کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمعی از مردم سادات محمودی مطرح شد

یاسوج | زارعی: مردم تفاوت خدمت و قدرت طلبی‌ را می‌فهمند / کسانی که می‌خواهند قیم مردم شوند، خیر مردم را نمی‌خواهند

19 بهمن 1398 ساعت 12:29

غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا از منطقه سادات محمودی بازدید کرد.


غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا از منطقه سادات محمودی بازدید کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، روز گذشته (18 بهمن ماه 98)، غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا از منطقه سادات محمودی بازدید کرد.
زارعی بعد از بازدید از روستاهای مختلف منطقه سادات محمودی در جمع مردم حاضر شد و با بیان اینکه خدا را گواه می‌گیرم، هیچ وقت مردم این دیار را فراموش نکردم و همیشه فکر شماه بودم و هستم، اظهار داشت: مردم عزیز شماها شاهد هستید که همواره به این منطقه آمده‌ام و به فکر مشکلات و دغدغه‌های شما بودم، اما همه شرایط کشور را هم می‌داند، با محدودیت منابع مالی آشنا هستید، لذا هیچ وقت حرف این صاحبان قدرت و کسانی که می‌خواهند خودشان را قیم مردم بدانند، را اهمیت ندهید. آن‌ها نه خیر من را می‌خواهند نه خیر شماها را.
وی با بیان اینکه زنان سادات محمودی شیر زنانی هستند که در درآمد برای خانواده هم پای مردان کار و تلاش می‌کنند، افزود: زنان این منطقه هنرمند هستند و در بافندگی و صنایع دستی زبان زد عام و خاص هستند. حضور سرمایه گذاران عرصه صنایع دستی در این منطقه دال بر همین مسئله است.
وی گفت: «در سادات محمودی شهرستان دنا حدود 70 درصد زنان در امر فراوری صنایع دستی مشغول هستند.»
زارعی بیان کرد: راه اندازی اورژانس بین جاده‌ای و گاز رسانی به برخی از مناطق سادات محمودی مدنظرم بود که الحمدالله نتیجه هم داد.
نماینده بویراحمد و دنا گفت: سادات محمودی به لحاظ گردشگری و کشاورزی دامداری ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد که باید با حضور سرمایه گذاران این مقوله‌ها را تقویت کنیم.
وی ادامه داد: شهرستان‌های بویراحمد و دنا به برکت نظام اسلامی بر مدار آبادانی و پیشرفت قرار گرفته است. در همین دهه فجر 138 طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان بویراحمد کلنگ زنی و افتتاح شد. که از این تعداد ۱۲۱ طرح عمرانی و ۱۷ طرح اقتصادی است. میزان اعتبار هزینه شده برای این تعداد طرح اقتصادی و عمرانی افزون بر ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بود.
زارعی گفت: برای 528 نفر اشتغالزایی شده است.


کد مطلب: 417505

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417505/2/یاسوج-زارعی-مردم-تفاوت-خدمت-قدرت-طلبی-می-فهمند-کسانی-می-خواهند-قیم-شوند-خیر-نمی-خواهند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1