کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عصر امروز ( یکشنبه 13 بهمن ماه 98) در جمع تعدادی از مردم بنستان و لما:

منتظریان: نماینده مجلس نباید از خود قهرمان بسازد، بلکه باید برای آرامش و راحتی مردم قوانینی متناسب تصویب کند / توزیع اعتبارات بر اساس نگاه‌های سیاسی به توسعه مناطق ضربه می‌زند

13 بهمن 1398 ساعت 19:43

عصر امروز ( یکشنبه 13 بهمن ماه 98) نشست همفکری جمعی از مردم روستای بنستان و لما با نادر منتظریان نامزد انتخابات مجلس بویراحمد و دنا برگزار شد.


نشست همفکری جمعی از مردم روستای بنستان و لما با نادر منتظریان برگزار شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز ( یکشنبه 13 بهمن ماه 98) نشست همفکری جمعی از مردم روستای بنستان و لما با نادر منتظریان نامزد انتخابات مجلس بویراحمد و دنا برگزار شد.
نادر منتظریان امروز (یکشنبه 13 بهمن ماه 98) به روستای بنستان و لما رفت. در ابتدا تعدادی از مردم در ورودی روستا منتظر حضور وی بودند، منتظریان از خودروی خود پیاده و با مردم روستا همگام شد و از کوچه‌ها کرد و رفته رفته مردم با او همراهی کردند تا به محل برگزاری «نشست همفکری« که در حیاط یکی از خانه‌های روستایی برگزار شد، رسیدند.
بعد از اینکه برخی از اهالی روستا به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود پرداختند، نادر منتظریان شروع به سخنرانی کرد و با اشاره به سالروز ورود تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به میهن اسلامی، اظهار کرد: اگر اکنون می‌بینید که جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دنیا مورد توجه کشورهای خاورمیانه و غربی است، و این به برکت جانفشانی و رشادت‌های شهیدان و جوانان برومند مملکت‌مان است که امنیت منطقه بدون ایران امکان پذیر نیست.
وی در ادامه به شهادت سردار سلیمانی گریزی زد و گفت: همانطوری که در بیانات مقام معظم رهبری هم آمده بود. این سردار به دلیل ویژگی‌های اخلاقی، اخلاص در عمل و گفتار و تعهدی که داشتند، محبوب مردم ایران بود. لذا مدیر باید در نظام اسلامی ایران همه چیزش را برای خدمتگذاری به مردم بگذارد نه اینکه فردی که مدیریت را به دست می‌گیرد، خدای نکرده برای خود و نورچشمی‌هایش کیسه‌ای بدوزد.
منتظریان در ادامه گفت: متأسفانه یک رسمی که به وجود آمده است، دخالت بی حد و اندازه نمایندگان مجلس در امورات مختلف ادارات است و مردم هم مجبور هستند برای گشودن گره‌های خود، اول نماینده را ببینند و بعد به دستگاه اداری مدنظرشان مراجعه کنند که باید این بساط جمع شود. نماینده مجلس قرار است که بیاید و با نظارت بر قوانین به زندگی مردم سهولت ببخشد نه اینکه از خود قهرمان بسازد و مردم را به دنبال خود از این خانه به آن خانه بچرخاند و مردم هم در گیر و دار بروکراسی اداری علاف شوند.
وی تصریح کرد: دخالت نمایندگان مجلس می‌شود، که گاهی اعتبارات سیاسی توزیع شود نه بر اساس شاخص‌ها و ظرفیت‌های هر منطقه و یا بخش. این جای ایراد دارد و به توسعه مناطق بر اساس پتانسیل‌هایشان ضربه می‌زند. منابع مالی باید بر اساس عدالت توزیع شود.
وی افزود: مجلس روز به روز باید متناسب با زندگی مردم قوانینی را مصوب نمایند که مردم راحت تر و با آرامش و خیال راحت تر زندگی کنند. نه اینکه برای انجام یک کار سرمایه گذاری باید سرمایه گذار ده‌ها استعلام بیاورد و نهایتاً هم خسته شود و برود و از آن طرف نه تولیدی ایجاد می‌شود و نه اشتغالی صورت می‌گیرد.
منتظریان تاکید کرد: متأسفانه بعضی خودشان را وامدار افرادی می‌کنند که در این راستا به منافعی برسند و برای خودشان کیسه‌ای بدوزند.


کد مطلب: 417269

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417269/2/منتظریان-نماینده-مجلس-نباید-خود-قهرمان-بسازد-بلکه-باید-آرامش-راحتی-مردم-قوانینی-متناسب-تصویب-کند-توزیع-اعتبارات-اساس-نگاه-های-سیاسی-توسعه-مناطق-ضربه-می-زند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1