کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

حواشی آیین افتتاحیه و کلنگ‌زنی در گچساران

20 بهمن 1398 ساعت 7:49

این طرح ها در بخش‌های مختلف زیرساخت‌های برق، آب، ورزش، بهداشت، مسکن، کشاورزی، صنعت و آموزش مناطق شهری و روستایی است


 در دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی ۳۶ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان گچساران با حضور مسئولان استانی و شهرستانی بهره برداری یا کلنگ زنی شد.
معاون  عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین بهره برداری و کلنگ زنی طرح‌های عمرانی و اقتصادی دهه فجر در گچساران گفت: این تعداد طرح‌ها با اعتباری بیش از  یکهزارو ۴۹۰ میلیارد ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آنان شروع شده است.
عزیز فیلی عنوان کرد:  این طرح‌ها در بخش‌های مختلف زیرساخت‌های برق، آب، ورزش، بهداشت، مسکن، کشاورزی، صنعت و آموزش مناطق شهری و روستایی است.
وی ابراز کرد: از این تعداد طرح‌ها ۲۳ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بیش از ۸۴۰ میلیون ریال افتتاح شد.
فیلی، طرح تأمین آب ۵۸۰ هکتار از اراضی کشاورزی منطقه باباکلان با اعتباری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۹۰ نفر، کلینیک تخصصی شفا با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار، مرکز جامعه سلامت روستای دیل با اعتبارپنج میلیارد ریال، طرح شبکه آبیاری و تحت فشار ۱۲۰ هکتاری باغات دیل و چرزو با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی ۳۷۵ نفر، لکه گیری و اجرای روکش محور گچساران- خیرآباد با ۳۴ میلیارد ریال اعتبار را از مهمترین طرح‌های افتتاح شده در این شهرستان اعلام کرد.
وی تعداد طرح‌هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز شده را ۱۳ مورد در بخش‌های مختلف اعلام کرد و افزود: ۶۴۰ میلیارد ریال نیز برای این طرح‌های جدید تخصیص یافت.
فیلی افزود: هم اکنون عملیات اجرایی طرح‌های ترمیم جاده و اجرای کمربندی روستای باباکلان با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال، کلنگ زنی طرح سالن ورزشی روستای آبشیرین با اعتبار ۲۵ میلیارد، طرح تأمین آب زمین کشاورزی ۱۲ هزار هکتاری از سد چم شیر با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال، سالن ورزشی روستای آرو با ۲۵ میلیارد ریال اعتبار و طرح بهبود و توسعه کانال آبیاری ۵۰۰ هکتار از  زمین‌های کشاورزی منطقه رودبال با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.
معاون  عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین پنج طرح اقتصادی با اعتباری بیش از ۵۸ میلیاردو ۲۵۰ میلیون ریال در این شهرستان افتتاح و عملیات اجرایی ۲ طرح اقتصادی با اعتباری بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال آغاز شد.

*حواشی آیین افتتاحیه و کلنگ زنی در گچساران

اولین حاشیه این افتتاحیه گپ و گفت «تند» اسماعیل احمدی رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران با پیمانکار شرکت ...  بود. در پایان صحبت‌ها به خوبی و خوشی به پایان رسید و همه شاد بودند.
*دلخوری و اظهار گلایه مهرناز بهزادی دهیار باباکلان از بی اطلاعی و عدم هماهنگی با وی در خصوص افتتاحیه پروژه‌های منطقه باباکلان دومین حاشیه این آیین بود.
*تذکرهای پی در پی فرماندار گچساران به مجری برنامه آغاز بهره برداری از ایستگاه پمپاژ و خط انتقال و مخزن ذخیره طرح تأمین آب اراضی کشاورزی باباکلان  در خصوص رعایت وقت برنامه و کمتر کردن افراد سخنران با توجه به تعداد برنامه‌های افتتاحیه و کلنگ زنی
*حضور چشمگیر قشقایی‌ها در آیین  کلنگ زنی تأمین آب  نقاط  مستعد دیم اراضی منطقه قره دشت از سد مخزنی چم شیرکاملا مشهود بود.
*فرماندار گچساران در افتتاحیه و کلنگ زنی‌های بعد از ظهر معاون حضور نداشت، گفته می‌شود حضور در جلسه ای در یاسوج علت عدم حضور وی بوده است.
* غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در یکی از افتتاحیه‌ها و  همچنین در یکی از کلنگ زنی‌ها حضور پیدا کرد.


کد مطلب: 417542

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417542/2/حواشی-آیین-افتتاحیه-کلنگ-زنی-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1