تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۴۱۷۱۹۰
نگاهی به تحرکات انتخاباتی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت؛

تاجگردون: اگر به معاد اعتقاد داشته باشیم شاهد اقدامات غیر اخلاقی نخواهیم بود / سید قدرت حسینی: با مردم شفاف صحبت کنید / بکارگیری نیروها باید با آزمون باشد / زینل زاده: عده‌ای از پر خوری سوء هاضمه و عده‌ای دیگر دچار سوءتغذیه شدند

۰
کبنا ؛امروز (11 بهمن 98) دقیقاً 21 روز مانده تا یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در شهرستان گچساران و باشت انتخابات روز به روز داغ و مشارکت مردم هم بالاتر می‌رود.
غلامرضا تاجگردون روز گذشته با جمعی از مردم (روستای منصور آباد باشت، روستای بید زرد، روستای شادگان و طایفه کیسفی -قائدیوسفی) دیدار کرد.
سید قدرت حسینی پور هم با جمعی از سادات شاه زینعلی دیدار کرد، اردوان زینل زاده همچنین با جمعی از مردم روستای آبکل نشستی برگزار کرد.
در ادامه تحرکات انتخاباتی این کاندیداها مورد بررسی قرار می‌گیرد؛

اردلان زینل زاده امروز در جمع اهالی روستای آبکل با تقدیر و تشکر از حضور اهالی این روستا با اشاره به بیانات رهبری اظهار کرد: مقام معظم رهبری در مراسم بزرگداشت شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی به دو ویژگی ایشان کرد کرد و بیان داشت، که علت حضور پررنگ و پر معنای مردم در مراسم تشییع این شهید والا مقام صداقت و عدالت ایشان بود.
 وی با بیان اینگه اگر جامعه‌ای بخواهد پیشرفت داشته باشد باید دو عامل را سرلوحه کار خود قرار دهد، افزود: زیر بنای اقتصاد و ریل گذاری هر جامعه به مقصود نخواهد رسید مگرآن که این جامعه صداقت و عدالت داشته باشد.
 این کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در کشور و حتی در استان و شهرستان نسبت به امثال ما بی اعتماد هستند، گفت: امروز هر شخصی که ردای کاندیداتوری را دارند مردمان ما نگاه اعتمادی به آنها ندارند.
 زینل زاده ادامه داد: این گونه نگاه در شهرستان گچساران و باشت و در روستاهای باباکلان، اّبشیرین، خیرآباد و دیگر روستاها و در تمامی اقوام از جمله لر، ترک، بختیاری، بهبهانی و تمامی کسانی که در این شهرستان‌ها زندگی می‌کنند و شهروند هستند به عیان قابل رویت است.
 وی با بیان اینکه مردمان ما امروز امید ندارد و عدم امید موجب ناامیدی می‌شود، ابراز کرد: ما حس می‌کنیم راه خروج و بن بست از وضعیت موجود عبور از وضع فعلی است و ما به عنوان خواص و وکیل بتوانیم منافع خود را زیر پا له کنیم و حرف آنها شنیده شود.
 زینل زاده بیان کرد: نمی‌شود ما روز انتخابات به پیش شما مردم بیاییم و بعد از آن گزینشی عمل کنیم و در هر حوزه پنج نفر پست و مقام بگیرند و فرصت‌های شغلی در بین آنها تقسیم و مابقی مردم معطل خواهند شد تا دوره بعدی انتخابات.
 وی با بیان اینکه امروز مردمان ما در حال فرار از وضع موجود هستند، اظهار کرد: مردمان ما در سنوات گذشته به کسانی اعتماد کردند و خروجی اعتمادتشان، اعتماد متقابل نبود و مردم از شرایط موجود در حال فرار هستند.
 این کاندیدا ادامه داد: با عبور از وضعیت فعلی امیدواریم که فرار مردم پایان پذیر باشد و جاری باشد و امید ما این است که مانند حضرت فاطمه (س) کوثر باشد.
 زینل زاده با بیان اینکه امیدواریم که ریشه امید در مردم اتفاق بیفتد چرا که خیلی از ما دیگر اعتماد نداریم، تصریح کرد: این اعتماد در گذر زمان به خصوص در این یک دهه اخیر عملی نشد و عمق دو رویی‌ها بیشتر شد و این ایراد بر مردم نیست بلکه ما خواص این بی اعتمادی را به وجود آورده‌ایم.
