کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نشست هم اندیشی «بهرامی» با جمعی از بانوان شهرستان‌های بویراحمد و دنا:

باید از تمام ظرفیت بانوان برای اداره امور کشور و استان استفاده شود / مردم نتیجه انتخاب خوب را می‌بینند

14 بهمن 1398 ساعت 19:13

نمایندگی یک جایگاه بسیار بزرگی هست نمایندگان در رابطه مسائل کلان جامعه و مسائل برون مرزی و درون مرزی برای یک ملت باید تصمیم بگیرند و این نمایندگان توسط مردم و خانم‌ها انتخاب می‌شود اگر خوب انتخاب کردیم نتیجه این انتخاب خوب را خواهیم دید.


نشست هم اندیشی جمعی از بانوان شهرستان های بویراحمد و دنا با محمد بهرامی نامزد انتخابات مجلس این حوزه انتخابیه برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز ( دوشنبه 14 بهمن ماه 98) نشست هم اندیشی جمعی از بانوان شهرستان های بویراحمد و دنا با محمد بهرامی نامزد انتخابات مجلس این حوزه انتخابیه برگزار شد.
محمد بهرامی در نشست با تبریک دهه فجر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، به ظرفیت بانوان در اداره امور کشور اشاره و اظهار کرد: « آن چیزی که بار مسئولین را سنگین‌تر می‌کند نیازهای اولیه است، نیازهایی همچون معیشت، مردم در معیشت خود مانده‌اند، جوانان بیکار هستند، بخش زیادی از انرژی و توان یک مسئول و نماینده باید معطوف به آن باشد.»
 متن صحبت‌های بهرامی به شرح زیر است؛
مطالبات بانوان این هست که حق بانوان ادا نمی‌شود و شاید به نوعی حقشان ضایع می‌شود، البته انتقاد دارم ۵۰ درصد جمعیت جامعه متعلق به بانوان هست، شاید درصد کمی از بانوان در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و اجرایی کشور حضور دارند اما متاسفانه درصدی از بانوان به وظیفه‌ی قانونی خودشان توجهی ندارند، حدود ۵۰ درصد از ظرفیت کشور متعلق به بانوان هست،
 در حال حاضر با ۴ درصد از ظرفیت خودش مشغول به کار هست یعنی ۹۶ درصد از ظرفیت کشور هدر می‌رود قطعاً ظرفیت‌هایی بالایی که استفاده نمی‌شود متعلق به بانوان است.
بر این اساس بانوان می‌توانند خیلی پررنگ‌تر و تاثیرگذارتر در جامعه حضور داشته باشند.
انتخابات حق مردم است که در سرنوشت خودشان تاثیرگذار باشند اینکه نماینده‌ای انتخاب شود این انتخاب دست مردم هست.
۵۰ درصد از رأی نمایندگان متعلق به بانوان است.
اینکه یک نماینده اهل توانمند، اهل تغییر و تاثیرگذار باشد پس بانوان هم تاثیرگذار هستند.
نمایندگی یک جایگاه بسیار بزرگی هست نمایندگان در رابطه مسائل کلان جامعه و مسائل برون مرزی و درون مرزی برای یک ملت باید تصمیم بگیرند و این نمایندگان توسط مردم و خانم‌ها انتخاب می‌شود اگر خوب انتخاب کردیم نتیجه این انتخاب خوب را خواهیم دید.
اگر هم بد عمل کردیم همین وضعیتی که الان موجود هست و همه‌ی ما گلایه مند هستیم کمتر خانواده‌ای هست که یک جوان نخبه بیکار نداشته باشد متاسفانه این یک مصیبت است به جز یک قشر جزیی اکثر جامعه در معیشت خودشان مانده‌اند. وضعیت خوبی در کشور و استان حاکم نیست.
باید این شرایط را عوض کنیم فرهنگی که بر انتخابات غالب است باید این فرهنگ را عوض کنیم که شخصی که انتخاب می‌شود از چه طایفه‌ای باشد نماینده‌ای که انتخاب می‌شود در سطح ملی از تخصص، تجربه، مهارت، تسلط و شجاعت برخوردار باشد.
