کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع اهالی روستای چیتاب مطرح شد؛

نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد: میدان جنگ ما با دشمن در راهپیمایی هاست

20 بهمن 1398 ساعت 8:23

حجت الاسلام حسینی ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: میدان جنگ ما با دشمن در همین راهپیمایی هاست. عمده جایی که باید دشمن را بشکنیم همین نماز جمعه و راهپیمایی های دسته جمعی است. وقتی جمعیت شعار می دهد گفته می شود این شعارها و این حضور دشمن شکن است، آمریکا از اینها وحشت دارد.


حجت الاسلام سیدنصیر حسینی نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع اهالی روستای چیتاب ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: همگی باید به میدان بیاییم، بعضی جاها باید لازم است با توپ و تفنگ با دشمن مبارزه کنیم و برخی جاها باید با حضور دسته جمعی خود میدان مبارزه را داشته باشیم مثل نماز جمعه.
حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: خوشی های کافر فقط در همین دنیا است، دشمن ما آمریکا و اسرائیل و آل سعود است، و عشق ما پیامبران ما هستند.
حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: میدان جنگ ما با دشمن در همین راهپیمایی هاست. عمده جایی که باید دشمن را بشکنیم همین نماز جمعه و راهپیمایی های دسته جمعی است. وقتی جمعیت شعار می دهد گفته می شود این شعارها و این حضور دشمن شکن است، آمریکا از اینها وحشت دارد.
حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: وقتی سردار سلیمانی تشییع شد این جمعیت انبوه به صحنه آمدند، آمریکا عقب نشینی کرد.ان شالله کوچک و بزرگ حضور حماسه آفرینی در روز 22 بهمن داشته باشیم و پاسخ کوبنده ای به دشمن بدهیم.
 


کد مطلب: 417543

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417543/2/نماینده-ولی-فقیه-استان-کهگیلویه-بویراحمد-میدان-جنگ-دشمن-راهپیمایی-هاست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1