تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۴۱۲۰۶۰
به مناسبت عید غدیر و با حضور تاجگردون برگزار شد

جشن اهالی فرهنگ و هنر در گچساران / رونمایی از4 کتاب به نویسندگی تاجگردون/ نشستن و لبخندهای صیدالی در کنار تاجگردون و پایان حرف و حدیث ها(+تصاویر)

۱
کبنا ؛به مناسبت عید غدیر خم جشن  اهالی هنر و فرهنگ در گچساران با حضور غلامرضا تاجگردون  نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت، محمدعلی پیرسبزی معاون  هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ، امیر نوروزی  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران و جمع کثیری از بزرگان، پیشکسوتان  فرهنگ و هنر گچساران در سالن آزادی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز: در این جشن برنامه هایی از جمله؛ تجلیل از هنرمندان، تجلیل از خانواده های هنرمندان فقید و همچنین اجرای برنامه متنوع شعر و موسیقی و طنز همراه بود.
در پایان جشن از کتاب های «ماجرای  برجام» ، «بوجه ریزی غیرمتمرکز در کشورهای غیرفدرال»، «تحولات سازمان برنامه ریزی»و «سفر عقربه فصل ها» به نویسندگی غلامرضا تاجگردون  نماینده مردم شهرستان های گچساران رونمایی شد.
نشستن صیدالی در کنار تاجگردون  وخوش و بش صمیمانه و لبخندهای تاجگردون و صیدالی در طول جشن از نکات بارز این برنامه بود.
این در حالی است که  درهفته های گذشته  صحبت های مبنی بر رفتن هوشنگ صیدالی مدیرعامل با تجربه و باسابقه  شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بر سر زبان بود .
این زمزمه ( رفتن صیدالی ) تا آنجا پیش رفت که گفته شد که صیدالی از دست تاجگردون دلخور و گلایه مند است.
اما با این اوصاف آنهم خوش و بش صمیمانه تاجگردون با صیدالی به نظر می رسد موضوع رفتن و ناراحتی صیدالی جدی نبوده یا بعبارتی صحت نداشته باشد.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

باشتی
Iran, Islamic Republic of
باز هم دم دمای انتخاباته شروع کرده به مخ زنی اما به قول معروف لر یه بار گول میخوره هر چند که نشون دادن بیشتر از یه بار گول خوردن به هر حال اقای تاجگردون اوضاع خوبی ندارین شما فقط برای افراد خاصی کار کردین از یه طایفه هیشکیو نذاشتین سر کار اعضای یه خانواده رو همشونو گذاشتین سر کار مثل خانواده .. که هر پنج پسرشو گذاشتی سر کار مردم عزیز اگه باور نمیکنید یه سر بیاین باشت ببینید چه خبره خانواده های ح.. و خانواده های دیگه که الان حضور ذهن ندارم تاجگردون فقط برا یه عده محدود کار کرده من خودم یکی از طرفداراش بودم یه اصلح طلب محض اما به امید خدا این دفعه باید به اصولگراها رای بدم
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1