تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۳
کد مطلب : ۴۱۶۱۱۲
در نشست هم اندیشی با جمعی از فرهنگیان، نخبگان فرهنگی و اجتماعی در یاسوج مطرح شد

موحد: برای من آرامش مردم و شهرم از پیروزی مقدم‌تر است / منتقدان جز خیلی ممنون چیزی نمی‌شنوند / باید با حضورمان دل رهبری را شاد کنیم

۲
کبنا ؛نشست هم اندیشی جمعی از فرهنگیان، دانشگاهیان، نخبگان اداری و بخش خصوصی و اقشار مختلف مردم با حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، شامگاه سه شنبه ( 10 دی ماه 98) نشست هم اندیشی جمعی از فرهنگیان، دانشگاهیان، نخبگان اداری و بخش خصوصی و اقشار مختلف مردم با حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ در مسجد حضرت زهرا (س) واقع در امامت 19 یاسوج برگزار شد.
حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ در این نشست، اظهار کرد: آرامش مردم برای بنده از هر نتیجه‌ای مقدم‌تر و برتر است و باید به آن توجه کرد.
سیدمحمد موحد بیان کرد: با چه بیانی و زبانی می‌توان از این حضور و جمعیت و مردم تشکر کرد. اینکه در اینجا بایستم و بگویم ممنون، جریان حل می‌شود! جمعیتی که در محضرشان هستیم که به نظر می‌آید جمع کردن این جمعیت یک هنر است و آن هنر جز عشق و علاقه و آرمان‌هایی که در این مردم نهفته است نیست، مردم اینجا به اعتبار انقلاب آمده‌اند، به اعتبار نظام جمهوری اسلامی آمده‌اند.
مدحد افزود: ای مسئولین، ای عزیزان، این مردم همان مردمی هستند که دشمن تمام هنرش را به خرج خواهد داد تا پای صندوق‌ها نیایند. اما این‌ها آمده‌اند تا یک حرکتی را آغاز کنند و رقم بزنند که دشمن مات و مبهوت از این مردم شوند. مردم لایق ستایش‌اند و مردمی هستند که امام از انها اینگونه یاد کرد که از عهد رسول الله بهتر هستند.
وی در ادامه بیان کرد: با طوائف، قبایل مختلف، جمعیت‌های مختلف، اداری، فرهنگی، دانشگاهی، بازاری و همه، هر گوشه‌ای را نگاه می‌کنی از همه ایلاتی که در استان هستند مملوء است، از ایل دشمن زیاری، ایل بهمئی، ایل بویراحمد، سادات، و تیره‌های مختلف، که همه به پای صندوق‌های رأی آمدند. خانواده‌های معظم شهدا، مجموعه ایثارگران، روحانیت معظم و ارزشمند، اساتید دانشگاه، جوانان برومند، که انرژی جامعه و ما به آنها است، به ما و انقلاب و امام ما انرژی می‌دهند. این جمعیت آمده‌اند به دشمن بگویند کور خوانده‌اید.
موحد تصریح کرد: ما همچنان مقاوم پشت سر رهبرمان و به تبعیت از ولی فقیه، در تمامی صحنه‌های نظام حضور پیدا می‌کنیم، بانوان گران سنگ و همه این  مردمی که به این جمع رونق داده‌اند. من باید با هر زبانی و فریادی اقرار کنم توانایی به تسخیر کشیدن این حضور را ندارم، و باید گفت فتبارک الله احسن الخالقین، و احسنت به این مردمی گفت که اینگونه پای انقلابشان ایستاده‌اند.
موحد تشریح کرد: بنده محمد موحد همان کسی هستم که سال 71 در کسوت نمایندگی به عنوان نوکر شما لباس نوکری را پوشیدم و در تمامی میدان خدمت به شما عزیزان سر از پا نشناختم. همان موحدی هستم که قبل از انقلاب در مبارزه با طاغوت ایفای نقش کردم. همان موحدی که در دوران مسئولیتم در دستگاه قضایی سعی کردم به عنوان خدمتگذاری برای نظام و مردمم باشم.
