تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۲
کد مطلب : ۴۱۷۳۹۰
در جمع اهالی موردراز بویراحمد مطرح شد

منتظریان: مردم در تعیین سرنوشت‌شان با کسی تعارف نکنند / بعضی مردم در تأمین معیشت‌شان لنگ می‌زنند / مجلس فعلی باید پاسخگوی این وضعیت باشد / گسترش بی‌رویه حاشیه‌نشینی در آینده آسیب جدی به شهرستان بویراحمد می‌زند

۲
کبنا ؛نشست همفکری جمعی از اهالی موردراز (بویراحمد) با نادر منتظریان نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز ( چهارشنبه 16 بهمن ماه 98) نشست همفکری جمعی از اهالی موردراز (بویراحمد) با نادر منتظریان نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا برگزار شد.
در این نشست نادر منتظریان نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی با تبریک دهه فجر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی فرصت انتخابات را برای مردم ما فراهم کرده است و ما نباید این فرصت طلایی را با تعارف و رودربایستی با کسی به راحتی از دست دهیم. شرایط امروز جامعه ما، ایجاب می‌کند که همه ماها بدون اینکه بخواهیم در معذورات قرار بگیرم برای سرنوشت آینده شهرستان‌هایمان و فرزندان‌مان تصمیم درست بگیریم.
وی با اشاره به سخنان امروز مقام معظم رهبری گفت: «هرکس ایران عزیز، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است، باید در پای صندوق رأی حضور یابد تا عزم و اقتدار ملی ایرانیان بار دیگر به منصه ظهور برسد.»
منتظریان گفت: مجلس آینده ما به افرادی نیاز دارد که به اولاً به فکر نظام اسلامی و دوماً به فکر مردم باشد و مردم هم پایه و اساس این نظام مردمی و دینی است. این مجلس به افرادی نیاز دارد که تعهد و ایمان داشته باشند و منافع مردم را بر منافع خود ترجیح دهد.
وی افزود: شهید سلیمانی نمونه‌ی یک مدیر اسلامی است. رهبر انقلاب در وصف او می‌فرماید؛ «از جمله ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی، تعهد و ایمان بود و اصولاً هنگامی که ایمان با عمل صالح و روحیه جهادی همراه می شود، شخصیتی همچون سردار سلیمانی شکل می گیرد که حتی دشمنان مجبور به تحسین ویژگی های شخصیتی او می شوند.»
منتظریان اضافه کرد: پس لازم است که مردم در این برهه حساس با تحقیق و مطالعه افرادی را انتخاب کنند که با عمل و رفتارشان برای مردم آسایش و آبادانی بیاورند. نه وضعیتی به وجود بیاورند که مردم در تأمین معیشت شان بمانند و لنگ بزنند. و این مجلس فعلی در به وجود آمدن این شرایط بی‌تقصیر نیست.
این نامزد انتخابات مجلس در ادامه با اشاره به موضوع حاشیه‌نشینی در شهرستان بویراحمد، گفت: یکی از موضوعاتی که در آینده آسیب جدی به این شهرستان می‌زند، همین گسترش حاشیه نشینی است و باید با برنامه‌ریزی موضوع حاشیه نشینی را سامان دهی کنیم تا مردم این مناطق هم به آسایش برسند. هم باید موضوعات فرهنگی و آموزشی آنها را مدنظر بگیریم و هم باید کاری کنیم در روستاهایمان، که از مهاجرت‌های بی‌رویه جلوگیری شود. یکی از کارهایی که باید در این زمینه انجام بدهیم، این است که در توزیع اعتبارات باید تمام شاخص‌های شهرستان مرکز استان را لحاظ کنیم.
منتظریان در پایان تاکید کرد: حفظ شأن مرکز استان باید حفظ شود، یاسوج پیشانی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مردم قدر این مرد بزرگ را بدانند.وقتی ما خواب بودیم آپ برای امنیت ما بیدار بود
Iran, Islamic Republic of
او
Iran, Islamic Republic of
در یک جمله : این مرد برنده ی انتخابات است.
Iran, Islamic Republic of
حمایت از ایشان بر خلاف یکی از کاندیداهای دیگر این دوره که از مدتها پیش با توزیع اقلام مصرفی و غیر مصرفی سعی در جلب حمایت مردم (بخوانید خرید رأی) داشت در حال افزایش است.
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1