کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان و جمعی از مسئولان استان انجام گرفت

افتتاح و کلنگ‌زنی 8 پروژه عمرانی شهرداری دوگنبدان / تصاویر

7 شهريور 1398 ساعت 2:29

شهردار دوگنبدان با اشاره به اینکه محل اعتبار این پروژه از محل درآمد داخلی است، ابراز کرد: خدمات رسانی بهتر به کوی سادات و اسلام آباد، ایجاد رقابت در توزیع کالاهای اساسی، تشویق ساکنین به تولید صنایع دستی، ایجاد اشتغال و ایجاد محیط مطلوب و کاهش میزان بناهای ناکارآمد و آسیب پذیر از اهداف اجرایی این طرح در محله سادات دوگنبدان است.


شهردار دوگنبدان گفت: همزمان با هفته دولت هشت پروژه از پروژه های شهرداری دوگنبدان با اعتباری به میزان 314 میلیارد ریال به بهره برداری و کلنگ زنی شد.
به گزارش کبنا از دوگنبدان، همزمان با  هفته دولت و با حضور مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم گچساران و روسای ادارات  این شهرستان هشت پروژه از پروژه های شهرداری دوگنبدان  افتتاح و کلنگ زنی شد.
در این آیین مسعود ظفری با بیان اینکه هشت پروژه عمران شهری به نمایندگی از 14 پروژه شهری  به ارزش ریالی314 میلیارد ریال به بهره برداری و کلنگ زنی شدند، اظهار کرد: از مجموع این تعداد پنج پروژه افتتاح و 3 پروژه کلنگ‌زنی شد.
شهردار دوگنبدان با اشاره به اعتبارات  تخصیص داده شده برای پروژه‌ها گفت: از مجموع 314 میلیارد ریال،مبلغ ۸۴میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی استانی و  230میلیارد ریال از درآمد داخلی شهرداری تامین اعتبار شدند.
وی به پروژه‌های افتتاحیه شهرداری دوگنبدان اشاره کرد و افزود: افتتاح فاز اول بلوار اندیشه به طول  ۲/۲ کیلومتر و  عرض۲۶ متر مربع با اعتباری به میزان 40 میلیارد ریال افتتاح شد.
ظفری به محل تامین اعتبار اشاره کرد وگفت: مبلغ ۳۰ میلیارد ریال هزینه مخلوط ریزی، زیرسازی، بیس ریزی و اجرای آسفالت، جدولگذاری،کف پوش از محل درآمد داخلی و ۱۰میلیارد ریال تامین قیر بوده است.
شهردار دوگنبدان خاطرنشان کرد: کاهش ترافیک بلوار ولی عصر، ایجاد دسترسی پلاک‌های مسکونی ضلع جنوبی کوی کارکنان دولت،  ایجاد رضایت شهروندان و بهبود وضعیت معبر و ارزش افزوده پلاک های مسکونی و توسعه شبکه کمربندی شهری از اهداف اجرایی این طرح است.
وی در ادامه به  افتتاح مرکز مانیتورینگ دوربین‌های مداربسته و پایش تصویری شهر دوگنبدان اشاره کرد و گفت: فاز اول این طرح با اعتباری به میزان 32 میلیارد ریال  از محل اعتبارات عمرانی استانی به بهره برداری رسید.
ظفری ابراز کرد: در این طرح جانمایی ۱۴ دوربین در هفت نقطه در سطح شهر  در 11 کیلومتر در قالب دوربین های سرعت سنج و کنترلی نظارتی صورت گرفته است.
 شهردار دوگنبدان با بیان اینکه  آغاز عملیات اجرایی فاز دوم مرکز مانیتورینگ با 20 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی اجرایی می‌شود،  اذعان کرد: کنترل ترافیک،کاهش خطر تصادف، بهبود عبور و مرور و جلوگیری از حرکات مارپیچ رانندگان، ثبت تخلفات جاده ای و کنترل بر روان بودن ترافیک شهری و بین شهری و  موارد امنیتی، ثبت پلاک اتومبیل ها  از اهداف این طرح است.
وی در ادامه به افتتاح بلوار آفتابگردان به طول یک کیلومتر اشاره کرد و افزود:  مبلغ ۱۷ میلیارد ریال که از این میزان 13 میلیارد از محل درآمد داخلی شهرداری و چهار میلیارد ریال تامین قیر رایگان بوده است.
