کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

افتتاح پروژه برق گچساران به این مدیران چه ربطی دارد؟ / مدیرانی که ساعت‌ها وقت بیت‌المال را تلف می‌کنند؟ / بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد پاسخ دهد؟

13 مهر 1398 ساعت 11:57

آیا سازمان بازرسی استان و مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نباید از این مسئولان پاسخی بخواهند که چرا ساعت‌ها منتظر می‌مانند، تا یک پروژه افتتاح شود؟


رضا اردکانیان وزیر نیرو برای بازدید، افتتاح و کلنگ زنی از پروژه‌های آب و برق به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.
به گزارش کبنا از دوگنبدان، صبح امروز (13 مهر ماه 98) رضا اردکانیان وزیر نیرو به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر او علاوه بر افتتاح و کلنگ زنی 47 پروژه مهم آب و برق در این استان از پروژه‌های این حوزه نیز بازدید کرد.
اردکانیان وزیر نیرو همچنین قصد دارد که یک پروژه برق را شهرستان گچساران به افتتاح برساند. بر اساس اطلاع رسانی دستگاه‌های مربوطه خط پس 230/33 کیلووات برق ساران گچساران قرار بود که امروز صبح در محل این پروژه به بهره برداری برسد. این در حالی است که مدیران شهرستان گچساران در اولین روز کاری هفته (شنبه 13 مهر ماه 98) برای حضور در مراسم افتتاح پست برق ساران گچساران حضور پیدا کرده‌اند. مدیرانی که افتتاح این پروژه اصلاً هیچ ربطی به آنها ندارند.
معمولاً روز شنبه در ادارات به عنوان روز ملاقات عمومی تعیین شده است. اینکه چرا این مدیران برای حضور در مراسم افتتاح یک پروژه اینچنین از خود اشتیاق نشان می‌دهند؟! سئوالی است که باید به آن پاسخ دهند.
رئیس اصناف، رئیس اداره بهزیستی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی، رئیس اداره گردشگری، رئیس آموزش و پرورش شهرستان گچساران، رئیس اداره راه و شهرسازی، رئیس اداره صنعت و معدن، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمع دیگری از مسئولان برای حضور در این مراسم افتتاحیه، محل کار خودشان را رها کرده‌اند و حضور پررنگشان را به تصویر کشیده‌اند.
چند سئوال در اینجا مطرح می‌شود؟
افتتاح پروژه برق به این مدیران چه ربطی دارد؟ که در روز اول هفته محل کارشان را برای حضور در افتتاح این پروژه رها کرده‌اند؟
آیا سازمان بازرسی استان و مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نباید از این مسئولان پاسخی بخواهند که چرا ساعت‌ها منتظر می‌مانند، تا یک پروژه افتتاح شود؟
تکلیف کارهای اداره و مردم در ساعت‌های عدم حضور این مدیران در محل کارشان چه می‌شود؟
آیا این رفتار مدیران به اعتماد عمومی که سرمایه اصلی نظام هم به شمار می‌رود ضربه نمی‌زند؟
مدیران مذکور برای دلخوشی و خوش خدمتی به چه کسی اینگونه برای حضور در پروژه‌های این شکلی صف می‌بندند؟
این پایگاه خبری آمادگی پاسخ مسئولان مربوطه را در این رابطه دارد؟
 بنا بر این گزارش، از دستگاه‌های مربوطه و ناظر می‌خواهیم که این موضوع را پیگیر و به مردم پاسخ دهند؟
 
 


کد مطلب: 413515

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/413515/2/افتتاح-پروژه-برق-گچساران-این-مدیران-ربطی-مدیرانی-ساعت-ها-وقت-بیت-المال-تلف-می-کنند-بازرسی-استانداری-کهگیلویه-بویراحمد-پاسخ-دهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1