کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا در گفت‌وگو با نائب رئیس کمیته مسابقات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد؛

حرکت رو به جلوی فوتبال کهگیلویه و بویراحمد/ برگزاری مسابقات در همه رده‌های سنی / بازگشت تماشاگران به سکوها / تصاویر

23 مرداد 1398 ساعت 18:18

نائب رئیس کمیته مسابقات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری مسابقات استانی فوتبال نوجوانان گفت: برگزاری منظم مسابقات استانی در هر سه رده سنی سطح کیفی مسابقات را بالا برده است.


مسابقات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد طی دو سال اخیر بصورت منظم و در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود و این نویدی است برای رسیدن به یک فوتبال حرفه‌ای، ایجاد نشاط و شادابی در سطح جامعه، فرهنگ سازی طرفداران فوتبال، سرمایه گذاری روی فوتبال و برندسازی، رسیدن به ایده آل‌های فوتبال و قله‌های موفقیت این ورزش در استان کهگیلویه و بویراحمد و شناختن استعدادهای برتر.

خداداد افشاریان رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام ارکان هیئت فوتبال را درگیر مسائل مختلف این رشته پرهیجان و پرطرفدار کردیم، از برگزاری کلاس‌های آموزشی در سطوح مختلف برای مربیان، داوران و ناظران و کادر هیئت تا حضور مستمر و پاسخگویی به علاقمندان رشته فوتبال و نظم بخشی به هیئت جزء اولویت‌های کاری ما است.
وی گفت: برگزاری منظم لیگ‌های مختلف فوتبال استان نیز در دستور کار است که الحمدالله تا کنون هم این کار محقق شده است و بازگشت جوانان و تماشاگران به سکوهای استادیوم تختی آرزوی دیرینه ما و جوانان شهر می‌باشد که امیدوارم با همکاری و همراهی مسئولان و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج و شهردار محترم این کار به زودی با خرید یک تیم محقق شود.

نائب رئیس کمیته مسابقات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری مسابقات استانی فوتبال نوجوانان گفت: مسابقات نوجوانان بصورت دوره‌ای تک بازی در حال برگزاری است.
رضایی با بیان اینکه مسابقات رده نوجوانان در ده هفته برگزار خواهد شد گفت: الان هفته ششم این مسابقات به پایان رسیده و هفته آینده وارد هفته هفتم مسابقات نوجوانان خواهیم شد.
رضایی در رابطه با کیفیت مسابقات خاطرنشان کرد: با درنظر داشتن این موضوع که تا سال گذشته عملاً هیچ مسابقه‌ای برگزار نمی‌شد و تیم‌ها بصورت قرعه کشی برای مسابقات کشوری معرفی می‌شدند، امسال یک قدم بزرگ در جهت رشد فوتبال برداشته شده است.
رضایی ادامه داد: ولی در حال حاضر مسابقات در حال برگزاری است، و قهرمان‌های هر لیگ به مسابقات کشوری معرفی خواهند شد.
وی گفت: امروز بازی پرسپولیس یاسوج و کشاورز دهدشت برگزار شد که هر دو از مدعیان صدر جدول هستند.
رضایی بیان کرد: یک امتیاز مثبتی که برای این مسابقات داریم این است که الان در فصل تابستان هستیم و استقبال زیادی از طرف تماشاگران حاصل شده است.
وی تصریح کرد: روز چهارشنبه قرعه کشی مسابقات نونهالان و جوانان را برگزار خواهیم کرد. هر دو رده بصورت مجتمعی برگزار خواهد شد.
وی گفت: لیگ جوانان پس از قرعه کشی در تاریخ 30 شهریور شروع و جمعه 5 مهر فینال مسابقات است.
نائب رئیس کمیته مسابقات فوتبال استان گفت: لیگ جوانان بصورت مجتمعی برگزار خواهد شد و دو گروه 5 تیم و 6 تیم را برای این مسابقات خواهیم داشت.
وی با اشاره به اینکه مسابقات جوانان به میزبانی دو شهرستان برگزار خواهد شد، تصریح کرد:  شهرستان‌های مختلف درخواست میزبانی مسابقات را داده‌اند، روز چهارشنبه برای میزبانی مسابقات هم قرعه کشی خواهد شد.
وی ابراز کرد: تمام برنامه‌ها و مسابقات بر اساس تقویمی پیش می‌رود که برج 2 آن را ارائه کرده‌ایم و همه برنامه‌ها شفاف و مشخص است.
رضایی بیان کرد: تیم کیان باشت به دلیل تخلفی که انجام داده است از دور مسابقات اخراج شد.
وی گفت: یک ویژگی خوب مسابقات از سال گذشته تا الان با مدیریت آقای افشاریان این است که اختتامیه را با اهداء کاپ و لوح تقدیر به پایان می‌رسانیم و این خود ایجاد انگیزه می‌کند.


کد مطلب: 411910

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/411910/2/حرکت-رو-جلوی-فوتبال-کهگیلویه-بویراحمد-برگزاری-مسابقات-همه-رده-های-سنی-بازگشت-تماشاگران-سکوها-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1