کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمعی از مردم «طایفه سرکوهکی» مطرح شد

زارعی: مردم بهتر از پدرخوانده‌های سیاسی خدمات را می‌بینند / با توکل بر خدا و یاری مردم مسیر توسعه شتاب بیشتری می‌گیرد

16 بهمن 1398 ساعت 18:33

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا گفت: مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا مردمی فهیم و قدرشناس هستند، آنها به مراتب بیشتر از پدرخوانده‌های سیاسی می‌دانند که در این دو شهرستان در حوزه راه، زیر ساخت‌ها، آسفالت معابر روستایی، بهداشت و درمان و ... چه خدمات خوبی در این دو دوره گذشته انجام گرفته است.


نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا گفت: مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا مردمی فهیم و قدرشناس هستند، آنها به مراتب بیشتر از پدرخوانده‌های سیاسی می‌دانند که این دو شهرستان در حوزه راه، زیر ساخت‌ها، آسفالت معابر روستایی، بهداشت و درمان و ... چه خدمات خوبی در این دو دوره گذشته انجام گرفته است.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز جمعی از مردم (طایفه سرکوهکی) بویراحمد با غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا دیدار کردند، بعد از اظهارات برخی از حاضرین، غلام محمد زارعی نماینده مردم در مجلس سخنرانی کرد و گفت: در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستیم و یاد و خاطره شهدای عزیزمان را که مایه سربلندی و افتخار این نظام و ما شدند، را گرامی‌داریم. و عرض می‌کنیم که ای شهدای عزیز ما هم تا پای جان از هیچ کوشی برای خدمت رسانی به این مردم کوتاهی نخواهیم کرد.
وی با بیان اینکه قانون بستری به نام انتخابات را برای مردم فراهم کرده است، افزود: همه ما ها باید قدر این فرصت را بدانیم و سعی کنیم، با نهایت دقت و بدون توجه به فضاسازی و غوغاسالاری خدمات را ببینیم. ببینید که در این هشت سال با پیگیری های انجام گرفته چه میزان تخت بیمارستانی به تخت‌های بیمارستان این دو شهرستان توسط دولت اضافه شد و اضافه می‌شود.
زارعی گفت: مردم بهتر از پدرخوانده‌های سیاسی که خودشان را عقل کل می‌دانند، می‌فهمند. مردم پادوی آدم‌های سیاسی نیستند، آنها خودشان خدمات را می‌بینند و شرایط امروز کشور ما را هم می‌فهمند و می‌دانند که این کشور با چه کمبود منابع و محدودیت‌های مواجه است و با این وجود تمام تلاش مان را کردیم که در تمام حوزه‌ها این دو شهرستان عقب ماندگی‌هایش جبران شود.
وی افزود: ما باید اخلاق مدار باشیم و اخلاق را سر لوحه کارمان قرار دهیم. مردم عزیز مسیر توسعه باز شده و دارد به جلو می‌رود و با توکل برخدا و یاری شما عزیزان این مسیر را محکم تر و دقیق تر و با رفع نواقص گذشته پیش می‌بریم.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در انتها گفت: من از همه نخبگان و سیاسون، فرهنگیان و روحانیون عزیز، مردم شریف و اقشار مختلف مردم و دانشگاهیان و ... که دغدغه شان مردم بود و به ما مرتب این را گوشزد می‌کردند، تشکر و سپاسگزاری می‌کنم. و قدر همچنین افرادی را می‌دانیم.


کد مطلب: 417386

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417386/2/زارعی-مردم-بهتر-پدرخوانده-های-سیاسی-خدمات-می-بینند-توکل-خدا-یاری-مسیر-توسعه-شتاب-بیشتری-می-گیرد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1