کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جشنواره شهید رجایی استان کهگیلویه و بویراحمد

امور اقتصادی و دارایی استان موفق به کسب رتبه برتر جشنواره شد

2 مهر 1398 ساعت 18:04

در جشنواره شهید رجایی استان کهگیلویه و بویراحمد و در بخش شاخص‌های عمومی، اداره کل امور اقتصادی و دارایی به‌عنوان دستگاه برتر معرفی و از سوی حسین کلانتری استاندار و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی موردتقدیر قرار گرفت.


مراسم تجلیل و قدردانی از دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حسین کلانتری استاندار و مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد،  و به‌موجب ارزیابی عملکرد سال 1397 دستگاه‌های اجرایی استان، اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان به‌عنوان دستگاه اجرایی برتر در بخش شاخص‌های عمومی  شناخته و مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفت و لوح تقدیر و تندیس جشنواره در بخش دستگاه‌های برتر استانی از طرف استاندار و رئیس جشنواره به غضنفر آرام نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اهداء شد.
در لوح تقدیر اهدائی از طرف حسین کلانتری استاندار و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی استان خطاب به غضنفر آرام نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان آمده است؛
جناب آقای غضنفر آرام
مدیرکل محترم امور اقتصادی و دارایی استان
باسلام و احترام
ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی به‌طور دقیق و مستمر ضمن بهبود عملکرد، موجب پاسخگویی و ارتقاء اعتماد عمومی به عملکرد آن‌ها خواهد شد، به همین منظور عملکرد سال 1397 دستگاه‌های اجرایی استان در دو بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار گرفت و بر اساس نتایج مربوطه، ستاد جشنواره شهید رجایی استان، آن دستگاه را به‌عنوان دستگاه برتر استان در شاخص‌های عمومی برگزید.
بدین‌وسیله از تلاش‌های ارزشمند و قابل‌تحسین جنابعالی، مدیران، کارشناسان و کارکنان آن دستگاه در کسب این موفقیت تشکر و قدردانی می نمائیم. امید است با استعانت از ایزد منان در ظل وجهات حضرت ولی‌عصر (عج) با استمرار تلاش‌ها شاهد توفیقات روزافزون آن دستگاه در انجام بهتر وظایف و مأموریت‌های محوله باشیم.
شایان‌ذکر است شاخص‌های عمومی شامل اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی،  بهبود فضای کسب‌وکار، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی، شفافیت و مدیریت مالی، ارتقای سلامت اداری و استقرار نظام مدیریت عملکرد است که مستندات لازم از سوی این اداره کل به ستاد جشنواره ارائه گردید.
 


کد مطلب: 413091

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/413091/2/امور-اقتصادی-دارایی-استان-موفق-کسب-رتبه-برتر-جشنواره

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1