ظفری اذعان کرد: ایجاد دسترسی ضلع جنوبی کوی کارکنان دولت به مرکز شهر، خروج پلاکهای مسکونی تپه آفتابگردان از بن بست ارتباطی، بهبهود وضعیت عبور و مرور در حمل و نقل شهری و ایجاده پیاده راه و سواره راه ایمن و مناسب از اهداف اجرایی این طرح بوده است.
 شهردار دوگنبدان به افتتاح  پارک محله‌ای کوی هدایت  اشاره و اظهار کرد:  مساحت  این طرح 3هزار متر مربع و با اعتباری به مبلغ ۳ میلیارد ریال که یک میلیارد ریال از محل درآمد داخلی شهرداری و ۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی استانی  امروز به بهره‌برداری رسید.
 ظفری در ادامه به  افتتاح  بلوار فردوسی به طول ۳/۲ کیلومتر و عرض  ۴۵ متر مربع اشاره کرد و گفت:  این پروژه با اعتباری به میزان 60 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
وی ادامه داد: در این طرح  ۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی (یک میلیارد ریال تامین قیر اهدایی توسط نماینده ) و ۳میلیارد اعتبارات عمرانی استانی تامین اعتبار شده است.
ظفری بیان کرد:ایجاد فضای پیاده روی ،ایجاد فضای مطلوب و کیفیت محیط شهری،توسعه شبکه ارتباطی جمع و پخش کننده و بستر مناسب جهت ورزش و سلامت خانواده‌ها از اهداف این طرح است.
ظفری در ادامه به پروژه‌هایی که به مناسبت هفته دولت کلنگ زنی شده اشاره کرد و گفت:  کلنگ زنی بلوار شهید جلیل پور  به طول  ۲/۷ کیلومتر و  عرض  ۴۵متر با اعتباری به میزان  ۶۷/۵میلیارد ریال کلنگ زنی شد.
شهردار دوگنبدان با بیان اینکه محل تامین  اعتبارات از درآمد داخلی شهرداری است، عنوان کرد:کاهش بار ترافیک چهار راه نماز، توزیع بار ترافیکی و کاهش خطر تصادف، بهبود عبور و مرور، ایجاد بستر توسعه مدیریت شهری و کاهش زمان امداد رسانی در مواقع بحران از جمله اهداف این طرح خواهد بود.
وی در ادامه به کلنگ زنی بازارچه کوی سادات  اشاره کرد و گفت:  احدا ث ۴۲ واحد تجاری محله ای با اعتباری به مبلغ 2 میلیارد ریال  از دیگر پروژه‌های کلنگ‌زنی بود.
شهردار دوگنبدان با اشاره به اینکه  محل اعتبار این پروژه از محل درآمد داخلی است، ابراز کرد: خدمات رسانی بهتر به کوی سادات و اسلام آباد، ایجاد رقابت در توزیع کالاهای اساسی، تشویق ساکنین به تولید صنایع دستی، ایجاد اشتغال و ایجاد محیط مطلوب و کاهش میزان بناهای ناکارآمد و آسیب پذیر از اهداف اجرایی این طرح در محله سادات دوگنبدان است.
ظفری به کلنگ‌زنی فاز دوم بلوار اندیشه اشاره و خاطرنشان کرد: فاز ۲ بلوار اندیشه به  طول  ۲ کیلومتر و  عرض  ۲۴ متر است، افزود:  این پروژه با اعتباری به میزان 50  میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.
ظفری با بیان اینکه محل تامین این پروژه از درآمد داخلی است، خاطرنشان کرد:  توزیع بار ترافیکی،کاهش بار ترافیکی بلوار وایعصر (عج)، تقویت بهسازی و نوسازی بافت ناکارآمد، کاهش خطر تصادف و  اتصال کوی کارکنان به بافت فرسوده از اهداف این طرح است.


کد مطلب: 412260

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/412260/2/افتتاح-کلنگ-زنی-8-پروژه-عمرانی-شهرداری-دوگنبدان-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1