کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

واکنش تند شاعر معروف کهگیلویه و بویراحمد به پست تاجگردون

29 آذر 1398 ساعت 21:06

حسن بهرامی شاعر استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به تاجگردون نوشت: «لطفاً نوشته‌ی من در صفحه‌ی اول کتاب رو به نمایش بذارین تا مردم بدونن که من هیچ کتابی به شما هدیه نداده‌ام و هیچ سنخیتی با شما ندارم.»


غلامرضا تاجگردون نماینده فعلی گچساران و باشت روز گذشته در جمع تعدادی از اهالی گناوه لری گفته بود که؛ «امروز به هر وزیری زنگ بزنم، اگر فردا به گچساران نیاید، پس فردا می‌آید.» در حالی که تاجگردون به این شکل از خودش و جایگاهش تعریف می‌کند. حسن بهرامی شاعر معروف کهگیلویه و بویراحمد با تاجگردون به گونه دیگری سخن می‌گوید و می‌نویسد: «آخه جنس شما از چیست؟ در این شرایط که مردم بی‌چاره‌ی ایران دارن تباه می‌شن، شماها پیِ چه هستین؟ شما با نخبه‌کشی و پرورش آدمک‌ها چه بر سرِ گچساران و باشت آوردین؟»
غلامرضا تاجگردون نماینده فعلی مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در پیج شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «امروز سه هدیه خوب از سه انسان خوب دریافت کردم. حسن بهرامی شاعر زیبا سخن شهرم که اشعارش همیشه تازگی دارد. مصطفی مبارکی خوش سخن و همیشه لبخند بر لب و دکتر بزرگمهر (انبازپور) که عشق و علاقه‌اش را در ترجمه یک تجربه موفق بین المللی بیان کرد. امیدوارم روز به روز جمعشان فزون یابد.»
حسن بهرامی شاعر استان در «کامنتی» به این پست تاجگردون واکنش تشان داد و نوشت: «لطفاً نوشته‌ی من در صفحه‌ی اول کتاب رو به نمایش بذارین تا مردم بدونن که من هیچ کتابی به شما هدیه نداده‌ام و هیچ سنخیتی با شما ندارم.»
تاجگردون در پاسخ به بهرامی گفت: «سلام ارادت. من که نکفتم شما هدیه دادید. اگر چه نوشته بودید ولی دوست عزیزی هدیه داد منم با جان پذیرفتم و به شما تبریک گفتم و میگویم. ادب مرد به زدولت اوست»
 بهرامی دو باره پاسخ تاجگردون را داد و نوشت: «سلام! فعلاً ما ادب داریم و شما دولت. در شگفتم که شما چرا از هر چیزی پیِ بهره‌کشی سیاسی هستین؟ شما چه خدمتی به فرهنگ و هنر کرده‌اید که توی پیج‌تون کتاب معرفی می‌کنین؟ صفحه‌ی اول تقدیمی این کتاب رو بذارین توی پیج‌تون. آگه من اسمی از شما برده بودم، پس معلومه که من سیاست‌مدار هستم و شما هنرمند. اصلاً چه‌طور دل‌تون می‌اد که جایی دعوت بشین و اسم اون‌جا رو زیر پا لِه کنین و بپردازین به حواشی؟ آخه جنس شما از چیست؟ در این شرایط که مردم بی‌چاره‌ی ایران دارن تباه می‌شن، شماها پیِ چه هستین؟ شما با نخبه‌کشی و پرورش آدمک‌ها چه بر سرِ گچساران و باشت آوردین؟ خیابان‌ها و جاده‌ها رو به خاطر منافع شخصی‌تون آباد کردین و استعدادها و توانایی‌ها رو به تباهی کشوندین. جناب # غلام‌رضا_تاج‌گردون شما چه‌طور از گذاشتن تصویر کتاب حسن بهرامی در پیج‌تون از شرم نمی‌میرین؟»


کد مطلب: 415726

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/415726/2/واکنش-تند-شاعر-معروف-کهگیلویه-بویراحمد-پست-تاجگردون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1