کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست هم فکری جمعی از اهالی مازه خریده مطرح شد

زارعی: هیچ وقت بین خودم و مردم فاصله‌ای ایجاد نکردم / شاپور رمضانی از سرمایه‌های انسانی استان است

21 بهمن 1398 ساعت 3:47

غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا گفت: در این 8 سال دوره بنده، نه برای کسی محدودیت ایجاد کردم و نه دهانی را بستم، و نه انحصار طلب بودم. دایره جریان یا زهرا (س) برای همه باز بود.


غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا گفت: در این 8 سال دوره بنده، نه برای کسی محدودیت ایجاد کردم و نه دهانی را بستم، و نه انحصار طلب بودم. دایره جریان یا زهرا (س) برای همه باز بود.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر روز (یکشنبه 20 بهمن ماه 98) نشست همفکری جمعی از اهالی روستای «مازه خریده» با حضور غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا برگزار شد. که زارعی نماینده بویراحمد و دنا در این نشست به سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران پرداخت و اظهار کرد: «به هیچ وجه خدمات این نظام قابل مقایسه با گذشته نیست. اصلاً مگر در گذشته چه خدماتی به این استان صورت گرفت که الان باید به آن اشاره کنیم. انقلاب اسلامی بیش از هر چیزی به مناطق محروم توجه داشت.»
وی افزود: اگر امروز به مناطق دور اقتاده و محروم این استان گازرسانی انجام می‌گیرد. همه از برکات این انقلاب است. و همه باید قدر دان این انقلاب باشیم. اما سئوالی که الان به وجود می‌آید، این است که چگونه باید قدردان این انقلاب باشیم. وظیفه من چیست و وظیفه مردم چگونه تعریف می‌شود.
غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در ادامه گفت: ما بر اساس نیازسنجی‌های که در ابتدا فعالیتم انجام گرفت، سعی کردیم مشکلات مناطق مختلف این استان را پیگیری و مرتفع کنیم. و الان اگر می‌بینم در بعضی جاها جاده‌ها آسفالت شده‌اند و به بعضی روستاها گاز می‌رود و یا شبکه بهداشتی احداث شده است، البته همه اینها متعلق به نظام اسلامی است بنده به عنوان خادم شما پیگیر بودم و از قبل این پروژه‌ها اشتغالزایی انجام گرفت.
زارعی گفت: هیچ وقت بین خودم و مردم فاصله‌ای نگذاشتم، همیشه همراه آنها بودم، حرف‌هایشان را شنیدم و سعی کردم روحیه مطالبه‌گری و سطح مطالبات آنها را بالا ببرم. امروز مردم آبادانی محل سکونت شان را، با خدمات بهداشتی و آموزشی از مسئولان‌شان مطالبه می‌کند. هر چند اشتغال معضل جدی جامعه ما است، اما در همین راستا تلاش‌هایی صورت گرفت که به الحمد الله شاهد جابه جا شدن رقم اشتغالزایی این استان به طور کلی شدیم. هر چند بنده منکر این نمی‌شود که بیکاری در جامعه ما هست. در دهه فجر امسال 138 طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان بویراحمد کلنگ زنی و افتتاح شد که برای 528 نفر اشتغالزایی صورت گرفت. خوب باید کارهای بیشتری انجام داد، اما نباید فراموش کنیم که با محدودیت‌ها و منابع مالی روبرو بودیم که بخشی از آن به تحریم‌ها بر می‌گردد.
زارعی در ادامه توضیح داد: مردم ما همیشه فهیم و آگاه بودند و این را خوب می‌دانند که در این 8 سال دوره بنده، برای هیچ کسی نه محدودیت ایجاد کردم و نه دهان کسی را بستم، و نه انحصار طلب بودم. دایره جریان یا زهرا (س) برای همه باز بود، کما اینکه الان هم باز است. هیچ گاه برای بنده این روستا با آن روستا فرق نمی‌کرد. این مردم با آن مردم تفاوتی نداشت. همه را با یک چشم دیدم. 
وی افزود: در این مسیر بدون شک نواقصی هم وجود داشت، کسانی که خود را صاحبان مردم فرض می‌کنند و قیم مآبانه رفتار می‌کنند و دوست دارند مردم همیشه زیر عَلم آنها بمانند. حرف‌هایی را می‌زنند و می‌خواهند که افکار عمومی را منحرف کنند. اما بدانند که مردم راه خودشان را پیدا کرده اند و پیدا می‌کنند.
نماینده بویراحمد و دنا در پایان تاکید کرد: به لطف خداوند و همراهی مردم، مسیر توسعه که در شهرستان‌های بویراحمد و دنا آغاز شده، ادامه پیدا می‌کنند. 
زارعی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: جریان «یا زهرا» یک جریان مردمی است و نه جریان احزاب و گروه‌ها این جریان در مقابل مردم مسئولیت عظیمی را روی دوش خود احساس می‌کند.
وی ادامه داد: همه تلاش‌های ما برای خدمت به مردم بوده است، یعنی هم احترام به مردم و هم خدمت به مردم سرلوحه کار ما بود، اگر این نقش ایفا نمی‌شد، نمی‌توانستیم این جریان را یک جریان مردمی بنامیم.
 وی در ادامه با بیان اینکه جریان مردمی یا زهرا بین مردم فرق جویی نمی‌کند عنوان کرد: این جریان مردم را سیاه و سفید نمی‌بیند، مردم را صاحب اصلی انقلاب و نظام می‌دانند.
 نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خوشحال هستم که در عرصه سیاسی به جای بی اخلاقی از زبان دوستانم نام مبارک «یا زهرا» شنیده می‌شود، اظهار داشت: این جریان بدون اتکا به رفتارهای غیر اخلاقی و دسیسه‌های سیاسی با اتکای به فضل الهی مسیر را ادامه می‌دهد.
 وی در ادامه به بیان مشکلات فرهنگی اشاره کرد و گفت: کارهایی که در گذشته به عنوان فرهنگ انجام شد و هزینه‌هایی را تحمیل کرد، آیا به اندازه این جریان که از هیچ منابع عمومی استفاده نکرده، توانسته نام اهل بیت را در جامعه فریاد بزند این نشان می‌دهد که ما همزمان در عرصه خدمت، سیاست و فرهنگ بودیم.
زارعی اضافه کرد: به جرات می گویم جریان یا زهرا طی ۸ سال گذشته به اندازه ما بقی ۴۰ سال به مردم خدمت کرده است.
  نماینده بویراحمد و دنا در ادامه با اشاره به اینکه «شاپور رمضانی» برخاسته از روستای «مازه خریده» که برای حضور در این دوره از انتخابات نام‌نویسی کرده بود، اظهار داشت: «من باید از حضور دکتر رمضانی در صحنه انتخابات تشکر کنم که ایشان یکی از اساتید ارزشمند ما در دانشگاه یاسوج و یکی از سرمایه‌های این استان است و این سرمایه ان شاء لله بتواند در این جریان نقش آفرینی کند.»
 زارعی ادامه داد: از همه کسانی که در ابتدا با این برادر ارزشمند همراهی کردند و الان بنا به ضرورت با جریان خودشان که همان یا زهرا است، همراهی‌ می‌کنند. قدردانی می‌کنم، و بدانیم این مجموعه بزرگ از ابتدا دنبال وحدت بود و هیچ وقت در پی‌تفرقه و انشقاق نبود.


کد مطلب: 417590

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417590/2/زارعی-هیچ-وقت-بین-خودم-مردم-فاصله-ای-ایجاد-نکردم-شاپور-رمضانی-سرمایه-های-انسانی-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1