کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در مراسم گرامی داشت یاد و خاطره سردار سلیمانی مطرح شد

 تاجگردون: ساده زیستی، غیرت و ولایتمداری راز محبوبیت سردار سلیمانی بود

21 دی 1398 ساعت 2:31

روز جمعه (20 دی ماه 98) آیین گرامی داشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و غلامرضا تاجگردون در در حسینه امام جعفر صادق (ع) گچساران برگزار شد.


روز جمعه (20 دی ماه 98) آیین گرامی داشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و غلامرضا تاجگردون در در حسینه امام جعفر صادق (ع) گچساران برگزار شد.
سردار رضا طلایی نیک معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم، گفت: به همت و ایثارگری جهادگرانی چون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش بودجه نظامی ایران اسلامی کمتر از سرانه متوسط جهانی است.
 طلایی نیک با بیان اینکه سالیانه هزار و ۷۰۰ میلیارد دلار برای امنیت مردم سراسر جهان هزینه می‌شود اظهار داشت: کشورمان دارای یکی از کمترین سرانه بودجه نظامی در جهان است. 
وی اظهار داشت: در حالیکه میانگین سرانه بودجه نظامی هر نفر در جهان ۲۵۰ دلار است در ایران اسلامی سرانه بودجه نظامی هر شهروند ۱۲۰ دلار است.
 طلایی نیک ابراز داشت: سرانه بودجه نظامی و امنیتی هر شهروند آمریکایی سالیانه ۲ هزار دلار و در کشور عربستان ۴۵۰ دلار است.
 وی گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی میراث ماندگار انقلاب اسلامی ایران است که خدمات ارزنده‌ای به مردم ایران اسلامی ارائه کرده است.
 طلایی نیک افزود: پرورش هزاران رزمنده در داخل و خارج از کشور و نهادینه کردن فرهنگ مقاومت از یادگارهای ارزشمند این شخصیت ارزنده کشورمان است که در سایه فنون دفاعی، شجاعت و غیرت تحقق یافت.
 وی بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی نه تنها در دوران زندگی پر برکت خود بلکه پس از شهادتش برکات مثال زدنی برای ایران اسلامی داشته است.
  معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دفاع تاکید کرد: انسجام ملی در سخت‌ترین شرایط اقتصادی، قدرت بازدارندگی ایران در منطقه، وحشت صهیونیسم جنایتکار از اقتدار ایران اسلامی و فراهم شدن زمینه فرار اشغالگران از ثمرات خون حاج قاسم سلیمانی که در کوتاه مدت و بلند مدت محقق می‌شود.
 طلایی نیک به حمله موشکی ایران اسلامی به پادگان‌های نظامی آمریکا در عراق اشاره کرد و تاکید کرد: نقش انسجام مسئولان از مقام معظم رهبری گرفته تا دولت و مجلس در تحقق این مهم اثرگذار بوده است. 
وی بیان کرد: ترور یک نظامی عالی رتبه به این شکل از نظر حقوق بین الملل قابل پیگیری است.
 وی رخدادهای تلخ این روزها در کشورمان را یادآور شد افزود: شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، کشته شدن تعدادی از هموطنان در آیین تشییع این شهید گرانقدر در کرمان، سقوط هواپیمای مسافربری کشور اوکراین و قربانی شدن تعدادی از هموطنان و شهروندان اوکراینی باعث تجربه روزهای بسیار سختی برای مردم کشورمان شد.
 رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین چهل سال خدمت خالصانه در عرصه امنیت را از ویژگی‌های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت: برپایی آیین‌های وداع با شکوه میلیونی در کشورهای عراق و ایران در روزهای اخیر نشان داد مردم قدر خدمتگزاران راستین خود را می‌دانند.
 غلامرضا تاجگردون افزود: این شهید گرانقدر در بیش از چهار دهه اخیر همواره در سختی‌هایی چون سیل و زلزله و تلاش برای امنیت در صف نخست بود.
 وی تاکید کرد: ساده زیستی، شجاعت، غیرت، مهربانی و ولایتمداری از خصوصیات اخلاقی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود که باعث محبوبیتش در دل همه ایرانیان شد.
 تاجگردون ابراز داشت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی یکی از چهره‌های ماندگار دوران معاصر است که بر خلاف آنچه دشمنان تصور کرده بودند ترور ناجوانمردانه او نامش را جاودانه‌تر کرد. 


کد مطلب: 416448

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/416448/2/تاجگردون-ساده-زیستی-غیرت-ولایتمداری-راز-محبوبیت-سردار-سلیمانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1