وی خاطرنشان کرد: امروز هم با همان توان و به دعای شما و همکاری و همیاری شما پا به این عرصه گذاشتم با این دیدگاه که موحد مرزی جز مرز ولایت و انقلاب نمی‌شناسد. در راستای این دیدگاه چپ و راست، میانه و وسط، بویراحمد و غیره همه برای او برادر و سرور هستند. با این دیدگاه ورود کرده بودم و با این دیدگاه ورود کردم.
موحد افزود: فضای مجازی یک فضای خاص است، هر روز یک نکته‌ای مطرح می‌شود. هم به آنهایی که در فضای مجازی فعال هستند و توان دارند عرض می‌کنم و هم همه عزیزان. هر کس با هر قلمی و بیانی و هر شکلی موحد را تخریب و تمسخر کند هیچ چیزی جز دست شما درد نکنه و خیلی ممنون نمی‌شنود. چون اینها به دنبال آلوده کردن فضای آرامش مردم هستند و ما آرامش مردم از هر نتیجه‌ای برایمان مهم‌تر است.
موحد تصریح کرد: اشکالی ندارد، بگذارید نقد کنند. مرحوم شهید بهشتی در یکی از شهرها آمدند جلسه‌ای تشکیل دادند، انقدر به وی حمله کردند، گفت عزیزانم بگذارید بگویند تا تخلیه شوند. هر چقدر  از این نکات گفته شود و ما آرمان انقلاب، آسایش و آرامش مردم و این دیدگاه و اندیشه عکس العمل نشان دهیم ورود به این حوزه بیشتر می‌شود. استکبار مردم بیشتر می‌شود. هیچ کس از تخریب دیگری نتیجه نمی‌گیرد. من به صراحت عرض می‌کنم همه کسانی که نظام تأیید کرده و اجازه داده ورود کنند تاج سر ما هستند، دستشان را می‌بوسیم، انتخابات را گرم می‌کنند، زمینه حضور مردم را فراهم می‌کنند. چرا نگران باشیم؟ قرار است همین مردم انتخاب کنند، اگر کسی از پشتوانه مردم برخوردار باشد نباید از تخریب نگران باشد. مردم ما آنقدر بصیر و فهمیده  هستند و مسائل را رصد می‌کنند.
موحد ابراز کرد: آنچه ما می‌بینیم محبت است، محبت این مردم که روزافزون است، که در سایه آرامش می‌تواند پیش برود و نتیجه بخش شود. همین جمعیت اگر هر کس با هم حرکت کنند چه جمعیتی ایجاد خواهد شد؟ جمعیت را قریب به اتفاق می‌شناسیم و برای ما محرز است، و لذا مهم این است که عزیزان با همین درایت و تدبیر حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی داشته باشند برای اینکه در دهن دشمن بزنیم و رهبری را دلخوش کنیم و آن نتیجه مطلوبی که به دنبالش هستیم تحقق یابد.
وی در انتها گفت: اگر مقرر شد که بار سنگین مسئولیت به عهده بنده شود، قول می‌دهم کما فی السابق در اختیار مردم، بدون توجه به گرایش و رنگ پوست و منصب و جایگاه و مسائل قومی و قبیله‌ای فرزندی از کهگیلویه بزرگ، متعلق به مردم کهگیلویه بزرگ، با همه جایگاهی که داشتند و دارند ایفای نقش کنیم. امیدوارم خدای بزرگ به همه شما توفیق بدهد.











































-------------------------------------
گزارش و عکس: نوروز کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد حسین
Iran, Islamic Republic of
آخ سی آغا
ایشالا عزت را به کهگیلویه بزرگ برمیگردانی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا برعکس . مایه بدبختی کهگیلویه و عامل پسرفت کهگیلویه است.
Iran, Islamic Republic of
حتمآ تو مایه پیشرفتی
ایل بزرگ طیبی
Iran, Islamic Republic of
من به بودن دکتر نریمان خوشبینم
پیروز انتخابات خواهیم بود.
