تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۴۱۱۸۲۳
کبنا خبر می‌دهد

تجمع اهالی منطقه «تنگ‌تامرادی» در جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد / رنج مردم به دلیل جناح بازی بعضی از مسئولان / مصوبات سفر مسئولان روی کاغذ خاک می‌خورند / تصاویر

۵
کبنا ؛اهالی منطقه تنگ تامرادی شهرستان بویراحمد با تجمع جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن انتقاد شدید از مسئولان این استان، خواستار توجه به مشکلات و معضلات این منطقه شدند.
به گزارش کبنا از یاسوج، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب بارها در فرمایشات خود بیان کرده‌اند که «باید مطالبات و خواسته‌های مردم را پیگیری کرد.» و همچنین بیان کردند که «باید این سختی‌ها را در زندگی مردم لمس، و برای علاج آنها فکر، کار، تلاش، همدردی و همدلی کرد.»
بنا بر این گزارش، صبح امروز (شنبه 19 مرداد ماه 98) جمعی از اهالی تنگ تامرادی شهرستان بویراحمد با تجمع جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار توجه مسئولان به مشکلات این منطقه شدند.
عضو شورای اسلامی روستای سرتنگ تامرادی در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز، با بیان اینکه ما تا آخرین قطره خونمان مدافع نظام و انقلاب اسلامی ایران و پیرو رهبر عزیزمان هستیم، اظهار کرد: ما به خاطر مشکلاتمان نبود گاز و جاده و سایر مشکلاتمان در اینجا تجمع کرده‌ایم.
وی افزود: سال 1361 توسط جهاد سازندگی جاده عملیات خاکبرداری و زیرسازی آن انجام گرفت و از آن زمان تا الان هر چه تقاضا می‌کنیم و با مسئولان در این رابطه پیگیری می‌کنیم.، هیچ نتیجه‌ای عایدمان نمی‌شود.
 عضو شورای اسلامی روستای منطقه تنگ تامرادی می‌گوید: این استاندار دستور می‌دهد، آن فرماندار می‌گوید، بله، خود آقای فرماندار و آقای کناری وعده داد که یک میلیارد تومان برای جاده این منطقه می‌گذارند. الان بیایند و جواب بدهند که چقدر اعتبار برای آن گذاشته‌اند.
وی ادامه داد: 200 میلیون تومان برای این جاده گذاشته‌اند که در واقع 200 میلیون تومان ارزشی ندارد و راه به جایی نمی‌بریم.
عضو شورای اسلامی روستای سرتنگ تامرادی گفت: بعضی از مدیران توان مدیریت ندارند. نه انقلابی هستند و این‌ها با عملکردشان مردم را نسبت به خط رهبر عزیز و فرزانه‌مان و خط انقلابی که خون بهاء هزاران شهید است، بی اعتماد می‌کنند. اگر چه نمی‌توانند و مردم پاسخ آنها را می‌دهند.
وی گفت: مردم چون گاز خانگی ندارند، منابع طبیعی را از بین برده‌اند. مردم اگر برای نیاز دو شاخه را بریدند. یک پرونده 100 برگی برای آن فرد درست می‌کنند. مسئولان باید بگویند، به این منطقه گاز بدهید تا درختان را قطع نکنند.
عضو شورای اسلامی روستای سرتنگ تامرادی با اشاره به اینکه سه فقره آتش سوزی در جنگل‌های این منطقه رخ داد و علت آن نامعلوم اعلام شد، اظهار داشت: اما گاهی برای یک شاخه درخت جهت گرم کردن حمام و یا پخت و پز پرونده 100 برگی برای آن درست می‌کنند.
وی افزود: از مرکز استان تا منطقه تنگ تامرادی 45 دقیقه فاصله است، اما نه جاده داریم، نه گاز و نه آب و نه روشنایی داریم. همه آنها جناح بازی است. جناح بازی بعضی مسئولان مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‌کنند.
یکی دیگر از اهالی این منطقه می‌گوید: تنگ تامرادی فقط برای تفریح نیست. و نبود جاده مناسب و عدم شبکه گاز و آب و روشنایی این مردم را رنج می‌دهد.
دهیار منطقه تنگ تامرادی بویراحمد با نشان دادن مصوبات سفر معاون رئیس جمهور به این منطقه گفت: هیچ کدام از این مصوبات عملی نشده است و تنها روی کاغذ مصوبه هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مجید
Iran, Islamic Republic of
درود بر رسانه ی مردمی و عزیز کبنانیوز،،، به امید اینکه حاصل این زحمات شما به ثمر بنشینه
Farhad Raad
Iran, Islamic Republic of
دقیقاً میشه گفت این چندمین بار هست که بودجه روستای تنگ تامرادی گم میشه!.....
Farhad Raad
Iran, Islamic Republic of
دقیقاً میشه گفت این چندمین بار هست که بودجه روستای تنگ تامرادی گم میشه!.....
فتاحی.ز
Iran, Islamic Republic of
تنگ تامرادی و بخشی از سپیدار هنوز در گوگل جزء استان فارس هست... نظر شخصی من اینه مثل سابق به استان فارس ملحق بشیم... مسئولین بدانند اگر تنگ تامرادی نبود در حال حاضر یاسوج هم مرکز استان نبود...
فردین میرپنج
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم بعدچهل سال مسولین بتونن مشکل روستای مارحل کنن گرچه ناامید هستم ازمسولین ای کاش میشد روستای ما مثل بقیه روستاها جاده گازواب اشامیدنی داشته باشه...!
Iran, Islamic Republic of
از مسئولین محترم خواهشمندیم که به وضعیت جاده عشایری شهرستان رستم وتنگ تامرادی وپشه دان ،دره بولا که محل گذر وراه ارتباطی مردم روستاهای پایین تنگه وبالای تنگ می باشد را در دستور کار خود قرار دهند. اجرکم عندالله پاداش شما با خدا باشد.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1