تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۲
کد مطلب : ۴۱۳۹۶۴
در سفر قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) به مناطق محروم بویراحمد صورت گرفت

آغاز طرح بازسازی مدارس تنگ سرخ بویراحمد/تصاویر

۰
کبنا ؛سه‌شنبه (23 مهرماه) حجت‌الاسلام افشاری‌پور نماینده ولی‌فقیه در موسسه فجر قرارگاه خاتم‌الانبیاء جنوب کشور، اردشیری رئیس کانون کارگری کشور، عسکری مسئول نظارت و تائید صلاحیت حوزه نمایندگی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص)، سرگرد صفادوست رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فتح استان و چراغ‌سحر فرمانده پایگاه موسسه فجر تنگ سرخ از مدارس ابتدایی روستاهای اسلام‌آباد و الله‌آباد چشمه پهن بخش تنگ سرخ شهرستان بویراحمد بازدید کردند.
حجت‌الاسلام افشاری‌پور، مسئول حوزه نمایندگی موسسه فجر در حاشیه بازدید ضمن برشمردن نقش کلیدی قرارگاه خاتم‌الانبیاء در رفع محرومیت‌زدایی بیان داشت: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر خدمات‌دهی مناطق کمتر توسعه‌یافته علاوه برساخت سد تنگ سرخ در طرح محرومیت‌زدایی روستاهای اطراف قرارگاه خاتم‌الانبیاء مشارکت نمایند.
سرگرد شهرام صفادوست، رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه استان ضمن تسلیت اربعین سید و سالار شهیدان و تبریک به مناسبت به چنگ افتادن «روح اله رزم» سرکرده شبکه ضدانقلابی که به‌صورت شگفت‌انگیزی توسط فرزندان گمنام سپاه دستگیر و به‌صورت غیرقابل‌توصیفی از مرزهای صعب‌العبور به کشور ایران اسلامی منتقل شد، بیان داشت: نهاد مقدس سپاه مولود انقلاب اسلامی است و خدمت به مردم را همواره سرلوحه برنامه‌های اصلی خود می‌داند. سپاه پاسداران در کنار دفاع از کشور، برقراری امنیت مرزها، در محرومیت‌زدایی بنا به فرموده مقام معظم رهبری با جدیت عمل می‌کند‌.
صفادوست بیان داشت: بر اساس ادله موجود قرارگاه محرومیت‌زدایی و قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه در کنار سایر نهادهای سپاه تا کنون بالغ‌بر 480 باب مدرسه و هنرستان در کشور ساخته‌اند.
وی ادامه داد: سپاه در عرصه‌های گوناگونی دارای تخصص بالایی است و پتانسیل فوق‌العاده‌ای دارد که متناسب با نیازمندی‌ها وارد عرصه میدانی می‌شود و همچنین درزمینهٔ تعلیم، تربیت و آموزش نسل‌های مختلف توجه ویژه‌ای داشته و حتی با هماهنگی آموزش‌وپرورش مدارسی تحت نظارت خود راه‌اندازی کرده است که تا کنون استقبال ویژه‌ای از طرف ملت شریف ایران صورت گرفته و الحمدالله رو به افزایش است.
صفادوست در ادامه افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نباید هیچ دانش‌آموزی به دلیل نبود امکانات آموزشی از تحصیل بازبماند، گفت: آموزش‌وپرورش به‌عنوان متولی این مهم هست چراکه گسترده‌ترین دستگاه اجرایی کشور است و توسعه و پیشرفت هر کشوری منوط به نقش موفقیت‌آمیز آموزش‌وپرورش دارد.
بنا بر این گزارش، به پیشنهاد رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فتح و دستور مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در موسسه فجر قرا گاه خاتم‌الانبیاء، «وحید جمالی» مدیر پروژه سد تنگ سرخ مسئولیت تعمیر و بازسازی این مدارس را بر عهده گرفتند و عملیات بازسازی و تعمیر آغاز شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1