کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آنچه در سفر مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد به دیشموک گذشت؟

دیشموک در اختصاص اعتبارات محروم و مظلوم است ( تصاویر )

22 دی 1398 ساعت 1:40

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور بررسی وضعیت موجود، شناسایی و ارزیابی به دیشموک عزیمت کرده و ان شاء الله تدابیر لازم جهت رفع مشکلات منطقه، اندیشیده و اقدام خواهد شد.


(شنبه 21 دیماه) محسن مرادی مدیرکل بهزیستی استان، میرمحمدی مدیرکل امور اجتماعی استانداری، سید باقر حسینی معاون توسعه و پیشگیری بهزیستی استان، علیرضا اتابک فرماندار کهگیلویه و جهانگیر افشانده رئیس بهزیستی کهگیلویه از مجتمع بهزیستی دیشموک بازدید و با امام جمعه دیدار کردند.
در ابتدای این سفر، مدیرکل بهزیستی و هئیت همراه با امام جمعه دیشموک دیدار و به بحث و تبادل نظر پرداختند.
مرادی و میرمحمدی در ادامه به اداره آموزش و پرورش رفته و نشستی را برگزار و در مورد مسائل مورد نظر در حوزه ی آسیبب های اجتماعی به صحبت و رایزنی پرداخته شد.
مدیرکل بهزیستی و مدیرکل امور اجتماعی بهزیستی همچنین در محل مجتمع بهزیستی دیشموک حاضر وضمن بازدید از بهزیستی دیشموک،  گزارشی از وضعیت بهزیستی و پایگاههای تحت نظارت بهزیستی، دریافت کردند.
جهت رفع مشکلات دیشموک تدابیر لازم اندیشده می شود
دکتر محسن مرادی مدیرکل بهزیستی در حاشیه این سفر در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: به منظور بررسی وضعیت موجود، شناسایی و ارزیابی به دیشموک عزیمت کرده و ان شاء الله تدابیر لازم جهت رفع مشکلات منطقه، اندیشیده و اقدام خواهد شد.
برای دیشموک در حوزه اجتماعی اعتبارات ویژه تخصیص می‌شود
حجت الاسلام میرمحمدی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست به تلاش حوزه امور اجتماعی استانداری در جهت رفع مشکلات اسیب های اجتماعی دیشموک خبر داد و افزود: حوزه اموراجتماعی استانداری در تلاش است و در حال برنامه ریزی می باشد تا در این راستا کارگاه هایی برگزار و بدصورت مدون با برنامه مدیریت کرده تا نتیجه ی مثبتی حاصل شود.
میرمحمدی افزود: در حوزه اختصاص اعتبارات جهت کار در حوزه فعالیت های اجتماعی هم بصورت ویژه به گروههای متخصص و با برنامه کمک و نگاه ویژه می شود.
همه دستگاهها با بهزیستی به عنوان متولی اصلی کار در حوزه آسیب‌های اجتماعی هماهنگ باشند
حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک ضمن تقدیر از مسئولان بهزیستی در جهت راه اندازی مراکز مقابله با آسیب های اجتماعی گفت: گروههایی که در دیشموک حاضر و برای بحث آسیب های اجتماعی فعالیت می کنند باید با مدیریت و هماهنگی بهزیستی باشد که عدم هماهنگی با عث بروز آسیب های بیشتری نشود.
حجت الاسلام راوند گفت: باید بهزیستی متولی بحث آسیب های اجتماعی، مسائل را رصد و مدیریت کند.
درتلاش هستیم مشکلات منطقه دیشموک برطرف شود
سید باقر حسینی معاون توسعه و پیشگیری بهزیستی استان هم به برخی اقدامات بهزیستی استان اشاره و ابراز امیدواری کرد: با جدیت و مصرانه پیگیر هستیم که مشکلات منطقه دیشموک برطرف و وضع بهبود یابد.
خدمات پایگاه خدمات اجتماعی دیشموک قابل تحسین است
جهانگیر افشانده رئیس بهزیستی کهگیلویه در این سفر و در حاشیه نشست در مجتمع بهزیستی دیشموک با اشاره به خدمات خوب مراکز راه اندازی شده توسط بهزیستی در دیشموک، گفت: مسئولان بویژه مسئولان بهزیستی استان جهت حمایت از مراکز راه اندازی شده بخصوص پایگاه خدمات اجتماعی حمایت های لازم را انجام و اعتبارات ویژه را در نظر بگیرند.
