کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمعی از فرهنگیان بویراحمد مطرح شد

بهرامی: پیرو کسی نیستم / مدل جدید شایسته سالاری در شهرستان‌های بویراحمد و دنا حاکم خواهد شد / حقوق بانوان در مدیریت‌ها رعایت نشده

21 بهمن 1398 ساعت 10:20

نشست هم اندیشی جمعی از فرهنگیان با محمد بهرامی نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا عصر روز (یکشنبه 20 بهمن ماه 98) برگزار شد.


نشست هم اندیشی جمعی از فرهنگیان با محمد بهرامی نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا عصر روز (یکشنبه 20 بهمن ماه 98) برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، محمد بهرامی استاد دانشگاه در این نشست، خطاب به آن‌هایی که از اصلاح طلبی و اصولگرایایی حرف می‌زنند، اظهار کرد: «مردم من را با جوهره خودم می‌شناسند.»
متن صحبت‌های بهرامی به شرح زیر است؛
عملکرد من، نه حرف و شعار من، متناسب با چه تفکری است. من اهل عمل هستم. اصلاح طلبی یعنی اینکه نجابت داشته باشی به کسی دروغ نگویی، اخلاق را رعایت کنی، کارآمد باشی و در زندگی مردم تاثیر گذار باشی، دست پاک باشی احترام و حرمت همه را رعایت کنی. از اصلاح طلبی نترسید اصلاح طلبی یعنی همین.
 ما آمدیم برای مردم کار کنیم نیامده ایم حرف بزنیم و شعار دهیم، من از کسی ترس ندارم و برای آن‌هایی که ادعا دارند، حرف می‌زنم، من در همه عرصه‌های بسیار سخت، پای هویت شما ماندم.
آنجایی که حقوق شما را می‌خواستند، ضایع کنند، پای حق شما من ماندم، آن‌هایی که ادعا دارند، از من می‌ترسند، مطمین باشید، من در سطح ملی برای ملت ایران و مردم حرف برای گفتن دارم.
اصلاح طلبی اینکه ما بتوانیم هرروز شرایط را بر اساس نیازها و منافع مردم عوض کنیم من به همه نیازهای مردم توجه کردم. من صرفاً حرف نزدم، کار انجام دادم، و مطمئن باشید که در خصوص دغدغه و نیازهای مردم باز در سطح بزرگ‌تر و بالاتر حرف برای گفتن خواهم داشت.
 مطمین باشید که من پیرو کسی نیستم. من در راستای زندگی و منافع مردم مدلی طراحی و اجرا می‌کنم و مطمئن باشید که این جریان خوشنام و برآمده از خاص ملت هست و قطعاً این جریان نهادینه خواهد شد، ما هیچوقت نه خواهان هستیم و نه دوست داریم که قشر فرهنگی حقیر باشد.
شاید برخی از رقبا حرف‌هایی داشته باشند، اما من می‌دانم که از عهده‌ی آن‌ها بر نمی‌آید، چرا که تخصص و تجربه ندارند. در کارهای کلان از جمله؛ اقتصاد، صنعت، عمران و آبادانی حرفی برای گفتن داریم، بنده متخصص این حرف‌ها هستم.
 آیا می‌دانید کشورهایی که قدمت ما را ندارند درآمد سرانه یک خانواده چهار یا پنج نفری دو میلیارد در سال هست. بنا بر این کسانی باید باشند که این سرانه‌ها را در سطح ملی تغییر دهند، قطعاً دغدغه معلمان را داریم.
در این انتخابات وقت کنید تجربه‌ها و تخصص‌ها را مقایسه کنید و نمره دهید و انتخاب کنید تا مشکلات معلمان برطرف شود.
در شهرداری تنها بودم، و به عنوان تنها مدیری که همه مقابل من وایساده بودند دولت و نماینده وقت، و آن‌ها ترس از عملکرد من داشتند. و گفتم در راه تامین حقوق این رفتگران گفتم، شما اگر من را اعدام کنید از حقوق این‌ها نخواهم گذشت.
 حقوق بانوان در مدیریت رعایت نشده و مطمین باشید، با یاری خداوند متعال و همراهی مردم عزیز مدل جدید شایسته سالاری در شهرستان‌های بویراحمد و دنا حاکم خواهد شد.


کد مطلب: 417595

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417595/2/بهرامی-پیرو-کسی-نیستم-مدل-جدید-شایسته-سالاری-شهرستان-های-بویراحمد-دنا-حاکم-خواهد-حقوق-بانوان-مدیریت-ها-رعایت-نشده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1