کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار بویراحمد انجام گرفت

چهارمین جشنواره ملی برفی دنا در یاسوج

19 بهمن 1398 ساعت 9:59

چهارمین جشنواره ملی برفی دنا با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد، برخی مسئولان کشوری و استانی و گردشگرانی از نقاط مختلف کشور در محل پیست اسکی کاکان آغاز به کار کرد


چهارمین جشنواره ملی برفی دنا با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد، برخی مسئولان کشوری و استانی و گردشگرانی از نقاط مختلف کشور در محل پیست اسکی کاکان آغاز به کار کرد.
 این جشنواره به مدت دو روز پنجشنبه و جمعه ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه در پیست اسکی کاکان در حال برگزاری است.
 مسابقات تندیس های برفی،  اسکی نمایشی و اسنوبرد، مسابقات اسکی و برف پیمایی،  از مهمترین محورهای این جشنواره است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این جشنواره با بیان ظرفیت ها و پتانسیلهای گردشگری و توریستی،این استان را در زمره استانهای مستعد و گردشگر پذیر عنوان کرد و گفت: معرفی زوایا و توانمندی های استان ضروری است.
کلانتری اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد به استان چهارفصل و پایتخت طبیعت ایران مشهور است و باید از این فرصت خدادادی در حوزه گردشگری برای توسعه استان بهره برد.
حسین کلانتری افزود: باید جشنواره ورزش‌های زمستانی را به‌ویژه در بحث ورزش اسکی توسعه دهیم به طوری که ارزش و جایگاه ملی و بین‌المللی پیدا کند و شاهد برگزاری مسابقات مختلف در این استان باشیم.
وی بیان کرد: ورزش‌های زمستانی علاوه بر اینکه فرصت خوبی برای شادی و نشاط و توسعه گردشگری و توریسم زمستانی است، می‌تواند زمینه اشتغال جوانان و رونق اقتصادی استان را فراهم کند
استاندار به استفاده بهینه و درست از فرصت گردشگری زمستانی اشاره کرد و گفت:   این فرصت می تواند در معرفی و شناساندن استان و جذب گردشگران نقش مهمی ایفا کند.


کد مطلب: 417499

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417499/2/چهارمین-جشنواره-ملی-برفی-دنا-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1