 وی ادامه داد: مردمان اما امروز خسته شده‌اند که اینکه زینل زاده و امثال زینل زاده نزدیک انتخابات سخنرانی می‌کنند و برای همه سخنرانی می‌کنند اما بعد انتخابات روند تغییر می‌کند و دردانه‌ها بر سرکار می‌روند و مردم ما امروز تشنه عدالت هستند.
 زینل زاده عنوان کرد: راست گفتن جسارت می‌خواهد و امیدوارم که ما جز افراد راست گو باشیم.
 وی با اشاره به بیانات رهبری در ارتباط با مسائل اقتصادی عنوان کرد: رهبری بیان دارند که ما از دولت هاشمی رفسنجانی گفته شد که نگاه باید با داخل معطوف شود و نگاه ما به چراغ‌های که از اروپا و آمریکا چشمک می زند نباشیم و گول نخوریم.
 زینل زاده با اشاره به اینکه کشور امثالی مانند سردار سلیمانی را می‌خواهد، گفت: عملکرد در دولت‌های مختلف هیچکدام در زمینه اقتصاد نبود که بتوان از مشکلات عبور کنیم.
 این کاندیدا ادامه داد: به جای عملگرایی شعار می‌دهیم و ارتباط با خارج خوب است اما به شرطی که روابط متعادل باشد.
 زینل زاده ابراز کرد: ما نمی‌توانیم تشنه منتظر بمانیم تا از خارج کشور چراغی برای ما چشمک بزند و ما در توسعه، پیشرفت کار در مسائل نباید منتظر باران باشیم چرا که جاهایی باران باریده و جای دیگر نباریده است.
 این کاندیدا ابراز کرد: دولت‌های ما اگر بخواهند اعتماد را جلب کند نباید منتظر خارج باشند چرا که ما پتانسیل داریم و قطعاً ما می‌توانیم این گونه باشیم همان گونه که دیگر کشورها بودند و رویکرد بایدرویکرد فاطمی شود.
 زینل زاده عنوان کرد: گرانی بنزین یک اتفاق نبود و در دولت‌های مختلف اتفاق افتاده است.
 وی افزود: دولت ما هم به لباس سبز و رویکرد انقلابی نیاز دارد و مجلس نیز هم به لباس سبز و رویکرد انقلابی نیاز دارد و اصلاح طلب و اصولگرا هم می‌تواند لباس سبز بپوشند.
 زینل زاده عنوان کرد: نگاه فاطمی که بایستی در گذر زمان همانند کوثر در زمان جاری شود نیاز به رویکرد انقلابی دارد.
 این کاندیدا با اشاره به اینکه ما نباید خیلی تظاهر کنیم کمی باید تأمل کنیم و به فرمایشات روحانیون تفکر و تعقل داشته باشیم، ادامه داد: مسوولان ما اگر عملکردشان مثبت باشد در دل مردمان جای دارند و دیگر نیازی به برگزاری جشن و مراسم نیست.
 زینل زاده با بیان اینکه اگر عمل ما درست و صادق باشد دل مردم با شما خواهد بود.، اظهار کرد: اگر زینل زاده صادق باشد در دل شما سادات جلیل القدر جای خواهد گرفت و اعتماد به وجود می‌آید و نسیم ملایم می‌وزد.
 این کاندیدا با بیان اینکه مردم ما در گچساران و باشت معذب هستند چرا که عده‌ای از پر خوری سوء هاضمه و عده‌ای دیگر دچار سوءتغذیه شدند.
 زینل زاده خاطرنشان کرد: به کلام زینل زاده نباید اعتماد کرد چرا که این روزها کاندیداها مانند بلبل چهچه می‌زنند.
 وی ادامه داد: کلام خوب، خوب است و تنها خواسته من از شما این است که گذشته را ببینید و عملکرد آنها را ببیند ما مخالف هیچ شخصی نیستیم ما مخالف تفکر و عملکرد آنها هستیم.
 این کاندیدا اذعان کرد: نگاه ما این است که باید فرصت‌های شغلی به صورت عادلانه تقسیم شود و لر و ترک و بهبهانی و بختیاری و اصفهانی و خوزستانی همه به یک نگاه دیده شوند.
 زینل زاده ابراز کرد: ما قول می‌دهیم عامه مردم را پشیمان نکنیم و از مشکلات عبور خواهیم کرد.
 این کادیدای دور یازدهم مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما این شرایط را در شهرداری به وجود آوردیم و تلاش ما بر امیدوار کردن مردم بودیم.
 زینل زاده تصریح کرد: انشالله ما عملگرا باشیم و شما از رأی خود پشیمان نشوید.
 وی خاطرنشان کرد: شهروندان بسیاری در سال ۸۲ به من در شورای شهر رأی دادند و از رأی خود پشیمان نشده‌اند، امیدوارم هم امسال پشیمان نشوید.
 زینل زاده گفت: هر آنچه که بیان کردم صادق بوده و اگر یک ویژگی که من دارم صادق بودنم است.


