرایی ندارد و برخی از تصمیمات شاید توجیه خاصی در حوزه‌های اجتماعی و امنیتی نداشته باشد. شاید همه‌ی زوایای کار پیش بینی نشده باشد. بنا بر این بسیار مهم و تاثیرگذار هست که تصمیمات مطابق با نیازهای جامعه باشد.
بانوان ظرفیت زیادی در جامعه دارند، چون ۴۹ درصد جمعیت جامعه مربوط به بانوان هست، آیا بانوان به آن وظیفه اجتماعی خود در قبال مردم و جامعه عمل می‌کنند؟ در برخی از موارد مسئولین تمایلی ندارند، از ظرفیت آن‌ها استفاده کنند و این انگیزه در بین خیلی از بانوان وجود ندارد و نیاز هست که این مشارکت، حضور و تاثیزگذاری بانوان در جامعه پررنگ شود و خیلی از ظرفیت و زوایای کار را بانوان می‌توانند، جبران کنند، توانایی برخی از بانوان از آقایان هم بیشتر هست در برخی از زمینه‌ها بانوان می‌توانند تاثیرگذار باشند.
 اولین معلم ما در جامعه زنان هستند، مادر و خانم خانه هست، خیلی از رشد و توسعه جامعه یا عدم رشد و عدم توسعه جامعه منوط به فرهنگ ما هست. نگرش‌ها منجر به رفتار ما می‌شود. وظیفه بانوان در ساختار خانواده‌ها و جامعه بسیار مهم و تاثیرگذار هست.
 جریان اصلاح‌طلبی خوشنام هست جریانی که نه بر اساس قومیت و جریان شکل گرفته و این جریان برای عملکرد و در کنار مردم و راستای نیازهای مردم شکل گرفته است.
ما سعی کردیم که به همه‌ی نیازها، جنسیت‌ها، تفکرها و حوزه‌های مختلف جغرافیایی به همه توجه کنیم و نگاه ما به جامعه یکسان باشد، کسانی که شایستگی و توانایی داشتند، استفاده کردیم، اگر شایسته سالاری ملاک نبود، قطعاً در حوزه‌های اجرایی و مدیریتی نمره خوبی نمی‌گرفتیم. در همه‌ی حوزه‌ها به منش، تخصص و شایستگی افراد، توجه کردیم و امروز هم ملاک ما همان مسائل هست.
در برخی از جلسات از عملکرد مسئولین گلایه مند هستیم و مردم سوال می‌کنند که رفتار (محمدبهرامی) با برخی مسئولین چه خواهد بود. مسئولینی که ناکارآمد و ناتوان هستند و دست پاک نباشند، اهل کارآمدی و کارآیی نباشند. حتماً باید با آن‌ها برخورد شود و از مسئولینی استفاده شود که رضایت مردم را در بر داشته باشد و بتواند در کنار مردم باشند، مردم را درک کنند و در زمینه‌های مختلف به مردم کمک کنند، اهل تخصص، تدبیر، اهل خلاقیت و نوآوری باشند زیرا اگر این ملاک عملمان نباشد همچون ظرف یکبار مصرف هستیم که دیگران داشته‌ها، سرمایه و آبروی ما بر باد خواهند برد و مطمین باشید، این آبرو بر اساس عملکرد به دست آمده، و تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد که برخی‌ها بر اساس منافع خودشان در راستای بعضی از مسائل مختلف هزینه آن‌ها شویم آن چیزی که برای ما مهم هست توجه به مردم و با مردم بودن هست.


کد مطلب: 417604

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417604/2/بهرامی-خودمان-هزینه-منافع-اشخاص-نمی-کنیم-برخی-تصمیمات-مسئولین-مطابق-نیازهای-مردم-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1