حقا که پست استانداری هم برای ایشان کم است.
ایل سترگ تامرادی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سناتور شجاع و مقتدر
ایل سترگ تامرادی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سناتور شجاع و مقتدر
بویراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
مرد بزرگ زنده باشی.درود
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
تصاویر خیلی خیلی جالبه.بعضی از آقایان که داعیه اصلاح طلب بودن دارن چه توجیهی برای فردای خود دارند.. ...اما حنای شما رنگی ندارد
Iran, Islamic Republic of
مگه بهت جواب بدن؟!!!!!
مهران
Iran, Islamic Republic of
زیاد شلوغ نیست همشون نیر وهای قدیمی هست و چیز خاصی نیست
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
حاجی آقای موحد...آزموده را آزمودن خطاست.شانزده سال چه کردی.
شوتاور
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا با داشتن مشاورانی زبده همچون دکتر سیاوش نریمان قطعا برنده انتخابات اسفندماه خواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
هی نمارک
Iran, Islamic Republic of
وخوت
Iran, Islamic Republic of
موحد دهدشت رو زیر خط فقر برد خواست یاسوجو هم بی نصیب نذاره بعضیا باهاشون نحسی میاد چقد برا این اقا جون کندیم و جز بدبختی هیچی نصیبمون نشد حالا که از اون شهر فرار کردیم هم دست از سرمون برنمیداره .آخ و بخت دهدشت
لنده
Iran, Islamic Republic of
درود بر تو و دکتر نریمان و سناتور استانمون...به امید خدا پیروزیم
بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
بعضی از آقایان خیلی عجله کردند تایید صلاحیت ها هنوز نیامده.اگر رد صلاحیت شد دوباره با کی عکس می‌گیرید.جولکی جدید در راه است شک نکن
جانقلی
Iran, Islamic Republic of
در کهگیلویه نه سواد دانشگاهی لازمه
ن سواد سیاسی ن نفوذحزبی ن پاکدستی و مردمی بودن لازمه ن کاریزمای شخصیت لازمه نه سواد ادبی و فرهنگی و هنری.
در کهگیلویه هرکه از این دو رقیب بتواند.
اون برنده انتخاباته.
والسلام
قلیچخانی
Iran, Islamic Republic of
مدارک تحصیلی نمایندگان ادوار کهگیلویه به ترتیب.
لیسانس زیست شناسی
پنجم دبستان
سوم راهنمایی
سوم راهنمایی
پنجم دبستان.
........
نماینده اینده
یا سیکل خواهد داشت یا پنجم قدیم‌
عجب رسمیه رسم زمونه
Iran, Islamic Republic of
در تصاویر یکی از داعیه داران اصلاح طلبی که دور قبل به عارف هفدهم کهگیلویه معروف بود دیده میشه.
اصلاح طلب؟
بهمیی
Czech Republic
اصلاحات در کهگیلویه مرده و شده بازیچه دست چند نفر طماع...بهترین کار رو کردن که بازیچه دست اون افراد نشدن
ایل نویی حامی سناتور
Iran, Islamic Republic of
کدوم اصلاحات تورو خدا...اصلاحاتی که طرف مهره چینی کنه فقط برا پیروز نشدن موحد و نه سر سوزنی بخاطر اصلاحات به چه دردی میخوره..هرکی با اصلاحات در کهگیلویه بمونه به اصلاح طلبی خیانت کرده
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
سلام انتخابات تمام شده است وموحدبرای همه تفکرات احترام قایل.است ومااکثر اصلاح طلبان به ایشان رای می دهیم تبریک سناتور
چرامی
Iran, Islamic Republic of
به حول وقوه الهی سناتور پیروز است
ایل دشمن زیاری
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج آقا
مردم
Iran, Islamic Republic of
موحد یاسوج را فتح کرد و به کاندیداهای یاسوج (بویراحمد بزرگ) آموخت که با مردم چگونه باشید تا مردم به سوی تان آیند و در یاسوج شور و شوق آفرید و این به نفع نظام جمهوری اسلامی بود
پیای بهمئی
Czech Republic
درود بر خورزای شیرم دکتر نریمان که این دوره از اون به اصطلاح بزرگ اصلاحات منطقه بازی نخورد...اصلاحات کهگیلویه شده بازیچه که تنها هدفش علم کردن یه نفر از حوزه ثلاثه تا آرای موحد خراب بشه
حسین از بهمیی
Iran, Islamic Republic of
۱۶سال چکار کرد،همش تعریف از خودش میده،ایشان جز تعریف از خودش چه داره وای بحال مردم کهگیلویه ،مگه کاندید یاسوج هست آقای موحد،این افراد به کاندیدهای بویراحمد هم قول دادند
Iran, Islamic Republic of
موحد نمود واقعی خدمت بی منت، مردمداری تکرار نشدی و مسئولی واقعی در تراز جمهوری اسلامی و رهرور راستین خمینی کبیر ، همه با هم برای رسیدن به آرمانهای والای جمهوری اسلامی که همان خدمت بی منت بوده و هست به جناب موحد رای خواهیم داد.