 
       

همایش وحدت و همدلی سادات شاه زینعلی باشت با سید قدرت حسینی نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روستای تنگ سادات باشت برگزار شد.
در این همایش سید قدرت حسینی نامزد اصول گرای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث انتخابات که شروع رسمی آن نزدیک است بنده در بین مردم حضور داشتم هم در شهرستان باشت و گچساران در بعضی از روستاها در بین عزیزان حضور داشتیم فضا هنوز انتخاباتی نشده بود. اگر وحدت حاصل شود به دنبال آن پیروزی خواهد آمد.

 
وی ادامه داد: نشستی با همین سادات در گچساران برگزار شد و پیش قدم شدند و آن همایش باعث شد که آنها هم که دو دل بودند همراهی کنند و آنهای که مخالف بودند زانوهایشان سست شود و آن نشست کاملاً معادلات را تغییر داد.
 حسینی اظهار داشت: این فشردگی و برنامه‌ها که امروز حاصل شده است که ان شاء الله در سوم اسفند پیروز می‌شوید نقطه عطفش از آن همایش شروع شد چون استقبال بی نظیری در آن همایش انجام شد که حاصل تلاش و مدیریت این سادات هست.
 نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت گفت: از افتخارات این سادات سردار طاهری است که جانبازی است که در جبهه مقاومت در عراق و لبنان تلاش مجاهدانه ای انجام داده است و مایه افتخار کشور و استان ما هست.
 حسینی در ادامه سخنان خود گفت: یکی از خطراتی که امام ره هشدار دادند خطر سرمایه داری بود همان طور که در زمان امام علی علیه السلام سرمایه داران در مقابل مولا قد علم کردند کسانی بودند که دنبال پست و مقام بودند.
 وی در ادامه گفت: در حال حاضر این خطر مملکت را تهدید می‌کند چون حقوق مستمندان را بالا می‌کشند و ادعای ولایی و انقلابی هم می‌کنند مردم نگران تبعیض و بی عدالتی هستند.، آیا مسئولین کشور ما فرزند بیکاری دارند؟ این هزینه که برای ادامه تحصیل فرزندان برخی از مسئولان در خارج از کشور می‌رود کجا بوده است؟ مگر اینها چند میلیون حقوق می‌گیرند.
 نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی افزود: خدا لعنت کند آن کسانی را که خوی اشرافی گری و این روند را در کشور بنا نهاد البته چوپ خدا صدا ندارد. مردم عدالت می‌خواهند برای اشتغال هم باید به صورت یکسان از بین رشته‌های مورد نیاز از همه مردم آزمون بگیرند که حق ضعیف و فقیر ضایع نشود.
 حسینی اظهار داشت: مگر می‌شود هم بی عدالتی و هم تبعیض را گسترش داد هم ادعا کنید که ما سرباز ولایت و انقلابی هستیم. در بحث دولت که همه مردم می‌دانند و شما تا کی می‌خواهید ادامه دهید، اسم دولت را هم گذاشته‌اید دولت تدبیر و امید؛ کدام تدبیر؟ کدام امید؟ آیا با رفتن دختران به ورزشگاه مشکل حل شد؟ نفت دست شماست مالیات دست شماست و خزانه دست شماست هر جا هم مشکلی بوجود آمد آن را به  گردن نمی‌گیرید.
وی خطاب به رقیب خود گفت: در این بارگاه مقدس می گویم همانهایی که امروز در تصاویر در کنارت هستند آنها نیز قلبا و پیامی و حضوری به ما پیوسته‌اند و این را بدان اتاق فکر و حلقه اول شما نیز با ما هستند، به زودی متوجه خواهید شد و در آینده با کد با شما سخن می گویم.
حسینی تصریح کرد: هنوز مردم ما حتی هواداران شما ماجرای خط تیره را نمی‌دانند پس بهتر است صادقانه با آنها سخن بگویی و از ماجرای تأیید صلاحیت خود به صورت شفاف مردم را در جریان بگذارید.

تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در جمع مردم منصور آباد باشت گفت: وجود و شرکت شما جوانان عزیزان در این گونه جلسات بارقه امید را در دل جاری می‌کند.
 تاجگردون تصریح کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات برای ما خیلی مهم است زیرا یکی از مولفه‌های ارتقای ملی است که انسجام و وحدت را ایجاد و افزایش خواهد داد.
 وی بیان کرد: در طوایف مختلف که دیدار دارم مشخص است مردم انتخاب گذشته رو دارند، ما هم محکم هستیم و ایستادگی خواهیم کرد و کارهای نصفه‌ای را که برای شما آغاز شده به ثمر خواهم رساند.
 تاجگردون با تاکید بر فراهم کردن شور و نشاط انتخاباتی گفت: تحقق این مهم لازمه حضور حداکثری مردم در انتخابات است. 
وی ادامه داد: احساس مسئولیت رأی دهندگان حتی یک پیرزن برای ما مهم است زیرا امر انتخابات باید بصورت تصمیم جمعی باشد. 
تاجگردون با نکوهش اقدامات غیر اخلاقی انتخاباتی افزود: اگر کار برای رضای خدا باشد و به معاد و روز رستاخیز اعتقاد داشته باشیم شاهد اقدامات غیر اخلاقی نخواهیم بود.
 نماینده مردم شهرستان گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طرفداران کاندیدا نیز برای تبلیغ و رأی آوری کاندیدای مورد علاقه خود از افتراء، توهین و هتک حیثیت کاندیداهای دیگر و طرفداران آنها پرهیز کنند. 
وی خطاب به حامیان خویش گفت: تا ۲ اسفند زمان زیادی باقی نمانده، برخی مردم نیز آرامش ندارند و از آنجایی که سلامت انتخابات به همراه شور و نشاط انتخاباتی و حضور حداکثری مردم مد نظر است، لذا همه باید برای برگزاری یک انتخابات سالم تلاش کنیم.
 تاجگردون در خاتمه رعایت اخلاق و قانون را توسط همه هواداران خویش و دیگر کاندیدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و هوادارانشان مورد تاکید قرار داد.





تصاویر مربوط به دیدار جمعی از مردم «طایفه کیسفی -قائدیوسفی» با تاجگردون


تصاویر جمعی از مردم  روستای شادگان با تاجگردون



نماینده مردم گچساران و باشت با حضور در روستای بیدزرد با مردم این روستا دیدار کرد.



نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اقای حسینی یک نفر مثال بزنید که از خط شما نبوده استخدام نموده ای الان دم از عدالت می زنی حتی سرایه دار ها را عوض کردی انهای که هم رای شما نبودند.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1