کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست جمعی از مردم (سرکوهکی) مقیم شهر مادوان مطرح شد

زارعی: بهار شهرستان‌های بویراحمد و دنا فرا می‌رسد

11 بهمن 1398 ساعت 3:20

نشست جمعی از مردم (سرکوهکی) مقیم شهر مادوان با غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا برگزار شد.


نشست جمعی از مردم (سرکوهکی) مقیم شهر مادوان با غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا برگزار شد.
به گزارش کبنا، (شامگاه پنجشنبه 10 بهمن ماه 98) نشست جمعی از مردم (سرکوهکی) مقیم شهر مادوان با غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا برگزار شد.
در این نشست غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، اظهار کرد: 8 سال گذشته در خور مرکز استان  و روستاهای اطراف شهر یاسوج نبود و محرومیت های فراوانی داشتیم. برای اینکه بتوانستیم این محرومیت ها را رفته رفته از بین ببریم، باید زمان زیادی را صرف می کردیم. 
زارعی به احداث راه ارتباطی امامزاده ولی حسین (ع) و روستای کمک گریزی زد و گفت: اعتبارات را برای این پروژه از وزارت راه دریافت کردیم تا با احداث این جاده بخشی از مشکلات را از دوش مردم برداریم.
وی به تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: شرایط تحریم‌ها تا حدودی ادامه پروژه ها را سخت کرد.
زارعی افزود: ما تلاش زیاد کردیم، کاستی‌هایی هنوز هست، اما با کسب 8 سال تجربه و فراهم کردن زیرساخت‌های توسعه و آبادانی، به یاری خداوند زمستان می‌رود و بهار شهرستان‌های بویراحمد و دنا می‌آید. برداشتن برچسب محرومیت از بعضی حوزه‌های این شهرستان کار کمی نبود که در این 8 سال انجام گرفت. ان شاء الله با درایت مردم این مسیر را ادامه می‌دهیم.
وی به بداخلاقی‌هایی که در فضای سیاسی بویراحمد انجام می‌گیرد، اشاره کرد و گفت: امیدواریم همه در کنار هم، برادر و با وحدت همیشگی به رقابت بپردازیم و از دست از این تخریب‌ها برداریم.


کد مطلب: 417186

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417186/2/زارعی-بهار-شهرستان-های-بویراحمد-دنا-فرا-می-رسد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1