تاا
Iran, Islamic Republic of
اینها خطری برا روشنفکر
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
موحد16 سال مردم کهگیلویه و بهمئی چرام لنده بدبخت کردی و هیچگونه کار نکردی . شما خیلی پیر هستی .این بار هم شکستت میخوری. فقر بدبختی را به کهگیلویه آوردی و عامل ریشه اصلاحات را درآوردی و نزاشتی یکبار اصلاحات پیروز شود. حالا انتظار رای از اصلاحات داری.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
موحد اصولگرا نیست جز حزب کارگزاران و طرفدار ان آقای هاشمی رفسنجانی است. دوره قبل رد صلاحیت شد.
محمدی
Iran, Islamic Republic of
موحد16سال مردم را بدبخت کردی نمیدانم دیگه دنبال چی هستی برو استراحت کن.
نامدار
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای موحد ضمن سلام و احترام :
ضرب المثلی است با گویش محلی که میگوید :" اگر بومه بیدی بای قافله اول اییومه " چهار دوره یعنی 16 سال آنهم در شرایطی که دوستانی همچون مرحوم هاشمی - مهندس باهنر و لاریجانی ها و امثالهم را داشتید برای کهگیلویه چکار کردید اگر کاری کرده بودید الان وضعیت این نبودبدون شک وضعیت فعلی کهگیلویه بزر گ نتیجه آن 16 سال نمایندگی شماست . عدل هاشمی را مردم کهگیلویه فقط با تونل کوه پات بعنوان سردار سازندگی نمی شناسند عدل هاشمی با احیای فسفات چرام - گاز کشی منطقه چاروسا - پتروشیمی و سیمان دهدشت و لوله کشی آب لیکک و جاده سادات و دهها طرح دیگربعنوان مرد عمل و سردار سازندگی می شناسند . شما اگر میخواهید نماینده کهگیلویه بزرگ شوید مانند عدل بایستی الان در دهدشت و رو در روی مردم دهدشت پاسخگوی آنها باشید نه اینکه در یاسوج آنهم در میان کسانی که در شرایط سخت کهگیلویه را به قصد خوش گذرانی خود وپیشرفت خانواده هایشان به حال خود رها کردند و الان در مرکز استان با هم اندیشی می خواهند برای کهگیلویه تصمیم بگیرند . حضور جنابعالی برای گرم کردن تنور انتخابات کاری بزرگ و ستودنی است اما ....بقول ضرب المثل بالا اگر......
کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
اخ و بخت دهدشت .. اخ و بخت جوونل دهدشتی ک تمام شدن رفت .. تو چکار واسع دهدشت انجام دادی ک دوباره اومدی .. داری از ارامش حرف میزنی ک تایید صلاحیت بشی... مردم ما رو نگاه کنید مردم گچساران رو ببینید .. اگه خدایی هست ک موحد قبول نمیشه
Iran, Islamic Republic of
غیر از طیبی نیبیتی
احمد
Iran, Islamic Republic of
دل رهبری با کار خوشحال میشود نه با جمع کردن
سوق
Iran, Islamic Republic of
تو زمانی ک تحریم نبودیم و مملکت خوب بود تو میتونستی کار کنی و انجام ندادی برا کهگیلویه ، همه چیه ب شهرهای اطرافمون دادی کارخونه سیمان رو دادی ب یاسوج اب کلات و دشمن زیاری رو دادی بهبهان ، اب چرام و چشمه بلقیش و اطرافشو دادی ب گچساران .. ما حصلش شد خشکی برا منطقه ای ک بهترین زمینای کشاورزیو داشت.جاده ای ک میتونست از بن بست خارجمون کنه رو ب امان خدا ول کردی. اگه تو سیدی واقعا این حق مردم این منطقست ک تو بخوای دوباره نمایندشون بشی ؟
نواب
Iran, Islamic Republic of
ای فراریان از مردم و وطن و شهر و دیار شماها که خاک کهگیلویه را برای زندگی کردن خود و فرزندانتان مناسب ندید و شهر های همجوار گریختید حق ندارید درباره اینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ به فکر انتخاب وکیل باشید
سوابق کارگزینی ادارات محل خدمت اکثر شماها نشان می دهد که چطور به هر دری زدید تا از کهگیلویه بزنید بیرون و انها که بازنشست هستید نیز به بهانه های مختلف خاک کهگیلویه بزرگ را برای زندگی کردن قابل ندونستید و رفتید و شماها که خردید های روزانه تان به جیب فخر فروشان به ما وارد می شود و شماها که با رفتار های عامیانه خود زادگاه خود را ویرانه می دانید و قیمت املاک یاسوج و حومه را به فلک رسانده اید حق ندارید به فکر میتینگ سیاسی باشد که خدای ناکرده خروجی ان بخواهد برای کهگیلیوه تصمیم بگیرد
مجاهد
Iran, Islamic Republic of
و مخالفت ما با این سید محترم در این هست که این اقا قبلا نماینده مردم شهر ما نبودند و حالا هم نیامده به فکر بسط همان فکر و ایده گذشته هستند جناب موحد شاید خود ندانید ولی ذهن مردم بیدار و آگاه هستند در ادوار گذشته دفتر شما محا تجمع تجار نه ما مردم فقیر و بی بضاعت کهگیلویه و شما وقتی نداشتی برای ماصرف کنی و این هم نشانه اش
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
چرا رفتید یاسوج ......تنها هدیه شما برای مردم کهگیلویه زحمتی است که موقع مراسمات برای فامیل ایجاد می کنید و همچنین موقعی.کی وقت بستگان دهدشتی را می گیرید لطفا وقتی که پولتان در یاسوج هزینه می شود خریدتان در یاسوج است و به ما فخر فروشی می کنید که در یاسوج همسایه همسابیه را نمی شناسد لطفا فکرتان را و ذوق و سلیقه تان را نیز برای سیاست همان محل هزینه کنید البته اگر شماها را به قول مرحوم میر احمد فقید ....حساب کنند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تا کی این دور باطل فقر و بدبختی کهگیلویه ادامه داره؟؟؟ چرا اقای موحد نمیخوای قبول کنی هیچ کارایی نداری .یکم به کارنامه تاجگردون نگاه می کردی نه تو نه زارع ثبت نام نمی کردین واقعا تو مجلس چه خبره که اینقدر شوق خدمت دارند بعضی ها؟؟ در مورد توسعه باید شاخص ها قضاوت کنند که پرونده هر کس چه نمره ای داره.والله هیچ پرونده قابل دفاعی ندارید بابا برو به زندگیت برس این کار تو و امثال تو نیست اقای موحد.من طرفدار هیچ حزب و گروه یا شخصی نیستم فقط فقط دلم به حال منطقه مظلومم میسوزد که روز به روز بدبخت تر شدند.
