تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۴۱۷۴۰۷
سید محمد موحد در دیدار با بانوان حامی خود؛

موحد: زنان در میدان عمل حرف اول و آخر را می‌زنند / توضیحات موحد در باره «16»

۰
کبنا ؛«سید محمد موحد» کاندیدای یازدهمین انتخابات مجلس کهگیلویه در جمع بانوان حامی خود در دهدشت سخنرانی کرد.
سید محمد موحد در جمعی از بانوان دهدشتی، اظهار کرد: نیمی از جامعه ما زنان هستند که در میدان عمل حرف اول و آخر را می‌زنند، زن‌ها به جهات مختلف در شرایط مختلف توانشان در بعضی از ابعاد قابل مقایسه با مردان نیست.
ملاحظه کنید مراکز علمی، فرهنگی، سیاسی، مدیریتی و ... را که رصد می‌کنیم می‌بینیم در خیلی مراکز نقش زنان قابل مقایسه با مردان نیست و در راستای همین نقش بود که  امام (ره) فرمود از دامن زن مرد به معراج می‌رسد.
آنچه امروز در حوزه جوانان می‌بینیم نتیجه تلاش و حرکت طبقه زنان است، زنان هستند که زمینه ورود فرزندان به دانشگاه را فراهم می‌کنند، زمینه تربیت فرزندان درخیلی عرصه‌ها را فراهم می‌کنند.
پرورش نخبگان در جامعه حکایت از قدرت زنان دارد، امروز زنان در تمامی عرصه‌ها و خانواده می‌درخشند، باید جایزه نوبل را به زنان داد اگر مسابقه‌ای بین آنها و مردها باشد.
این‌ها همان‌هایی هستند که در دفاع مقدس و قبل از انقلاب حماسه آفریدند و نهراسیدند و در دوران انقلاب هم حضور بانوان را بی بدیل و قدرتمند می‌بینیم.
این‌ها در عرصه‌های مخلتف می‌درخشند و درخشیدند سردار دلها از دامن همین زن‌ها به این جایگاه رسیدند، جایگاه زنان بی بدیل و ارزشمند است هم در نقش خود و هم در پرورش نخبگان در سطح جامعه مهم هستند.
افتخار می‌کنیم در میان نیمی از جمعیت قدرتمند جامعه هستم و سخن می گویم و باید برای آن یک امتیاز ویژه قائل شد از حضور، تلاش و پایبندی به آرمان‌های نظام و حضور در این مجلس آفرین میگویم و ضمن تشکر از حضور و لطف شما در شکل‌گیری این مجلس صدای شما، فریادهای شما درحوزه های مختلف فرهنگی، آموزشی و...را شنیدم و این حق مسلم این قشر است و یکی از مسولیت‌هایی که در دوران ۱۶ ساله خدمت داشتیم همین بود، تلاش کردم تا در بعضی از نقاط مشک آب را از  پشت زنان بردارم، و زمینه تحصیل و ورود شما به دبیرستان و دانشگاه فراهم شد.
در کدام خانه آب بود، آب سهمیه بندی بود زنان مشک به دوش بودند، آیا فراموش کردیم خدمات نظام را و نادیده گرفتند، آیا از بهداشت، مخابرات، پل، جاده خبری بود در زمانی که من اینجا را به دست گرفتم؟
خدماتی که انجام شد بر می‌گردد به نظام اما با پشتوانه و تلاش شخصی که تمام وقتش را صرف این منطقه کرده است و آنچه می‌بینم امروز شادی شما بانوان و درخشیدن در عرصه‌های مختلف است.
درود می‌فرستم به شما و به کمک خدا در این مسیر جدید خدمات را در حوزه خواهران به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که این خواهران از امکانات بیشتر نظام بهره‌مند شوند.
بر این باورم قدرت شما در روز رأی گیری از مردان بیشتر است.
نام شما

آدرس ايميل شما

یسنا
Iran, Islamic Republic of
عمرا بهت رای بدیم
سرکرته
Iran, Islamic Republic of
خب تو ۱۶دسال چکار برا بانوان انجام دادی؟ تو ۱۶ سال چ لطفی در حق مردم چرام کردی ؟ تو کدوم اداره از جووانان خوب چرام استفاده کردی؟
پیرمرد
Iran, Islamic Republic of
چ کاری میتونی انجام بدی تو مجلس ؟ زمانی ک میتونستی انجام ندادی حالا میخوای کاری کنی زهی خیال باطل
۱۶ سال
Iran, Islamic Republic of
شکشتی بخوری ک هیچ وقت فراموش نکنی
جواد
Iran, Islamic Republic of
فقط سردار هاشمی
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1