کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمعی از مردم مناطق مخلف بویراحمد:

نادر منتظریان | نامزدها باید شفافیت مالی داشته باشند / سوء مدیریت و بی‌برنامه‌گی منابع خدادادی بویراحمد و دنا را بلااستفاده کرده است

18 بهمن 1398 ساعت 4:49

شامگاه (پنجشنبه 17 بهمن ماه 98) جمعی از مردم طایفه تیرتاجی، تلزالی، مادوان و سادات مهریان نشست همفکری برگزار کردند.


شامگاه (پنجشنبه 17 بهمن ماه 98) جمعی از مردم طایفه تیرتاجی، تلزالی، مادوان و سادات مهریان نشست همفکری برگزار کردند.
به گزارش کبنا از یاسوج، شامگاه (پنجشنبه 17 بهمن ماه 98) جمعی از مردم طایفه تیرتاجی، تلزالی، مادوان و سادات مهریان نشست همفکری برگزار کردند. نادر منتظریان در این نشست‌ها  با اشاره به انتخابات پیش  با بیان اینکه ناکارامدی در حکومت اسلامی وجود ندارد و برای همه موانع نسخه‌های شفا بخش وجود دارد، گفت: انتخابات نسخه‌ای شفا بخش برای تغییر سرنوشت است.
نادر منتظریان گفت: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران با نگاه عزت به مردم و مبارزه با ظلم، بی عدالتی، تبعیض و... بوجود آمده و بدنبال تحقق توسعه در همه زمینه‌ها برای مردم است.
 وی بر توجه به فرامین رهبری تاکید کرد و گفت: انتخابات عزت جمهوری اسلامی ایران است و فرصتی سرنوشت ساز است ‌.
 منتظریان تحول و تغییر در انتخابات را فرصتی ارزشمند به شرط انتخابی اصلح ارزیابی کرد و گفت: در این ۴۰ ساله دشمن با طراحی نقشه‌های مختلف بدنبال فشار بر نظام و مردم بوده اما حضور مردم در صحنه‌های مختلف مشت محکم و خنثی کننده توطئه‌های دشمن است.
معاون اسبق سیاسی و امنیتی از بی عدالتی و تبعیض در برخی منطقه گلایه کرد و گفت: این روزها اقتصاد فشل با وجود زیرساختهای خوب فشار زیادی به مردم می‌آورد که با تغییر و تحول می‌توان از این گذرگاه عبور کرد.
 منتظریان به منابع خدادادی طبیعی، گردشگری، اقتصادی و صنعتی بویراحمد و دنا اشاره کرد و گفت: به دلیل سوء مدیریت در این حوزه‌ها از حداکثر ظرفیت‌ها استفاده نمی‌شود.
وی در ادامه گفت: صنعت، گردشگری و کشاورزی فرصتی مناسب و پیش روی بویراحمد و دنا است که می‌تواند رونقی در اشتغال و سفره مردم ایجاد کند اما بی عدالتی، تبعیض و پارتی بازی در بعضی جاها این فرصت ارزشمند را از مردم گرفته است.
 منتظریان مجلس را جایگاه ارزشمند در کشور دانست و گفت: مردم باید با نگاهی برنامه محور، مبارزه با فساد و خدمتگذار در انتخابات این امانت را به دوش نماینده خود بگذارند.
 وی اصلاح فساد، مبارزه با سیستم‌های فشل و مریض و داشتن اقتصادی پویا را نیازمند تغییر و تحول در نظام اداری دانست و تاکید کرد: قانونگذار می‌تواند با وضع قوانین تراز انقلاب و نظارت مستمر نقش پر رنگی در این مهم داشته باشد نه اینکه از این فرصت کیسه دوخته و با فامیل بازی و پارتی بازی فشارهای موجود بر مردم را چند برابر کند.
نادر منتظریان در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت، ائتلاف شورای انقلاب و جهبه اصولگرایان استان یک نفر کاندید را مشخص کردند و همه انسجام و اتحاد دارند و شاید تنها دوره‌ای است که حداقل اختلاف را داریم و انشقاق نداریم.
 وی گفت: کاندیداها به عنوان مسئول باید یک شفافیت مالی داشته باشد شرایط زندگی و میزان بودجه‌ای که در انتخابات هزینه می‌کند باید مشخص باشد. 
 نادر منتظریان گفت: مردم باید در کمال آزادی بتوانند انتخاب کنند البته گاهی مطرح می‌شود که برخی‌ها از شرایط استان استفاده می‌کنند و هزینه‌های نا به جا انجام می‌دهند که سرنوشت رأی مردم را تغییر دهند این عمل درستی نیست و اهانت به مردم است هرچند معتقد هستم مردم ما بصیر و آگاه هستند هر انتخابی که کنند مورد پسند ماست.
  منتظریان عنوان کرد: مسئولان باید نظارت دقیق بر انتخابات داشته باشند پول‌های نامناسب وارد انتخابات نشود و هر کسی را که مشاهده کنم چنین پول‌هایی را وارد انتخابات می‌کند قطعاً منعکس و مقابله می‌کنم.
  کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ائتلاف شورای انقلاب و جبهه اصولگرایان استان یک نفر کاندیدا را مشخص کردند و همه انسجام و اتحاد دارند و شاید تنها دوره‌ای است که حداقل اختلاف را داریم و انشقاق نداریم برخی اخلاف نظرها هم طبیعی است.


کد مطلب: 417449

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417449/2/نادر-منتظریان-نامزدها-باید-شفافیت-مالی-داشته-باشند-سوء-مدیریت-بی-برنامه-گی-منابع-خدادادی-بویراحمد-دنا-بلااستفاده-کرده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1