کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نشست هم اندیشی جمعی از دشمن زیاری‌ها با «مهدی روشنفکر»

16 بهمن 1398 ساعت 16:02

جمعی از ایل دشمن زیاری با دعوت از مهدی روشنفکر کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا نشست هم‌‍اندیشی برگزار کردند.


 جمعی از ایل دشمن زیاری با دعوت از مهدی روشنفکر کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا نشست هم‌‍اندیشی برگزار کردند.
به گزارش کبنا از یاسوج، همت الله دانش روزنامه نگار در این نشست، گفت: همه جمع شده‌ایم تا برای توسعه، به تغییر آری بگوییم، رهبری فرموده‌اند که فقر، فساد و تبعیض سه مشکل اساسی جامعه است. اگر نگاه بکنیم ریشه این مشکلات در پارلمان است.
 وی عنوان کرد: اگر توجه کنیم که نقش نمایندگان در کوچک شدن سفره مردم چقدر بود و از عملکرد مجلس کنونی احساس کردیم که احتیاج به تغییر داریم. پس دست به دست هم داده تا تغییری در سرنوشت خود دهیم زیرا مجلس ساکت به درد جامعه محروم نمی‌خورد.
 دانش ادامه داد: دکتر روشنفکر کسی است که به لحاظ هوشمندی و شجاعت و پاکی اصلح بوده و کسی است که در زد و بندی‌های نمایندگان با وزرا قرار نخواهد گرفت، ندای وحدت ندای انقلاب است، انقلابی اطاعت از ولایت فقیه است که همه این خصوصیات در حاج مهدی روشنفکر است.
 مهدی روشنفکر عضو هیئت علمی دانشگاه نیز در این نشست با اشاره به برخی بداخلاقی‌ها توسط حامیان رقبای انتخاباتی خود گفت: عده‌ای در مصافحه با مردم از قیامت حرف می‌زنند که چرا به فلانی می‌خواهید رأی دهید و باید در قیامت پاسخگو باشید، آدم فکر می‌کند طرف تازه از بهشت آمده است.
 وی با تاکید بر اینکه امروز روز پاسخگویی به عملکرد ۴۰ ساله شماها است که در مناصب مختلف بوده‌اید، ادامه داد: اکر حیا نکردید و به تخریب‌ها ادامه دادید تمامی ناگفته‌ها را به مردم خواهم گفت تا بدانند سکه دو روی تزویر چه می‌کند.
 روشنفکر تاکید کرد: جسارت را از اراده مردم و مقاومت را از دنای همیشه استوار یاد گرفته‌ام و اینجا به مردم قول می‌دهم دوم اسفندبا اراده این مردم «تغییر» آغاز می‌شود.


کد مطلب: 417380

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417380/2/نشست-هم-اندیشی-جمعی-دشمن-زیاری-ها-مهدی-روشنفکر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1