تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۴۱۷۵۶۶
کبنا خبر می دهد؛

استقبال مخاطبان از اکران های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در یاسوج/ از فیلم سازان برتر کهگیلویه وبویراحمد تجلیل می شود

۰
کبنا ؛
محمدعلی پیرسبزی افزود: در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره فیلم فجراز فیلم سازان برتر استان که در دو سال اخیر موفق به تولید فیلم های مستند، داستانی، کوتاه و ... و  حائز رتبه های برتر  در جشنواره های معتبر ملی و منطقه ای و حتی بین المللی شدند تجلیل و تقدیر می شود.  
دبیر جشنواره فیلم فجر کهگیلویه وبویراحمد  در ادامه خاطرنشان کرد: در این برنامه از پیشکسوتان عرصه سینمای استان  به پاس تلاش های ارزنده آنها در سالیان گذشته تقدیر می شود.
پیرسبزی افزود: این مراسم همزمان با اکران "فیلم سینمایی خروج" به کارگردانی ابراهیم حاتم کیا  ساعت 18 عصر روز دوشنبه 21 بهمن در سینما هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور اصحاب فرهنگ و هنر و مسئولین استانی برگزار می شود.
استقبال خوب از اکران های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در یاسوج
در این جشنواره اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش فیلمهای بخش سیمرغ پروانه ها را در نوبت صبح به صورت رایگان برای دانش آموزان اکران می کند.استقبال بی نظیر دانش آموزان همراه با شور و نشاط جذابیت خاصی را به این جشنواره می بخشد.همچنین جلسات نقد و برسی فیلم ھای سی ھشتمین جشنواره فجر بعد از ھر اکران برگزار می شود.
امین درخشان مدیر کمیته اطلاع رسانی پنجمین جشنواره فیلم فجر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امسال علاقمندان به هنر سینما از اکران فیلم فجر استقبال خوبی مثل سالهای گذشته داشته اند افزود: در برخی اکران ها صندلی خالی در سینما هنر یاسوج نداشتیم. جشنواره در دو بخش اکران فیلم های سودای سیمرغ و سیمرغ پروانه ها بود در دو نوبت صبح و عصر در سینما هنر یاسوج برگزار می شود.
وی استقبال پرشور و نشاط دانش آموزان از سیمرغ پروانه ها را بسیار خوب ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد :با همکاری آموزش و پرورش دانش آموزان در نوبت صبح در سینما حضور می یافتند که در اکران ها سالن سینما کامل پر بود.
برگزاری جلسات نقد و برسی فیلم های سی هشتمین جشنواره فجر
سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جلسات نقد و برسی فیلم های سی هشتمین جشنواره فجر بعد از هر اکران روزانه برگزار می شود.
بیژن علی بازی گفت: جلسات نقد و بررسی فیلم های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از تاریخ ۱۵ بهمن تا ۲۱ بهمن که اختتامیه جشنواره است با حضور کارشناسان سینما و مخاطبین فیلم ها در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.
وی در ادامه افزود: در این جلسات محمد سلیمی راد ، خسرو حیدری و قدرت اله سلیمانی فر از سینماگران استان بعد از اکران هر فیلم به بررسی ابعاد مختلف محتوایی و ساختاری فیلم ها می پردازند و به سوالات مخاطبان پاسخ می دهند.
علی بازی با بیان اینکه جلسات نقد و برسی فیلم ها مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته اند افزود: تا کنون بعد از همه اکران ها جلسات نقد و برسی بطور منظم و منسجم برگزار شده اند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سبزی
Iran, Islamic Republic of
یا رب مباد ...
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1