تریبون مجلس خیلی قوی است چه در درون و برون کشور رصد می‌شود و بسیار تاثیرگذار هست علت اینکه یک نماینده ضعیف یا قوی هست علت همین فاکتورهاست، اگر نماینده تجربه و تخصص داشته باشد برای این جامعه حرف برای گفتن دارد و می‌تواند طرح ارائه دهد و از طرح‌های منطقی و تخصصی دفاع یا مخالفت کند و نماینده‌ای که از تخصص و تجربه برخوردار نباشد مثل دانش آموران تنبل آخر میشیند.
تاثیرگذاری هم ندارند، شما باید نماینده را با یک افق ملی انتخاب کنید و یک نماینده‌ای که در سطح ملی و بین المللی بتواند برای این جامعه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد.
کسانی که مسئولیت می‌پذیرند در قبال مردم باید مسئول باشند و باید به همه‌ی نیازها توجه کنند، نوع نیازها در هر زمانی یکسان نیست، نیازهای تأمین، اولیه و خودیابی. پس کسانی که مسئول می شوند باید برای همه‌ی نیازها برنامه داشته باشند.
آن چیزی که بار مسئولین را سنگین‌تر می‌کند نیازهای اولیه است، نیازهایی که مردم در معیشت خود مانده‌اند، جوانان بیکار هستند، بخش زیادی از انرژی و توان یک مسئول و نماینده باید معطوف به آن باشد.
 شهرداری در قبال نماینده یک برکه کوچک است برای شهرداری کار کردم و بر اساس کار علمی و تخصصی و این کارها براساس قضا و قدر نبود بر اساس مطالعات علمی و تخصصی بود.
مردم ما در درون استان بزرگ هستند اما در سطح ملی کسی را نداشتیم هروقت که ما در سطح ملی و فراملی حضور پیدا می‌کردیم، نمی‌دانستیم که قهرمان ملی ما کیست، دیگران ستارخان و باقرخان داشتند اما آنکسی که قهرمان ما بود و نماد این ملت بود آریوبرزن بود.
آریوبرزن یک قهرمان ملی، از ویژگی‌های آریوبرزن، شجاعت، استقامت و پایداری بود.
هرچند که برخی از ماها خیلی بی خیال شدیم و توان مقاومت نداریم که این مردم در سطح ملی با هویت واقعی خودشان پیوند بخورند، برخی می‌گویند باید کارخانه‌ها برای تولید ایجاد شود، اما امروز دنیا به سمت خدمات رفته؛ هزینه پایین سودآوری بالا، یک الگو پایتخت طبیعت بود پایتخت طبیعت به اندازه کارخانه در استان ایجاد شده
ما می‌توانیم در زندگی مردم تاثیرگذار باشیم اگر این تخصص را داشته باشیم و برخی از مدیران برای حفط صندلی خودشان می‌ترسند اهل چالش و ریسک پدیری نیستند کارهای بزرگ نیازمند ریسک پدیری هست
من را با ترازوی کسی نکشید و من را با ترازوی خودم بسنجید، شهرداری را زمانی که تحویل گرفتم با بودجه ۵ میلیارد، ۴۰ میلیارد افزایش دادیم و از آن زمان که از شهرداری خارج شدم این بودجه افزایش پیدا نکرد امیدوارم انتخاب من در زندگی شما تأثیر مثبتی داشته باشد و در اشتغال جوانان تاثیرگذار باشم، خیلی از خانواده‌ها با مشکل مواجه هستند و سعی می‌کنیم در معیشت مردم تاثیر مثبت داشته باشیم. و مطمئن باشبد در انتخاب خودتان پشیمان نخواهید شد و هیچوقت اجازه نخواهیم داد در سطح ملی و استانی تحقیر شوید امروز متاسفانه در حوزه‌های مختلف و در بین سایر استان‌ها خیلی موفق نبودیم، حالا برخی از بزرگواران قطعاً می‌دانند که بویراحمد در جنوب کشور و حرکت‌های ملی تأثیرگذار بود و حساب ویژه روی بویراحمد باز می‌شد خیلی از امکانات داریم که یاسوج مرکز استان شد و استان گهگیلویه و بویراحمد ایجاد شد هرچه داریم از گذشتگان هست و این مردم باید در احیای گذشته خودشان نقش ایفا کنند و فراموش نکنید که سهم شما ۵۰ درصد است.


کد مطلب: 417297

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417297/2/باید-تمام-ظرفیت-بانوان-اداره-امور-کشور-استان-استفاده-شود-مردم-نتیجه-انتخاب-خوب-می-بینند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1