کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نادر منتظریان در جمعی از مردم نقاره خانه و روستاهای حومه؛

مجلسی گره‌گشا می‌خواهیم نه مجلسی مرعوب و خنثی

19 بهمن 1398 ساعت 2:06

نیروهای انقلاب برای مبارزه با فساد و توسعه اقتصادی هم پیمان شده‌اند. مجلس آینده باید به فکر سفره مردم باشد چرا که معیشت مردم نگران کننده شده است.


نادر منتظریان با جمعی از مردم نقاره خانه، گردوه و برخی از روستاهای بخش چیتاب دیدار کرد.
به گزارش کبنا از چیتاب، نشست همفکری جمعی از مردم روستاهای بخش چیتاب (نقاره خانه، گردوه و روستاهای آن) ملاقات و گفت‌وگو کرد.
نادر منتظریان در این جمع با تبریک دهه فجر گفت: چیتابی‌ها برای این انقلاب سنگ تمام گذاشتند و شهدای این بخش نمونه بارز این ایثار هستند.
وی با اشاره به خدمت و ایثار مردم این شهر برای دستیابی به عزت گفت: چیتاب مغفول مانده و جای کار زیادی دارد.
معاون اسبق سیاسی استاندار کشاورزی و گردشگری این بخش را فرصتی بزرگ برای توسعه‌بخشی عنوان کرد و گفت: صنایع تبدیلی، باغداری از دیگر فرصت‌هایی است که مسئولان استان به ان بهایی نداده‌اند.
وی با اشاره به اینکه شهدای این حوزه از افتخارات ملی هستند و ما هم به انها افتخار می‌کنیم گفت: مطالبات در این بخش به اندازه‌ای زیاد است که باعث شرمساری می‌شود که چرا تا کنون این مطالبه‌های به حق رفع نشده‌اند.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و منطقه گفت: برای عزت این کشور خون‌های زیادی ریخته شده است چرا باید این وضعمان باشد.
وی بخش زیادی از مشکلات را مربوط به داخل کشور دانست و گفت: نا کارآمدی و سوء مدیریت نقش عمده‌ای در این مشکلات دارد.
منتظریان مردم را صاحب اصلی انقلاب عنوان کرد و گفت: کسانی که در این نظام مسئولیت می‌گیرند باید پایبند به این مسئولیت باشند چرا که برای هر کرسی مجلس بالع بر ۸۰۰ هزار خون ریخته شده است.
ما به مجلسی نیاز داریم که در شأن انقلاب و مردم باشد و به مردم توجه داشته باشد.
نامزد مجلس، مجلس آینده را مجلسی انقلابی عنوان کرد و گفت: مجلس آینده مجلسی پر چالش و ترویج دهنده تفکر شهدا و حامی مردم است.
وی افزود: مردم باید خواستار مسئولانی ایثارگر و دور از اشرافی گری باشند گفت: مسئولان باید با ساده زیستی واقعی در کنار مردم باشند و بین مردم خط کشی نکنند.
منتظریان گفت افتخار می‌کنم پرچم نیروهای انقلاب بدستم رسیده است، مجلسی گره‌گشا می‌خواهیم نه مجلسی مرعوب و خنثی باید با فساد، تبعیض و بی عدالتی مبارزه شود شرایط کشور متفاوت شده است مردم خواستار مجلسی انقلابی و با عزت هستند.
 نامزد مجلس در یازدهمین دوره انتخابات مجلس ادامه داد: نیروهای انقلاب برای مبارزه با فساد و توسعه اقتصادی هم پیمان شده‌اند. مجلس آینده باید به فکر سفره مردم باشد چرا که معیشت مردم نگران کننده شده است.
منتظریان عنوان کرد: اگر می‌دانستم نمی‌توانم از عزت مردم دفاع کنم وارد انتخابات نمی‌شدم برای تغییر و تحول پا به میدان گذاشته‌ام. انتخابات فرصتی برای تغییر است مرزهای قومیتی باید شکسته شود و بدنبال توسعه باشم.
وی با بیان اینکه رهبری به مجلسی مقتدر و شاخص تأکید داشته و مردم باید در این خصوص با انتخابی اصلح ترویج کننده این مهم باشند، افزود: مردم از سرمایه و خون خود برای این نظام گذشتند و باید مسئولان و کسانی که کرسی‌ها را بدست می آورند در خدمت مردم باشند نیروهای انقلاب زنده هستند و اجازه نمی‌دهند بیش از این به مردم ظلم شود. اصلی‌ترین برنامه‌ام مبارزه با فساد و تبعیض است.
 پور مظفر یکی از نمایندگان جمع حاضر در این جلسه گفت: مردم باید به کسی که سیاست، تقوا و لیاقت دارد رأی دهند.
وی گفت: در گذشته رأی‌هایی داده شده که اکنون ثمره آن را می‌بینیم.
وی جایگاه نمایندگی را رفیع عنوان کرد و گفت: بویراحمد و دنا به سرانش می‌نازید اما امروز مشکلاتی دارد که باید به آن جایگاه برگردیم.
پور مظفر گفت: به این راحتی کهگیلویه و بویراحمد استان نشده است که نماینده مجلس باخنثی بودن و عدم کارامدی این افتخار را زیر سؤال ببرد.

بیشتر بخوانید:

نادر منتظریان | می‌توان چیتاب را به عنوان قطب گردشگری و کشاورزی معرفی کرد / چرخ صنعت راه بیفتاد، مشکلات اقتصادی رفع می‌شود / کم و کاستی‌های امروز جامعه نشأت گرفته از مجلس فعلی است



او گفت: تحمل برای ما سخت شده و باید نماینده‌ای به مجلس بفرستیم تا از عزت و منطقه دفاع کند، باید به کاندیدایی رأی دهیم که برنامه داشته باشد و فعال باشد که در مقابل دیگر نمایندگان خودنمایی کند.
پور مظفر با اشاره به اینکه از ماست که بر ماست گفت: آه مردم درامده است این بار باید کاری شود که آه کشیده نشود.
موحدی یکی از اهالی شهر چیتاب در این نشست با معرفی اجمالی این شهر گفت: چیتاب به شهر غیرت و شهامت شهرت دارد و با وجود غنای منابع خدادادی اما در آن کار نشده است.
وی خروج چیتاب از بن بست را ضروری عنوان کرد و گفت: این بخش از فرصت گردشگری خاصی برخوردار است اما متاسفانه از زیر ساخت جاده‌ای برخوردار نبوده است.
موحدی با اشاره به شاخص ورزشی این بخش گفت: اورژانس این شهر فقط در حد یک حرف مانده است و بدهی شهرداری نجومی می‌شود.
وی بیکاری را یکی دیگر از مشکلات این بخش عنوان کرد و گفت با وجود استعدادهای ناب در حوزه‌های مختلف علمی اما مردم با بیکاری دست و پنجه نرم می‌کنند.


کد مطلب: 417492

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417492/2/مجلسی-گره-گشا-می-خواهیم-نه-مرعوب-خنثی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1