کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمعی از مردم دشمن زیاری‌، طیبی‌ و مهریان مطرح شد

یاسوج | محمد بهرامی: با اتحاد می‌توانیم تاثیرگذار باشیم / عدم شایسته سالاری کارآیی را در جامعه پایین می‌آورد

20 بهمن 1398 ساعت 2:13

«متاسفانه بویراحمد را به سفلی و علیا تقسیم بندی می‌کنند ما همه در کنار هم هستیم در کنار هم بویراحمد متعهد، بویراحمدی که در استان و جنوب کشور در مسائل تاریخی کشور تاثیرگذار بودند.»


محمد بهرامی نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا با جمعی از مردم دشمن زیاری‌، طیبی‌ و مهریان دیدار کرد و گفت: «متاسفانه بویراحمد را به سفلی و علیا تقسیم بندی می‌کنند ما همه در کنار هم هستیم در کنار هم بویراحمد متعهد، بویراحمدی که در استان و جنوب کشور در مسائل تاریخی کشور تاثیرگذار بودند.»
به گزارش کبنا از یاسوج، شنبه ( 20 بهمن ماه 98) محمد بهرامی محمد بهرامی نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا با جمعی از مردم دشمن زیاری‌، طیبی‌ و مهریان دیدار کرد، متن صحبت‌های بهرامی به شرح زیر است:
این مردمی که انصافاً بزرگ منش هستند مردمی که در همه‌ی عرصه‌ها حضور پررنگ دارند و مهترین پشتوانه برای کشور، نظام، مسولین و دوستان هستند
انصافاً این منطقه مردمانی بزرگ، صادق با عاطفه و شجاع هستند و این ویژگی‌ها در استان‌های مختلف وجود ندارد و امیدواریم که این ویژگی‌هایی که دارای کارکرد مثبت در جامعه هستند پررنگ بماند، و تحت تأثیر برخی مسائل کمرنگ نشود.
امیدوار هستیم که ما بتوانیم بهره کافی از این حضورها و مسایلی که مطرح می‌شود که در زمینه‌ها و مشکلات مختلف و در تصمیم گیری‌ها بسیار مؤثر هست را ببریم. خیلی از تصمیمات مسئولین ما به دلیل این هست که از مردم فاصله دارند و در کنار مردم کم قرار می‌گیرند و درد مردم را درک نمی‌کنند بر این اساس برخی از تصمیمات، آن کارکرد تصمیم سازی نداشته و نخواهد داشت و نیاز هست مسولین آن چیزی که واقعیت دارد و نیازهای مختلف مردم توجه کنند.
افراد مختلف با نیازها و نگرش‌های مختلف، که لازم هست با این نیازها برنامه‌های مختلف وجود داشته باشد.
امروزه والاترین نیازها و مشکلات مردم نیازهای اولیه هست و مهمترین بحث اشتغال جوانان هست جوانانی که باید آینده این جامعه را بسازند.
علت نسلی سوخته چیست؟ بخشی از آن به مسئولین و بخشی هم به مردم برمیگردد، شایسته سالاری در انتصابات، افراد زیادی که در سمت‌ها و پست‌های مختلف قرار می‌گیرند و شاید توانایی، تخصص، تعهد و تسلط را نداشته باشند و این باعث شده که کارایی جامعه بسیار پایین باشد اما آن چیزی که سهم مردم هست و بسیار تاثیرگذار و انتخاب حق مردم هست اگر بتوانیم مجلسی توانمند و پویا و نماینده واقعی مردم باشد در تصمیم گیری‌ها می‌توانند بخش زیادی از مشکلات مردم را برطرف کنند و شاید خیلی از مشکلات ما، در فرایندها باشد. فرایندهایی که برخی از مسائل را باید در کنار همدیگر قرار دهیم، یا از عواملی داریم خوب استفاده کنیم تا بتوانیم بالاترین بهره را ببریم که متاسفانه وضعیت مناسب نیست.
مردم باید در انتخابات دقت کنند، کسانی که در این عرصه ورود پیدا می‌کنند این افراد حتماً باید مورد بررسی قرار بگیرند آیا در توان برخی‌ها هست؟ آیا برخی‌ها در این زمینه‌هایی که می‌خواهند برای مردم تصمیم بگیرند این تخصص، تجربه یا توان را دارند. آیا فردا می‌توانند تاثیرگذار باشند؟ این‌ها مسایلی هست که مردم باید دقت کنند اگر شرایط مناسب هست همین مسیر را ادامه دهید، و اگر نیست باید شرایط را عوض کنیم افکار عمومی بسیار مهم و تاثیرگذار هست.
یکی از حاضرین در جلسه گفت: که ما نماینده انتخاب می کنیم که به جای ما تصمیم بگیرد و از حق ما دفاع کند تا اینکه ما مجبور نشویم برای دفاع از حق خودمان به خیابان‌ها برویم، هر وقت نماینده از حق و حقوق ما دفاع نکرد، بخاطر حق مسلم مردم، مجبور می‌شویم که خودمان پیگیر حقمان باشیم.
نماینده باید نماینده واقعی مردم باشد و حتی نمایندگان در مسائل کلان حتماً با مردم مشورت کنند آیا نمایندگانی که به عنوان وکلای مردم درخانه ملت تصمیم می‌گیرند خیلی از تصمیمات آن‌ها، اساس خاص مردم هست؟ آیا به خاص واقعی مردم توجه دارد؟ این‌ها را مردم باید جواب دهند، برخی‌ها را مردم باید از بالا به پایین بکشند و اگر مردم دقت کنند این مشکلات و مصیبت ایجاد نخواهد شد.
متاسفانه بویراحمد را به سفلی و علیا تقسیم بندی می‌کنند ما همه در کنار هم هستیم در کنار هم بویراحمد متعهد، بویراحمدی که در استان و جنوب کشور در مسائل تاریخی کشور تاثیرگذار بودند، ما هرچه داریم از گذشتگان هست، کسانی بودند که تلاش کردند یاسوج مرکز استان شود کسانی بودند که سختی‌ها را به جان خریدند و مقاومت کردند تا شرایطی برای امروز ما ایجاد کنند، متاسفانه برخی از ماها مصلحت انگیز شدیم و به حداقل امتیازاتی که می‌گیریم راضی هستیم، اما متاسفانه به مسائل کلان توجه نداریم کارهای کلان کارهای سختی هست و هزینه‌های سختی هم خواهد داشت و باید این هزینه‌ها را باید بپردازیم و به هر سختی که باشد باید این شرایط را عوض کنیم و لذا لازم هست که امروز باید در کنار هم باشیم، سختی‌ها را هم تحمل کنیم اما با اتحاد می‌توانیم تاثیرگذار باشیم.
نباید نماینده یک طیف، خانواده، نژاد و منطقه جغرافیایی خاص باشیم.
ما دنبال اقتدار و عزت استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم، و در بیرون استان در کنار هم حق استان را بگیریم.
وقتی شهردار شدم برخی‌ها برای شهرداری خواب دیدند اما اجازه ندادیم که شهرداری جزیره‌ای تقسیم شده بین شورا و مسئولین باشد، گفتم تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهم که شهرداری استقلال خود را از دست بدهد و امروز هم اعتماد کنید شما مطمئن باشید که ما اجازه نخواهیم داد که به استقلال و عزت شما خدشه‌ای وارد شود.


کد مطلب: 417530

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417530/2/یاسوج-محمد-بهرامی-اتحاد-می-توانیم-تاثیرگذار-باشیم-عدم-شایسته-سالاری-کارآیی-جامعه-پایین-می-آورد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1