کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روشنفکر در جمعی از مردم منطقه «سرکوهکی» مطرح کرد

سوء مدیریت‌ها برای استان دردسر درست کرده است

7 بهمن 1398 ساعت 17:16

نشست هم فکری جمعی از مردم منطقه «سرکوهکی» با حضور مهدی روشنفکر در محل جمعه بازار یاسوج برگزار شد.


نشست هم فکری جمعی از مردم منطقه «سرکوهکی» با حضور مهدی روشنفکر در محل جمعه بازار یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز (دوشنبه 7 بهمن ماه 98) نشست همفکری جمعی از مردم منطقه «سرکوهی» در محل جمعه بازار یاسوج برگزار شد.
در این نشست برخی از حاضرین نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را پیرامون مسائل مختلف شهرستان‌های بویراحمد و دنا بیان کردند.
در ادامه مهدی روشنفکر استاد دانشگاه به سخنرانی پرداخت و با تسلیت ایام فاطمیه (س) و گرامی داشت یاد و خاطره سردار سلیمانی کرد  و اظهار داشت: جوانان این دیار باید میراث خوار و میراث دار و انتقال دهنده فرهنگ‌های نیک گذشتگان خود باشند.
وی افزود: تعهد و انضباط همیشه سر لوحه زندگی مردم منطقه «سرکوهی» بوده است.
مهدی روشنفکر در ادامه و اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم سالاری دینی برنامه‌ای تدوین کردند که مردم هر 4 سال یک بار سرنوشت خود را رقم بزنند.
وی در ادامه به اهداف حضورش در صحنه انتخابات گریزی زد و گفت: با توجه به استحقاق و شأن مردم اینگونه برآورد کردیم که وضعیت فعلی شهرستان‌های بویراحمد و دنا در شأن این مردم نیست.
روشنفکر گفت: نوع مدیریت‌ها در این استان باعث شده که آنگونه شاهد توسعه همه جانبه در استان نبودیم.
وی به وضعیت خودکشی، طلاق، اعتیاد و سایر آسیب‌های اجتماعی استان گریزی زد و گفت: موضوعی که باعث شده ما وارد عرصه انتخابات شویم، همین وضعیتی است که در این مقوله‌ها می‌بینیم. و این به مسائل و موارد مدیریتی بر می‌گردد. البته بر من فرض است که از مدیران خدوم تشکر کنم. خطاب من به مدیرانی است که نتوانسته‌اند در توسعه و عمران و آبادانی و اشتغال این جوانان گام بر دارند.
وی افزود: این مدیران ناکارآمد نتوانسته از ظرفیت و توان مدیریتی جوانان استفاده کنند و گوش شنوایی هم در بکارگیری از جوانان ندارند.
این استاد دانشگاه بیان کرد: در صدی از مشکلات به تحریم‌ها بر می‌گردد، اما درصدی دیگری از مشکلات به مدیریت‌های فامیلی، قومی و سوء مدیریت‌ها بر می‌گردد که برای استان دردسر درست کرده‌اند.
وی با بیان اینکه صدای تغییر شنیده می‌شود، افزود: از همه خواهش دارم در مسیر انتخابات اخلاق، قانون و صحه صدر را مدنظر بگیرید.
روشنفکر با بیان اینکه برای من مردم سیلارستان تا چنارستان، چال شاهین تا دارشاهی فرقی ندارد، افزود: برخی گرفتار تبعیض و بی عدالتی بودند که در نظر ما همه باهم برابر هستند. علیا و سفلی، گرمسیری و سردسیری محکوم است. بلکه شایسته سالاری ملاک است. و امانت را باید به اهلش بسپاریم.
وی همچنین به معیارهای انقلابی گری اشاره کرد و گفت: مبنای انقلابی گری را امام و رهبری مشخص کردند و نباید جلوتر از رهبر معظم انقلاب حرکت کرد. انقلابی گری آنچیزی که برخی تعریف می کنند و به آن دامن می زنند، نیست.
 روشنفکر در پایان از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاون سیاسی استاندار که برای انتخابات سالم تلاش می‌کنند، قدردانی کرد.


کد مطلب: 417076

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417076/2/سوء-مدیریت-ها-استان-دردسر-درست-کرده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1