دهدشت بزرگ
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها می پرسند موحد شانزده سال نماینده بود برای کهگیلویه چه کرد؟من به آنها می گویم اصلا کهگیلویه را موحد کهگیلویه کرد ودر تمام ایران نام کهگیلویه با نام موحد گره خورده.اما یک سوال دوازده سال نمایندگی آقای بزرگواری و هاشمی چه ثمره ای برای کهگیلویه داشت؟چند بیمارستان ساخته شد؟چند مدرسه ساخته شد؟ کدام راه ها و جاده ها ساخته شد؟ نرخ مهاجرت برای کار و شغل و رفاه و تحصیل و دانشگاه در کدام دوره ها بیش تر بود؟چرا دهدشت خالی از سکنه شد ؟کدام دانشگاه ها در دهدشت احداث شد؟ فساد در شهرستان کهگیلویه در چه حد است؟ اگر به فکر پیشرفت کهگیلویه بزرگ باشیم کسی به غیر از موحد نمی تواند نماینهد کهگیلویه باشد.
لوداب
Iran, Islamic Republic of
حاج نادر منتظریان....مردی سخت کوش،مهربان ومردمی...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ازورود آدمهای که توانیی کارکردن راندارند از ورود به مجلس خوداری کنید کشورما نیاز به یک مجلس انقلابی پویا و با نشاط و جهادی می خواهد نه یک فردی امثال موحد و ..16سال مجلس چه گلی بر سرمردم کهگیلویه ریختی.بزارنیروی جوانتری بیاید.
Iran, Islamic Republic of
همونایی که بهشون پست دادی کنارتن از ظریفی بگیر تا واعظی اداره کار و دیگران. برای جوانان کهگیلویه و چرام چه گلی به سر زدی. نتونستی مث تاجگردون سه چارتازمین فوتبال تهیه کنی؟ آخه ما جوانان به چی تو دلخوش باشیم.
رستم
Iran, Islamic Republic of
ک بره جم کن دلت خوشه تو هم
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج عدل
Iran, Islamic Republic of
اونایی که میگن سناتور یا پول خوبی از این آقا به جیب زدن. میرسالاری یا سیدمحمیدی؟؟؟!! . وای از مردمی که چشم و گوش بسته دارن دل به موحد میدن
Iran, Islamic Republic of
16 سال برای چرام چکار کردی. کاش گول حرفهای لیدرهای تو را نمی خوردم و بهت رای نمیدادم و پشیمانم.آقایان یگانه،علیدادی،ظهرابی،ظریفی،شفیعیان و دیگر فردای قیامت باید جوابگو باشید. و مکرو و مکرالله ان الله خیرالماکرین
Iran, Islamic Republic of
نه موحد نه هیچکس دیگر کاندید اصلح نیستو همه ما بین بد و بدتر بد را انتخاب میکنیم چه برای رییس جمهور چه برای مجلس.تو این چند سال چیزی از نماینده ها دیدید؟ چرا ؟ کاش با دیده باز و بصیرت زندگی میکردیم
همکار فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
. سیت زشته هر دوره ایی با یه خط و جنایه.
حداقل یه خط برا خودت انتخاب کن ایقد این شاخه به اون ساخه نپر بنده خدا.
معلمی خودتو خراب نکن
..
Iran, Islamic Republic of
بله قربان اینجا مردم تاج سرن بعد که خره از پل گذشت ملت خرت به چند کیلو چندی. اگربدوبیارا بهمون ندن. مثل اون که کارمند بانکو بسته بود به فحش کی بود .
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
اگر واقعا به فکر آرامش مردم و منطقه هستید انصراف
دهید.چون با وجود شما و با توجه به سابقه ای که
دهدشت اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
وجدان خوب است وحیف برای خانواده مرحوم رزمجو
سیدعلی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای موحدهیچ طرح وبرنامه ای ندارند ونخواهد داشت.این دوره هم مثل چهاردورقبله. بازم حرف بازم شعار. ولی اینوبدون بازم مث دورقبل شکست خواهدخورد.
سیدعلی
Iran, Islamic Republic of
دست حاج اقا براهمه روشده. مردم دیگه حرفای بدون عمل اورانخواهندخورد. بایدبره استراحت کنه حداقل مردم اسوده باشند.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1