کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست همفکری با جمعی از بانوان شهرستان بویراحمد مطرح شد

زارعی: نقش زنان در توسعه کمتر از مردان نیست

14 بهمن 1398 ساعت 20:55

نشست هم اندیشی جمعی از بانوان شهرستان‌های بویراحمد و دنا با غلام محمد زارعی نماینده مردم این شهرستان‌ها در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.


نشست هم اندیشی جمعی از بانوان شهرستان‌های بویراحمد و دنا با غلام محمد زارعی نماینده مردم این شهرستان‌ها در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز (دوشنبه 14 بهمن ماه 98) نشست هم اندیشی جمعی از بانوان شهرستان‌های بویراحمد و دنا با غلام محمد زارعی نماینده مردم این شهرستان‌ها در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
بعد از اینکه چند نفر از حاضرین به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود پیرامون مسائل مختلف جامعه پرداختند، غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در این جلسه با تبریک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: «با پیروزی انقلاب اسلامی زنان جامعه در عرصه‌های مختلف به بالندگی و موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کردند.»
وی به اهمیت و جایگاه زنان اشاره کرد و اظهار داشت: نیمی از جمعیت جامعه ما را زنان تشکیل می‌دهند و آن‌ها می‌توانند نقش مهمتری در اداره جامعه ایفا کنند.
وی افزود: هر چند که تاکنون در عرصه‌های مدیریتی و سیاسی آنگونه که باید انجام می‌گرفت، از ظرفیت بانوان استفاده نشده است. اما در همین دوره ما از تعدادی از زنان در مسئولیت‌های مهم استان استفاده شد و امیدواریم که بتوانیم از توانایی آنها بیشتر استفاده کنیم.
وی گفت: زنان جامعه باید به این باور برسند که خودشان در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه سیاسی نقش ایفا کنند. ما در طول این 16 سال فعالیتمان نام بزرگ بانوی دو عالم را بر این حرکت خودمان گذاشتیم و تداوم و موفقیت‌های این حرکت را نیز مدیون این بانوی عزیز اسلام هستیم.
 وی گفت: باید زمینه‌های ایجاد شود که از بانوان در عرصه‌های مختلف بیش از گذشته استفاده شود.
نماینده بویراحمد و دنا در پایان تاکید کرد: زنان جامعه ما باید در راستای ادامه مسیر توسعه‌ای که آغاز شده است، روشنگری و آگاه سازی کنند. یقیناً نقش آنان در این مسیر کمتر از مردان نیست.

-----------------------------
یاسر حیدری


کد مطلب: 417302

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417302/2/زارعی-نقش-زنان-توسعه-کمتر-مردان-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1