کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع مردمی از مناطق مختلف چرام و فعالین سیاسی اصلاح طلب شهرستان چرام مطرح شد

هاشمی‌پور: به خود زحمت ندهند، مردم بصیر هستند و خوب تصمیم می‌گیرند

16 بهمن 1398 ساعت 23:49

هاشمی‌پور در پایان تاکید کرد: «رفتن بدون هماهنگی به خانه‌های مردم و سوء استفاده از باورهای مذهبی و سنتی آنان، نشانه دستپاچگی و نهایتاً شکست این افراد است. بهتر است که این افراد به خود زخمت ندهند، مردم بصیر هستند و خوب تصمیم می‌گیرند.


عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: استفاده از باورهای مذهبی مردم برای جذب آراء نشانه دستپاچگی افرادی است، که سال‌های متمادی بر گرده مردم سوار شدند، حتی نتوانستند، سنگی را جلوی پای مردم فهیم و مظلوم این دیار بر دارند.
به گزارش کبنا از چرام، عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ امروز (چهارشنبه 16 بهمن ماه 98) به چرام سفر و با مردم مناطق مختلف این شهرستان دیدار کرد. در بین این دیدارها، عدل هاشمی‌پور با بعضی از اصلاح طلبان و یاران سابق رقیبان خود، دیدارهای جداگانه‌ای برگزار کرد.
هاشمی‌پور با تبریک دهه فجر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، گفت: نظام اسلامی با وجود همه تنگناها و محدودیت‌های که دشمنان برای آن ایجاد کرد، به قله‌های موفقیت و ترقی رسید و اگر الان این کشور در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد به پشتوانه نیروهای جوان، متعهد و متخصص خود است.
وی افزود: باید با تقویت کشاورزی و گردشگری و فراهم کردن زیر ساخت‌های سرمایه‌گذاری  به رونق تولید و اقتصادی شهرستان چرام کمک کرد.
هاشمی‌پور با بیان اینکه با وحدت و همدلی همه نیروها می‌توانیم، توسعه منطقه مان را رقم بزنیم و دیگر وقت دعواهای سیاسی نیست، اظهار داشت که در این 4 سال تمام حواسم به کار، کار و کار بود و الان همین معدن فسفات چرام با وجود موانع زیاد در حال احداث است.
وی با بیان اینکه مجلس جای قدرت طلبی نیست، افزود: باید با پیگیری و نظارت و کسب فکرهای جدید، آبادانی و رفاه مردم را به ارمغان بیاوریم.
هاشمی‌پور در پایان تاکید کرد: «رفتن بدون هماهنگی به خانه‌های مردم و سوء استفاده از باورهای مذهبی و سنتی آنان، نشانه دستپاچگی و نهایتاً شکست این افراد است. بهتر است که این افراد به خود زحمت ندهند، مردم بصیر هستند و خوب تصمیم می‌گیرند. مسیر توسعه‌ای که آغاز شده، توقف شدنی نیست.

 


کد مطلب: 417395

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417395/2/هاشمی-پور-خود-زحمت-ندهند-مردم-بصیر-هستند-خوب-تصمیم-می-گیرند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1