افشانده با اشاره به گزارش عملکرد پایگاه خدمات اجتماعی دیشموک در مدت 5 ماه اخیر که افتتاح شد، گفت: کاهش آسیب های اجتماعی در دیشموک نیازمند توجه و اقدام و مسئولان و اختصاص اعتبارات لازم به پایگاههای راه اندازی شده، است.
رئیس بهزیستی کهگیلویه، خدمات ارائه شده توسط کارشناسان پایگاه خدمات اجتماعی دیشموک را قابل تحسین و مثمرثمر در جهت کاهش آسیب های اجتماعی عنوان و از مدیرکل بهزیستی خواستار رفع مشکلات این پایگاه، شده است.
دیشموک در حوزه تخصیص اعتبارات مظلوم و محروم است/لزوم ایجاد شغل
 سلمان بینا عضو و سخنگوی شورای شهر و فعال فرهنگی دیشموک در حاشیه‌ی این بازدید با بیان اینکه، بهزیستی خدمات خوبی در مدت اخیر انجام داد و نتایج مثبت خوبی داشته است، افزود: دیشموک باید در حوزه ی  زیرساختهای عمرانی مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.
بینا با اشاره به فقر و بیکاری در منطقه دیشموک، تصریح کرد: دستگاههای متولی استان و شهرستان برای ایجاد شغل از طریق آموزش های متناسب منطقه اقدام و پرداخت تسهیلات کم بهره را در دستور کار قرار دهند تازمینه جهت رفع بیکاری و ایجاد اشتغال فراهم شود.
سلمان بینا سخنگوی شورای شهر دیشموک از مظلومیت منطقه دیشموک در حوزه تخصیص اعتبارات ابراز نگرانی کرد و گفت: دست مسئولان بخش و حتی بعضا شهرستانی و فرماندار خالی است و این امر می طلبد مسئولان استان و کشوری به دیشموک لینک  شده و اعتبارات لازم و مورد نیاز را به دیشموک اختصاص دهند تا دیشموک از برخی مشکلات نجات پیدا کند.
بهزیستی از مراکز راه اندازی شده حمایت کند
فریدون امیری نژاد مسئول بهزیستی دیشموک در این نشست با اشاره به خدمات پایگاه خدمات اجتماعی دیشموک و عملکرد خوب 5 ماهه با دست خالی در دیشموک، گفت: بهزیستی با تلاش مسئولان، پایگاه خدمات اجتماعی و چند مرکز مقابله با آسیب های اجتماعی را راه اندازی کرده که نیاز است از لحاظ اختصاص اعتبار مورد توجه ویژه قرار بگیرند.
امیری نژاد افزود: در 5 ماه اخیر با توجه به فعالیت مراکز تحت نظارت بهزیستی و فعالیت مستمر پایگاه خدمات اجتماعی دیشموک آسیب های اجتماعی در حوزه ی خودکشی و خودسوزی کاهش یافته است.
مسئول بهزیستی دیشموک به خدمات سه مرکز دیگر تحت نظارت بهزیستی از جمله مرکز مشاوره و روان شناختی و مرکز سلامت روان و مرکز اجتماعی اشاره و تصریح کرد: در راستای حل مشکلات حوزه اسیب های اجتماعی اختصاص اعتبارات ویژه دیشموک را خواستاریم که امید است هر نوع طرح و کارگاهی با هماهنگی بهزیستی و مراکز تحت نظارت بهزیستی برگزار شود.
امیری نژاد بیان کرد: اعتبارات به پایگاهای دیشموک اعطاء شود چرا که کارشناسان دیشموک تسلط بهتری بر سطح بخش دارند.
تلاش کارشناسان پایگاه خدمات اجتماعی دیشموک باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی شد
رضا ایزدی رئیس کمیته امداد دیشموک هم اظهار کرد: از زمان راه اندازی مراکز تحت نظارت بهزیستی آسیب های اجتماعی کاهش یافته است.
وی، به خدمات و تلاش و پایگاه خدمات اجتماعی دیشموک اشاره کرد و گفت: کارشناسان پایگاه در جهت شناسایی سنگ تمام می گذارند و با ما هم ذر رفع مشکلات مددجویان تعامل دارند.


کد مطلب: 416486

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/416486/2/دیشموک-اختصاص-اعتبارات-محروم-مظلوم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1