کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار روشنفکر با اهالی تمنک، تنگ رواق، دارشاهی، سمرون و پاتاوه؛

یاسوج | روشنفکر: عده‌ای در عرصه سیاست به دنبال کاسبی و تجارت هستند / اصلاح قوانین مزاحم و راه اندازی مشاغل جدید ضروری است ( تصاویر )

19 بهمن 1398 ساعت 11:48

روشنفکر اصلاح قوانین مزاحم و روند بروکراسی اداری برای ایجاد و راه اندازی مشاغل جدید را ضروری دانست و گفت: با وضع قوانین مناسب و متناسب با واقعیت و همچنین نظارت بر حسن اجرای قوانین امکان عبور از این شرایط سخت وجود دارد.


جمعی از اهالی روستاهای تمنک، تنگ رواق، دارشاهی، سمرون و پاتاوه از توابع شهرستان دنا نشست همفکری جداگانه‌ای با مهدی روشنفکر برگزار کردند.
 به گزارش کبنا، روز گذشته (جمعه 19 بهمن ماه 98) جمعی از اهالی روستاهای تمنک، تنگ رواق، دارشاهی، سمرون و پاتاوه از توابع شهرستان دنا نشست همفکری جداگانه‌ای با مهدی روشنفکر برگزار کردند.
مهدی روشنفکر کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در این دیدارها با اشاره به پول‌های کثیف که گاهاً وجود دارد، گفت: عزت، شرف و کرامت بویراحمد و دنا بسیار ارزشمندتر از آن است که کسی خدای نکرده با خودش فکر کند که می‌تواند رأی مردم را خریداری کند. مردم ما بسیار عزت‌مند تر از فکر آدم‌های حقیر است.
وی با بیان اینکه عده‌ای در عرصه سیاست به‌دنبال کاسبی و تجارت هستند، بیان کرد: ما با یاری خداوند و در پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه با فساد، کاسبان پروژه، رانت و پیمان را از عرصه تصمیم سازی برای همیشه جدا خواهیم کرد.
روشنفکر با تاکید بر اینکه نباید مجلس را به دلال خانه تبدیل کرد، افزود: عده‌ای کرسی نمایندگی مجلس را با صندلی بورس اشتباه گرفته‌اند، مجلس جای دکانداری نیست. مجلس آدم متعهد، متخصص و با سواد می‌خواهد که تصمیماتش موجبات آرامش مردم را به دنبال داشته باشد. این مردم پایه و اساس نظام اسلامی هستند که همیشه در تمام صحنه‌های انقلاب حضور داشتند.
وی یادآور شد: ما در محکمه عدل شهدا و پیشگاه ملت، باید پاسخگوی کردار و گفتارمان باشیم.
روشنفکر با اشاره به اینکه جای تأسف فراوان دارد که سالیان سال است استان کهگیلویه و بویراحمد جزء استان‌های دارای بیکاری زیاد است، خاطرنشان کرد: عدم اشتغال جوانان موجب بروز و ظهور ناهنجاری‌های اجتماعی فراوان می‌شود.
 وی این استان را در حوزه‌های مختلف از جمله صنایع پایین دستی نفت و گاز، آب، گردشگری و کشاورزی مستعد سرمایه گذاری دانست و ادامه داد: بدون شک با ایجاد شرایط مناسب برای سرمایه گذاران بومی و غیر بومی می‌توان تا حدودی از درد بیکاری فرار کرد.
 روشنفکر اصلاح قوانین مزاحم و روند بروکراسی اداری برای ایجاد و راه اندازی مشاغل جدید را ضروری دانست و گفت: با وضع قوانین مناسب و متناسب با واقعیت و همچنین نظارت بر حسن اجرای قوانین امکان عبور از این شرایط سخت وجود دارد.


کد مطلب: 417504

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417504/2/یاسوج-روشنفکر-عده-ای-عرصه-سیاست-دنبال-کاسبی-تجارت-هستند-اصلاح-قوانین-مزاحم-راه-اندازی-مشاغل-جدید-ضروری-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1