تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۴۱۷۲۸۰
دیداردهای مردمی «موحد»؛

نظر موحد پیرامون «حسین پناهی»

۰
کبنا ؛سید محمد موحد بعد از ظهر امروز یکشنبه (13 بهمن ماه 98)  دیدارهای مردمی مختلفی در شهر سوق، روستاهای لیر، لیر بزرگ و همچنین در سطح شهر دهدشت داشت.
موحد دریکی از این دیدارهای خانگی که در منزل برادر زاده آمیراحمد تقوی در سوق برگزار شد، اظهار کرد: لطف و محبت مرحوم آمیر احمد تقوی نسبت به بنده عام و مشهود بود و ارادات و نوکری بنده نیز روشن.
وی با اشاره به دوره پنجم نمایندگی خود در خوزستان گفت: مرحوم آمیر احمد تقوی منت گذاشتند و به دیدار بنده در بهبهان آمدند و اصرار داشتند برای بازگشت به کهگیلویه، ولی به دلیل اینکه مدتی از فعالیت بنده می‌گذشت نتوانستم این کار را انجام دهم و ایشان همیشه به ویژه در سال پایانی عمر خود نیز نسبت به بنده لطف و محبت داشت و رحمت خداوند را برای ایشان آرزومندم.
میزبان این جلسه نیز با اشاره به اینکه 35 سال از عمر خود را در محضر مرحوم «آمیراحمد تقوی» گذرانده است، به بیان خاطره‌ای از آیت الله آمیر احمد تقوی که در گذشته اتفاق افتاد، پرداخت و اظهار کرد: «گاهی در جلسات و یا سفرهایی که در گذشته انجام می‌گرفت، آمیر احمد تقوی وقتی صحبت از انتخابات و خدمتگزاری می‌شد عین مطلب ایشان بدون دخل و تصرف این بود که «اگر همه کاندیداها در یک طرف جمع شوند و در طرف دیگر موحد باشد، قطعاً یک  دست ایشان توانایی خدمتگزاری برای این مردم محروم و این منطقه را به مراتب بیش از بقیه دارد» و این سخن کسی است که همه زندگی و وجودش را وقف این منطقه کرده بود.
 موحد در دیدار مردمی دیگری نیز با اشاره به چالش‌های انتخابات بیان کرد: هر کس با هر بیانی به من توهین کرد پاسخ من «سلام علیکم» است از جواب  چالشی بیزارم.
وی در دیدار با مشایخ دژ کوه نیز یاد زنده یاد «حسین پناهی» را گرامی داشت و گفت: سال‌ها و قرن‌ها باید بگذرد تا کسی مثل  حسین پناهی بتواند از این استان خود را به عرصه تلویزیون و جایگاه‌ها او هم در ایران و هم در دنیا برساند، پناهی هنرمند بی بدیلی بود.
 موحد در تمامی این دیدارهای مردمی خود ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، لطف و محبت مردم  به خود را عنایت خداوند دانسته که بارها سجده شکر برای آن به جای آورده است و افزود: امیدوارم اگر خداوند مقرر فرمود که این بارسنگین خدمتگذاری به مردم را حمل کنم با مشاوره عزیزان که در مقاطع مختلف صاحب نظرند، بتوانیم به گونه‌ای حرکت کنیم که شرمنده مردم نشویم و مسیری را طی کنیم که رضای خدا و خوشنودی مردم را در پی داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

برادرزاده ؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
سردبیر محترم کبنانیوز
شما یک سایت معتبر هستید.
برای شخصیت رسانه ای خودتون احترام قائل بشید و هر مطلبی که براتون ارسال میکنند رو نفرستید.
مطالبی که از قول حضرت آمیراحمد تقوی مربوط به سالهای دور است که افراد مورد سوء استفاده قرار گرفته است.
نظر آمیراحمد تقوی در آخرین انتخابات اظهر من الشمس بود. و خودتون هم خبرهای متعددی در این خصوص کار کردید. و تا آخر هم نظرشون هیچ تغییری نکرد.
آمیراحمد تقوی شخصیت بزرگ و بی نظیری بودند که مردم اهمیت خاصی برای نظرشون قائل بوده و هستند. شما بعنوان یک سایت وزین و چارچوب دار، باید نظر اون مرحوم رو از بیتشون جویا بشید، نه اینکه هر خبر سفارشی براتون فرستادند بدون توجه به مطالبی که به دروغ به بزرگان این استان و چهره های موجه و معنوی نسبت داده شده رو منتشر کنید.
سید
Iran, Islamic Republic of
خدا هست. و صدای چوبش رو دور قبل همه عالم شنیدند.
قیامتی هست! از خدا بترسید و برای دو روز دنیا به سید بزرگوار و ملکوتی مثل مرحوم آمیراحمد تقوی،
چاروسا
Iran, Islamic Republic of
فقط موحد
Iran, Islamic Republic of
باز هم خشه موحده کاندید نسل جوان موحد قهرمان
Iran, Islamic Republic of
خداوكيلى در طول ١٦ سال نمايندگى چكار كرد كه الان از آميراحمد مايه ميزاره اون هم بدون سند
Iran, Islamic Republic of
خداوكيلى در طول ١٦ سال نمايندگى چكار كرد كه الان از آميراحمد مايه ميزاره اون هم بدون سند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1