کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد؛

بزرگداشت شهیدان سلیمانی و ابومهندس در بلهزار یاسوج / تصاویر

28 دی 1398 ساعت 14:55

بزرگداشت «شهیدان سپهبد سردار سلیمانی» و «ابومهندس» در مسجد النبی منطقه بلهزار یاسوج با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.


بزرگداشت «شهیدان سپهبد سردار سلیمانی» و «ابومهندس» در مسجد النبی منطقه بلهزار یاسوج با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، شامگاه روز جمعه (27 دی ماه 98) بزرگداشت شهیدان سپهبد سردار سلیمانی و ابومهندس در مسجد النبی منطقه بلهزار یاسوج با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
در این نشست سرهنگ حکمتیان اصل فرمانده تیپ 48 فتح به تشریح جایگاه ایران اسلامی در منطقه اشاره کرد و گفت: با طلوع نظام اسلامی افول غربگرایی رقم خورد. و همین مسئله باعث شد تا دشمنان این مرز و بوم در جبهه‌های مختلف از جمله جبهه اقتصادی، فرهنگی و جنگ نرم عملیات‌هایی را بر علیه مردم ما طراحی کنند.
وی با بیان اینکه خیالتان راحت که دشمن به لحاظ نظامی با ما وارد جنگ نمی‌شود، چرا که می‌داند چه بلایی بر سر او خواهد آمد، افزود: الان باید در سنگر و پشت خاکریزها ی دیگری با دشمن وارد جنگ شویم. دشمنان ما به واسطه همین فضای مجازی، ماهواره و ... به جنگ با مردم ایران اسلامی آماده است.
حکمتیان تاکید کرد: مردم عزیز باید بدانند که برجام و برجام ها بهانه است، امریکا می‌خواهد که ایران مستعمره او باشد و تا این کار را هم نکند دست بردار نیست و با ما دشمنی خواهد کرد. هر چند در این 40 سال دشمنان این مرز بوم نتوانسته‌اند، غلطی بکنند و باز هم نمی‌توانند.
وی گفت: دشمنان ملت ما از دست سردار سلیمانی خون دل می‌خوردند و شهادت او توسط دولت شریر امریکا به فرموده رهبر انقلاب بزدلانه و دزدانه بود.
حکمتیان از برگزار کنندگان این برنامه قدردانی کرد.
به گزارش کبنا، همچنین در حاشیه این مراسم محمد بهرامی در گفت‌وگو با کبنا گفت: همه ما باید برای اعتلا و پیشرفت کشورمان تلاش کنیم و در مسیری حرکت کنیم که مردم ما در رفاه و آسایش باشند. سردار سلیمانی برای همین مردم جانفشانی و ایثارگری کرد.


کد مطلب: 416720

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/416720/2/بزرگداشت-شهیدان-سلیمانی-ابومهندس-بلهزار-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1